Huawei WATCH FIT 2

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei WATCH FIT 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Huawei Fit 2 15-03-2024

Huawei Fit2

Geschreven voor: Huawei WATCH FIT 2

Wat een miskoop krijg het horloge niet gekoppeld aan mijn telefoon en de helpdesk is ook niet erg behulpzaam.
Weggegooid geld dus en het extra bandje kan ik dus ook weggooien past nergens anders op.
Helpdesk beloofde terug te reageren maar na 3 dagen nog geen reactie.

SuusH 30-08-2022

Fijn horloge, goed in gebruik

Geschreven voor: Huawei WATCH FIT 2

Fijn horloge, het bandje is wel even wennen, maar na een paar keer dragen wordt het bandje soepeler en draagt het bandje fijner. De functies zijn duidelijk en overzichtelijk en fijn in gebruik.

Pluspunten

• Duidelijke functies
  • Goed formaat

Minpunten

• Bandje moet eerst soepel worden

Nickvdbo 29-08-2022

Superfijne Smartwatch!

Superfijne smartwatch!

Nu ik deze smartwatch inmiddels twee maanden in gebruik heb, kan ik niets anders zeggen dan dat het een top horloge is!

Door het grote en heldere touchscreen is deze makkelijk te bedienen en in elke omstandigheid goed te lezen. Alle opties zitten erop, en de batterij gaat makkelijk meer dan 7 dagen mee, zelfs met dagelijks intensief gebruik. Vooral de mogelijkheid om vrijwel alle meldingen te beheren, beantwoorden of bijvoorbeeld muziek af te spelen en te skippen is een enorme pré.

Ondanks het (naar mijn mening) casual/ zakelijk design van het horloge is deze ook prima voor tijdens het sporten in alle omstandigheden. Het enige minpunt dat ik heb ervaren daarbij is dat de GPS-tracking niet op de meter nauwkeurig is wat tot wat vertekende afstanden kan leiden bij een sport met veel korte bochten zoals mountainbiken in de bossen. Bij regulier fietsen, hardlopen etc. Zal je hier geen last van hebben! Hierbij is zowel het tempo, afstand, hartslag en andere metingen erg accuraat.

Als laatste wil ik het draagcomfort benoemen. Door het prettige en lichte materiaal van het bandje zit het horloge in alle omstandigheden erg prettig en merk je vaak niet eens meer dat je een smartwatch draagt! Het lichtblauwe bandje van dit model wordt overigens wel wat snel vies.

Conclusie: Geweldige Smartwatch voor zowel zakelijk en casual gebruik als voor het sporten!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Uitgebreide instellingen en mogelijkheden
  • Touchscreen
  • Batterijduur
  • Accurate metingen

Minpunten

• nauwkeurigheid GPS
  • Bandje snel vies

IngridC 18-08-2022

Fijne, mooie en sportieve smartwatch, zeker voor dat geld!

Geschreven voor: Huawei WATCH FIT 2

Ik heb de Huawei Fit2 mogen testen i.c.m mijn Huawei P30 Lite gsm die synchroniseert met de Huawei Health app. Het is een mooi, elegant, fijn, licht & makkelijk te bedienen smartwatch met 'n sportieve uitstraling met fijn draagcomfort. Het heeft een siliconen bandje, wat comfortabel sluit\zit én wat zeer gemakkelijk te wisselen is! Mooi, helder, kleurrijk & makkelijk te bedienen touchscreen scherm, met enorm veel keuze aan wijzerplaten. Uitgebreid menu\apps: makkelijk & eenvoudig, maar toch uitgebreid instelbaar. Vele verscheidene functies; muziek, bellen via Bluetooth, meldingen, slaaptracking, beweging, hartslag, SPO2 meter, menstruatiecyclus, ademhalingsoefeningen, weer, maancyclus, +100 activiteiten, stappen, water drinken, timers\alarmen etc. Keuze uit verschillende schema's; hardlopen, gewicht, slaap etc om je gezondheid te verbeteren. De Fit2 begeleid zelfs je warming up & cooling down met animaties! Super fijn! Enigste wat ik mis, is dat ik de activiteiten niet gesynchroniseerd krijg met de Decathlon app en niet met MyFitnessPal. Maar alles is wel handmatig in te voeren.

Pluspunten

• lichtgewicht en comfortabel
  • gemakkelijk te gebruiken en te bedienen
  • eenvoudige installatie\setup
  • goede kwaliteit en materiaal
  • erg lange batterijduur

Minpunten

• niet met alle apps te synchroniseren
  • oplader is niet zo fijn aan te sluiten

Ben Kerkhoven 15-08-2022
  • Product gekregen

Super fijne watch voor sport en vrije tijd!

