Sonos Arc zwart - Reviews

Type/soort
soundbar
Aantal inbegrepen producten
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Arc zwart op Kieskeurig.nl.

SonosFan 11-07-2020

Maakt hoge verwachtingen niet waar

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Op basis van de eerdere ervaringen met mijn Sonos aankopen (Beam, One's, Play 5 en Sub) en de vermelding op de Sonos site dat het om 'indrukwekkend geluid en een verassende bass' zou gaan heb ik de Arc als pre-order aangekocht. Dit moest tenslotte wel een echte toevoeging zijn. Helaas maakt de Arc dit niet waar. Om het geluid zo ruimtelijk als mogelijk te krijgen worden midden en hoge tonen zwaar ingezet en ontstaat een blikkerig en schel geluid. Trueplay en diverse EQ instellingen helpen helaas niet en nader onderzoek op het internet bevestigde mijn ervaring. Binnen de Sonos community zijn inmiddels al heel wat dingen te vinden over de matige bass en de het feit dat het geluid niet mooi warm klinkt zoals bij de Beam en de Playbar. Ik zou aanbevelen om de Arc eerst goed te beluisteren (muziek en film) alvorens aan te kopen en wellicht de posts binnen Sonos Community (US) te lezen. Mijn Arc gaat helaas terug en ik blijf voorlopig bij de Beam.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Geen mooi warm geluid
  • Prijs kwaliteit

Andy 19-06-2020

Fantastisch geluid, mooi design

Geschreven voor: Sonos Arc zwart

Super mooi design maar het belangrijkste is natuurlijk het geluid en dat is helemaal fantastisch! Ik vraag me bijna af waarom ik ook nog 2 Sonos One’s heb. Aansluiten was een makkie, helemaal met de Sonos S2 app. Het is even een uitgave maar dan heb je ook wat! Super tevreden!

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Super mooi design
  • Makkelijk te installeren
  • Voelt super degelijk aan

Minpunten

• Nog geen gevonden, behalve de prijs