Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei GT 3 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Clemens 22-07-2023

Fraai beetje slim horloge met veel functionaliteit.

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Een horloge gebruik ik om mijn sportieve vorderingen te monitoren en als verlengstuk van mijn smartphone.
Dit is mijn 4 slimme horloge van Huawei op rij. Het design en de functionaliteit sluiten goed aan bij mijn behoefte..Voor mij zijn de watches van Huawei voldoende slim en zuinig met energie
Het is vanwege de boycot door de VS en Europa dat veel functionaliteit verloren gaat als je geen Huawei telefoon gebruikt. Spraakbesturing kun je dus wel vergeten.

Pluspunten

• Duur accu
  • Functionaliteiten

Minpunten

• Boycot Huawei beperkt de mogelijkheden

Saskia 29-06-2022

Uniek dameshorloge met veel opties

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Deze Watch GT 3 Pro heb ik mogen testen van Huawei. Laat ik bij het begin beginnen. Het design is erg uniek! Wanneer je dit horloge vast hebt, merk je dat er kwalitatieve materialen gebruikt zijn. Zowel in de horlogekast als het scherm. Wel is het horloge wat zwaar, maar na een tijdje dragen merk je hier niks meer van.
Het horloge bevat twee verschillende knoppen wat het vergemakkelijkt om te navigeren via het scherm. Met het tandwieltje scrol je soepel door de menu’s en opties. Door deze in te drukken brengt het je gemakkelijk terug naar de homepagina. De knop daaronder kan je makkelijk instellen naar een snelkoppeling. Ik heb deze ingesteld als timer, deze gebruik ik vaak bij het koken.
Ook bevat het scherm veel opties. Door vanaf boven, onder of opzij te slepen, krijg je meer opties. Zoals berichten, snelle instellingen of toegang tot o.a. hartslag, slaap SpO2 metingen en meer.
Daarnaast zijn me een aantal opties echt opgevallen. Zo heb je een kompas, hoogte- en drukmeter, huidthermometer en zelf de optie tot het volgen van navigatie. Deze opties werken naar verwachting zeer goed. Je vindt makkelijk meerdere metingen hiervan terug in de Huawei Gezondheidsapp.
De batterijduur is zeker goed, maar minder dan de Huawei Watch Fit die ik eerder gebruikte. Het horloge gaat wel zeker meerdere dagen mee. En als je het horloge dan moet opladen, is het zeker binnen het uur weer helemaal vol. Op voor meer avonturen en het verzamelen van sportgegevens!

Pluspunten

• design
  • meten van sportgegevens
  • makkelijke navigatie
  • kompas en hoogtemeter voor de echte avonturier
  • snel opladen

Minpunten

• gewicht
  • batterij gaat eerder leeg dan de Huawei Watch Fit

Jetski189 23-06-2022

Prachtige watch met oneindig veel functies!

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Ik heb de HUAWEI WATCH GT 3 Pro Ceramic 43 mm nu een maand en ik kan wel zeggen dat ik heel tevreden ben. Wat is hij mooi vormgegeven met zijn gouden rand en de witte keramische band!

Ik was heel benieuwd hoe de watch bij mij zou staan, omdat ik maar een kleine vrouw ben en mijn pols ook vrij smal is. Maar ondanks dat de watch 43mm groot is staat hij prachtig en zit hij lekker, mede dankzij het feit dat ik het bandje heb kunnen verkleinen met behulp van de bijgeleverde tool. (er zit zelfs een verlengstukje bij voor mensen met bredere polsen)

De accu van de watch gaat bijna een week mee en wordt met de bijgeleverde lader heel snel opgeladen.

De watch heeft teveel functies om hier op te noemen, maar ik vind onder andere de volgende functies fijn:
- de functie waarmee je de camera op je telefoon met de sluiter op afstand kan bedienen (wel jammer dat je het resultaat niet op je watch kan zien)
- het bellen met de watch vind ik heel handig
- het luisteren naar muziek op de watch via de speaker of met bluetooth oortjes (muziek op de watch gezet via de Huawei health app)
- het gebruiken van Petal kaarten tijdens het navigeren in de auto en op de fiets
- het weergeven van meldingen in het scherm (whatsapp, messenger, e.d.)

Wat leuk is dat je bij WhatsApp kunt antwoorden via de watch met 15 zelf te kiezen snelle antwoorden. Deze antwoorden kun je in de Huawei gezondheid app bedenken en aanpassen.
In deze app kun je trouwens ook zelfgekozen foto’s als wijzerplaat instellen.

Verder heeft de watch een uitgebreid weerbericht, geeft hij aan wanneer de zonsopgang en –ondergang zijn, de maansopgang en –ondergang en wanneer het eb en vloed is.

Het is zo’n fijne watch, ik ben nog lang niet klaar met het onderzoeken van alle functies.
Ik kan hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Mooie vormgeving
  • Oneindig veel functies

Hans 28-08-2022

Ik meen gelezen te hebben dat Whatsapp miet werkt op huawei van wegen een ban tegen China, dus werkt wel ?