Geschreven voor: Huawei WATCH FIT 2

De Watch Fit 2 van Huawei doet wat het belooft. Het aanraakgevoelig display werkt goed en snel en is erg duidelijk afleesbaar (ook in helder weer met flink wat zonlicht). Ben je op zoek naar een sportieve smartwatch die er strak vormgegeven en premium uitziet zodat je hem ook casual kunt dragen en wil je er met name je gezondheid en sportieve prestaties mee meten, dan is dit een perfecte watch!
Je kunt er ook vanaf je pols mee bellen (via bluetooth vanaf je telefoon). Ook kan je behoorlijk diepe analyses bekijken als je je workouts or sportsessies meet (hartslag, hartslagzones, afstanden, snelheid, calorieen, SpO2, VO2Max, enz.). De Health App die je gebruikt om dit horloge te installeren en te koppelen met je telefoon biedt daarnaast een super duidelijk (GPS) route die je hebt afgelegd tijdens het wandelen of sporten inclusief coole animatie met muziekje eronder.
De Fit 2 heeft ook een gedetailleerd hardloopprogramma, speciaal voor echte hardlopers waarmee je heel specifiek kunt trainen en jezelf kunt verbeteren. De Fit 2 ondersteunt wel 100 sporten, van hardlopen tot zwemmen, maar ook sporten zoals touwtjespringen, roeien en fietsen.

Enige wat ontbreekt is dat je er geen apps van derden op kunt installeren, zoals bijvoorbeeld de NS app, of Mobiel Bankieren. Maar hiervoor wil ik zelf geen watch gebruiken. Voor mij gaat het om de kwaliteit van scherm, de stijl en de sportondersteuning, Het bellen (gesprekken voeren) en het kunnen beantwoorden van berichtjes via de Fit 2 vond ik eerst een gimmick, maar blijkt toch heel handig te zijn. Je bent goed verstaanbaar voor de ander als je via deze watch een telefoongesprek opneemt (maar dan moet wel je mobiel op bijv 10-15 meter in de buurt zijn). Ik heb toch wel vaak een gesprek aangenomen in de tuin terwijl mijn mobiel binnen in de woonkamer lag.

Dan tot slot de batterij: deze gaat ECHT lang mee. Niet te vergelijken met mijn eerdere sportwatch. Ook al heb je het display op ' Always On' (zodat ie niet op zwart gaat en alleen aan gaat als je er direct op kijkt) dan nog houdt de batterij van de Fit 2 het met gemak een week uit. En ik sport bijna dagelijks met GPS en hartslagmeter aan tijdens het sporten. Omdat de batterij zo lang meegaat draag ik dit horloge nu ook snachts en meet ik mijn slaaproutine wat een interessante functie is.
Conclusie: op zoek naar een kwalitatief goed gebouwde, sportieve smartwatch die nauwkeurig je sportsessies meet en er ook nog goed uitziet in je vrije tijd? Overweeg dan de Fit 2! Helemaal blij mee!

Pluspunten

• Baterij gaat erg lang mee
  • Nauwkeurige hartslagmeting
  • GPS route tracking werkt goed
  • Bellen vanaf jwatch
  • Erg mooi afgewerkt / gebouwd

Minpunten

• Geen aparte apps (Strava via je telefoon)
  • Verder helemaal niets. Super tevreden mee

stephanie hamming 05-08-2022

top horloge

Geschreven voor: Huawei WATCH FIT 2

Een top horloge , mooi design een bandje wat je eenvoudig kan verstellen in een chique kleur ! Het horloge is voorzien van vele gemakken, zo leest hij je hartslag,saturatie,stress niveau, je gemaakte stappen en registreert hij je slaap. In een handomdraai de weerapp lezen, binnenkomende berichten en kan je ermee bellen. Ook is het mogelijk om het horloge te verbinden met strava waardoor je altijd uptodate bent. Het horloge is waterdicht, voorzien van een kompas, makkelijk te installeren en voorzien van een helder scherm. Waarschijnlijk ben ik nog wat opties vergeten, of ben ik er zelf nog niet achtergekomen.
Conclusie : Een super fijn horloge , voorzien van alle gemakken !

Pluspunten

• lange accuduur
  • Bluetooth
  • helder scherm
  • Allerlei verschillende sportopties en meters

Minpunten

• soms lastig op te laden
  • het bandje regelmatig strakker zetten