Huawei Fit

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Fit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

m******@g******** 20-05-2021

Meer voor minder geld

Geschreven voor: Huawei WATCH Fit zwart

De Huawei Watch Fit biedt veel van de basisfunctionaliteit die een veel duurdere Huawei Watch biedt, maar voor veel minder geld. Het biedt goed fitnesstracking, een uitstekende batterijduur en goede prestaties. levert je 10 dagen batterijduur op.
Zij ziet mooi eruit. Het is aantoonbaar een meer modieuze wearable dan een traditionele fitnesstracker of standaard smartwatch.

• Amoled Display
  • 10 dagen batterijduur
  • Betaalbaar prijs

Minpunten

• Geen geluid

RozeOlifant 19-05-2021
  • Product gekregen

Een fijne "beweeg"motivator

Geschreven voor: Huawei WATCH Fit zwart

Mijn eerste Smartwatch en wat een leuke ontdekking. Een prachtig design, niet te groot, niet te klein en zeer stijlvol. Deze Smart Fit zit vol met mogelijkheden. Ruim 85 sporten die je kunt selecteren en waar je je de gegevens van kunt bekijken. Een zeer helder scherm, ook goed leesbaar in het zonlicht, met duidelijke kleuren. Een continue hartslagmeter en saturatiemeter zijn standaard. Wekker, timer en stopwatch zijn de handige klokfuncties. Een leuke feature is "Weer", waar je niet alleen kunt zien hoe het weer wordt, maar ook kunt zien wanneer de zon op en onder gaat , in welk kwartier de maan staat en wanneer het eb en vloed is,
Met de bijgeleverde Huawei Health App kun je dag, week en maand rapportages zien. Middels tegeltjes kan je in één klap zien hoe je vandaag gepresteerd hebt. Maar je kan ook zien hoe je slaap was.
Ik ben heel happy met mijn Watch Fit en helpt mij enorm gemotiveerd te zijn om (meer) te bewegen.

Pluspunten

• Batterijduur (10 dagen)
  • Helderscherm
  • Waterbestendig
  • Intuitief te bedienen

Minpunten

• Zwakke zaklamp

Gerard 16-05-2021

Super Watch fit van Huawei

Geschreven voor: Huawei WATCH Fit zwart

Super mooie vormgeving, zit heel prettig, mooi goed afleesbaar scherm met veel verschillende wijzerplaten, waarvan een groot aantal zijn gratis zijn.
Veel nuttige functies en instellingen, accu gaat lekker lang mee. Topper!

03-09-2021Nu ruim een half jaar in bezit, is gewoon een super fijn horloge, die ruim aan de verwachtingen voldoet.
Mooi design, heel veel functies en wijzerplaten, en dat voor een super prijs, ben hier zeer tevreden over.

Pluspunten

• Prijs
  • Vormgeving
  • Mogelijkheden
  • Accuduur
  • Heel veel wijzerplaten te downloaden

Minpunten

• Nog geen 1 gevonden

Antoinette 19-03-2021

Super smartwatch

Geschreven voor: Huawei WATCH Fit zwart

Eerst had ik een Samsung Active 1. Wat een tegenvaller! Om de dag moest ik hem zo'n beetje opladen. Dit horloge van Huawei heb ik nu een kleine week en nog 42% batterij. En dat terwijl je hartslag continu wordt gemeten. De app is ook een stuk beter dan Samsung Health. En... je kunt eigen afbeeldingen als watch face gebruiken, dat is een leuke plus. Dit horloge is lichter dan de Samsung en draagt veel comfortabeler. Aanrader!