Lindavkr 21-06-2022

Voor de dames, aanrader!

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Update: chique vrouwen model. Heb erg veel complimenten gekregen over het design. Makkelijk op maat te maken. niet te zwaar. Het koppelen met mijn Samsung telefoon was zo geregeld. Beeld erg helder en duidelijk afleesbaar. Bellen luid en duidelijk. Qua gezondheid een hoop opties; hart/ gewicht/ slaap/ SPO2 en stress monitoring. Ook voor de sporters onder ons veel opties. Hij "herkent" het automatisch als je begint met sporten. Dat vind ik persoonlijk erg handig. Batterij gaat erg lang mee!
Ik kreeg er alleen geen muziek op en weinig apps om uit te kiezen. Verder een top smartwatch!

-----------------------------------------------------------------------------

Review 22-03
Active 46mm getest. Installatie verliep soepel. Scherm is groot, duidelijk afleesbaar, mooie heldere kleuren. Makkelijk te bedienen. Zit soepel om de pols, kan er mee slapen/douchen/sporten. Batterij in 3 weken tijd pas 1 keer hoeven op te laden. De 46mm vond ik soms wel wat onhandig als je kleding / jas draagt met lange mouwen. lastig af te lezen dan. Moet mijn hand soms meerdere keren omhoog halen wil het horloge afleesbaar worden.

Pluspunten

• Belkwaliteit
  • Batterijduur
  • comfortabel om te dragen

Minpunten

• weinig apps om uit te kiezen
  • kreeg er geen muziek op

Hans 28-08-2022

Bij andere reviews lees ik dat ze er wel muziek op kregen !

liesbethkhadka 20-06-2022

Wow, wat een smartwatch!

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Wow, wat een smartwatch is dit. Erg tevreden. Niet zo'n zweterig bandje. Moest de eerste paar minuten even wennen aan het gewicht van het horloge, het voelde wat zwaar. Inmiddels al heel goed gewend.
t.o.v. de Huawei GT1 is dit echt een mega upgrade. Telefoontjes opnemen via watch gaat goed, trainen/sporten ook heel erg fijn. Ik heb de watch icm een samsung telefoon, werkt prima. App downloaden en hij doet het.
Ik ben zeer tevreden over de Huawei Watch GT3 Pro wit. Het is een smartwatch maar dan met een luxe, mooie, vrouwelijke uitstraling.

Pluspunten

• Trainingen en registraties
  • Mooie, vrouwelijke uitstraling
  • Werkt met een ander merk telefoon dan Huawei

Minpunten

• Wordt geen oplader bij geleverd

Hans 28-08-2022

Vreemd want elke GT3 pro wordt geleverd met een draadloze lader !!! Even melden bij degene waar je hem hebt gekocht.

ielynke Ploeger 20-06-2022

Echt een Watch waar ik niet meer zonder wil

Geschreven voor: Huawei GT 3 Pro

Direct na het openen van de doos en het opstarten van de Huawei Watch GT 3 Pro Ceramic, kwam er op mijn Huawei telefoon een pop-up met een koppelingsverzoek. Na accepteren kwam er al snel een connectie tot stand en deze was beter dan welke Watch ik dan ook eerder heb gehad. Vanaf het begin kwamen meldingen duidelijk en snel binnen, kan ik bellen en opnemen via de Watch, en daarnaast natuurlijk nog muziek via de Watch laten afspelen of van je telefoon bedienen.

Na eerder de Huawei Watch GT 2E en de Watch 3 Pro gedragen te hebben, is deze Keramische Watch echt een hele grote stap voorwaarts. Deze Watch is elegant, comfortabel, sjiek, enorm functioneel en met een heel helder geluid. Een echte krachtpatser. De Watch gaat ongeveer 5 dagen mee en is dan in één uur weer volgeladen. En ondanks dat het scherm 43mm is, is dit scherm duidelijker dan zijn voorgangers.

De Watch heeft een gezondheidsmanager die zorgt voor je lichaam en geest. Met meer gezondheidsfuncties dan zijn voorgangers, zoals bijvoorbeeld de detectie van arteriële stijfheid van de aderen. Daarnaast ondersteunt de Watch meer dan 100 sportmodi.

Met de uitgebreide weer- en maanstanden functie kom je op het strand nooit voor verrassingen te staan en ben je op de hoogte van eb en vloed, naast dat je een duidelijke weergave krijgt van het weer van de aankomende uren en dagen.

Deze Watch heeft alles wat je als vrouw van een Watch verwacht. Het is echt een Watch waar ik niet meer zonder zou willen.

Pluspunten

• 5 dagen batterijduur
  • Heel helder beeld en geluid
  • In één uur opgeladen
  • Uitgebreide gezondheidsmonitoring
  • Uitgebreide sportmodi