Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Samenvatting

De Samsung Galaxy A50 is een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. Het mooie OLED-scherm zorgt voor erg mooie kleuren en zwartwaarden. De telefoon kan erg lang mee en heeft een goede accuduur. De A50 beschikt standaard over 128GB aan opslag. Dit is ruim voldoende voor al je apps en een heleboel Netflix-series. De specificities voor de lage prijs maakt dit het een van de beste toestellen voor deze prijs. Er is een vingerafdrukscanner onder aan het scherm aanwezig, maar deze werkt niet altijd even goed. De camera is ten opzichte van vergelijkbare telefoons wat aan de matige kant. Dit budgettoestel is jammer genoeg wel afgewerkt met plastic.

Pluspunten

Minpunten

+ 2340x1080 OLED-scherm

+ Goede accuduur (4000 mAh)

+ Ruimte opslag van 128GB

- Vingerafdrukscanner werkt niet goed

- Primaire camera maar 25Mp

- Plastic afwerking

Anoniem 26-09-2022

Bevalt super goed

Hey ik heb de telefoon A50 sinds 1 jaar en Bevalt super goed voor mij is de A50 goed ik kwaliteit de Camera is scherp

Anoniem 23-09-2022

De samsung bevalt zeer goed hij is makkelijk te bedienen en heeft een gebruiker vriendelijke menu de foto's die je er mee maken kunt zijn ook zeer scherp.
Ik zou de telefoon daarom ook zeer aan raden om aan te schaffen
Ik zou graag de samsung galaxy watch 4 graag erbij willen hebben om uit te proberen en om de telefoon compleet te maken

Anoniem 07-09-2022

Fijne snelle telefoon

De telefoon is lekker snel en kan daardoor alles doen wat ik er mee wil. Bovendien maakt hij erg mooie foto's.

Niels506407 06-09-2022

Mooie telefoon, mooi beeld

Het is een mooie telefoon, zeer aan te raden. De telefoon heeft een helder en duidelijk scherm. Alles met elkaar is het een mooie telefoon!

Anoniem 05-09-2022

de telefoon is van zeer goede kwaliteit en is aan te raden om te gebruiken. beeldkwaliteit is uitstekend, baterijduur is uitstekend, er zijn geen minpunten aan deze telefoon

Kees67 05-09-2022

Goede telefoon

Een hele goede telefoon voor deze prijs. Meer dan genoeg geheugen opslag. Ook kun je er geweldige foto's mee maken.

Anoniem 24-08-2022

Prettig toestel .

Het is een super en makkelijk apparaat voor veel mensen .
Toppie. Ik heb bijna altijd een samsung apparaat omdat ze gewoon goed zijn

Anoniem 22-08-2022

Uitstekend ontwerp en kwaliteit

Ik gebruik het meestal voor persoonlijk gebruik, maar over het algemeen is het een zeer goed model, het compacte en lichtgewicht ontwerp maakt het veel beter, de kwaliteit van het schermbeeld is ook een bonus, plus de batterij heeft geweldig gewerkt, wachtend op een vergelijkbaar model met meer verwerkingscapaciteit en RAM, maar met behoud van het ontwerp.

Anoniem 20-08-2022

Top phone!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon een fijne betrouwbare phone!! Nog nooit problemen mee gehad . Door beperkt budget allang naar een andere samsung willen overstappen maar deze doet t nog heel goed!

Anoniem 18-08-2022

Werkt uitstekend

Gebruiksvriendelijk en goede features, goede camera en betrouwbaarheid en goede accu eigenschappen handig formaat en ergonomisch

Anoniem 23-07-2022

Prima telefoon

Prima telefoon doet wat hij moet doen en handig en eenvoudig in gebruik. En de prijs is laag. De volgende wordt weer een Samsung.

Anoniem 22-07-2022

Doet alles wat je ervan verwacht

Perfect toestel, goeie foto's, goeie opslag capaciteit. Batterij werkt ook prima. Gewoon een aanrader

Rubén Benjamin 16-07-2022

Goeie upgrade

Geweldig toestel, mooie functies. Het toestel is snel en dat is fijn. En met een fast-Charger is het toestel super snel opgeladen.

Anoniem 16-07-2022

Prima telefoon

Telefoon is makkelijk in gebruik en mocht je vragen hebben kan men terecht bij Samsung. Deze helpen je snel en met eenvoudige begrijpbare aanwijzingen. Je kunt hele mooie foto,'s maken en bewerken. Ook de geluidskwaliteit is prima.

Dinant12 15-07-2022

Samsung A50

Prima semibudget mobiel, wel mis ik de handigheden van mijn moto g6+ en is screenshots maken onhandig

Anoniem 14-07-2022

Klein maar fijn

Hoewel wat oude model, draait deze nog prima. Heldere kleuren en snelle interface. Blijft een aanrader

Bennie0808 09-07-2022

Goeie telefoon

Heel fijn werkt goed heeft een lange batterij duur
Ziet er cool heel snel opgeladen dus gewoon een hele goede telefoon

Nickverdel 06-07-2022

Top apparaat super snel en kan wel wat hebben batterij gaat ook lekker lang mee kan er een volle dag mee doen en laat ook snel op

Anoniem 05-07-2022

Goede specs maar voelt traag aan

De specs van de samsung galaxy a50 zijn goed alleen het voelt best traag aan en het beeldscherm heeft niet zulke goede kleuren. Voor een 2019 telefoon is hij goed maar ik zou ervoor zorgen dat de software updates net one ui langer doorgaan en ervoor zorgen dat hij iets soepeler aanvoelt en duur aanvoelt dan zou het de beste telefoon zijn in die prijsklasse. De camera ueeft veel features en is over het algemee goed aan de zoom is onscher als je boven de 2x inzoomt.

Anoniem 04-07-2022

De Samsung A50 is snel en overzichtelijk

De Samsung A50 is snel en overzichtelijk licht van gewicht de batterij gaat lang mee en laad snel op