Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim) - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Samenvatting

De Samsung Galaxy A50 is een zeer goed toestel in zijn prijsklasse. Het mooie OLED-scherm zorgt voor erg mooie kleuren en zwartwaarden. De telefoon kan erg lang mee en heeft een goede accuduur. De A50 beschikt standaard over 128GB aan opslag. Dit is ruim voldoende voor al je apps en een heleboel Netflix-series. De specificities voor de lage prijs maakt dit het een van de beste toestellen voor deze prijs. Er is een vingerafdrukscanner onder aan het scherm aanwezig, maar deze werkt niet altijd even goed. De camera is ten opzichte van vergelijkbare telefoons wat aan de matige kant. Dit budgettoestel is jammer genoeg wel afgewerkt met plastic.

Pluspunten

Minpunten

+ 2340x1080 OLED-scherm

+ Goede accuduur (4000 mAh)

+ Ruimte opslag van 128GB

- Vingerafdrukscanner werkt niet goed

- Primaire camera maar 25Mp

- Plastic afwerking

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's

Ad 01-11-2019

Fijne handzame telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Na de S6 dan nu een A50 waar ik zeer tevreden mee ben. Hij is gemakkelijk in het gebruik en heeft een goed camerasysteem met een wide-angle-lens extra. De foto's zijn mooi alleen in het donker is er wat veel ruis. De geluidskwaliteit is niet super maar dat is voor mij niet zo'n probleem. De S6 was prima maar deze is dat wat mij betreft ook. Een fijn toestel.

Pluspunten

• Camera-systeem.

Minpunten

• Geluid.

SNA1 17-09-2021

Super goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Werkt heel goed. Genoeg opslag ruimte. Snel en gemakkelijk in gebruik. Met een SD kaart is de geheugen zo uitgebreid. Ik ben erg tevreden tot nu toe met dit toestel.

Jayden079 14-08-2021

Slechte Kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Ik had de Samsung A50 nog niet eens 2 jaar en is nu al kapot, deze telefoon is een keer gevallen scherm gelijk kapot, gerepareerd nog niet eens 3 maanden later valt de telefoon nog een keer, nu gelijk helemaal kapot, scherm is kapot, voelt geen trillingen meer. Ik dacht dat het een goede telefoon was maar ben heel erg teleurgesteld.

H**6@g**l.com 10-08-2021

Prima werkende smartphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Geweldig toestel, zeer makkelijk in gebruik en erg mooie foto's. In een woord prima de lux.

Pluspunten

• Helder
  • Mooie foto's

Minpunten

• Zou het niet weten
  • N.V.T.

Danielle69 08-08-2021

Goeie telefoon, met een paar minpunten

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Sinds vorig jaar heb ik deze telefoon, hij werkt erg goed. maar een keer ging hij op een zwart scherm met "samsung" erop. daarna kwam ik op een zwart scherm met gekleurde letters er op. Het reboot scherm denk ik? maar een goede telefoon, werkt goed, camera ook goed. helemaal blij. :)

lugt61 01-08-2021

een mooi en degelijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

een degelijke gsm die voldoet aan de verwachting, wel even zoeken naar bepaalde functies, zoals uitschakelen.

Kirsten_M 29-07-2021

Mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Prachtig scherm met heldere kleuren. Ik heb ook een S10, bij de A50 moet ik wat wennen aan het touchscreen. Je moet iets harder en langer duwen dan bij de S10. Verder een fijne telefoon met zeer goede batterij.

In de camera heb je minder opties dan bij de S10, maar je kunt er alsnog erg mooie goede kwaliteit foto's mee maken.

Oftewel, voor deze prijs een top telefoon.

John 4321 22-07-2021

Zeer blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Nou ben er zeer tevreden mee met mijn Galazy A 50 ben een van de oude stempel.maar er gaat een wereld voor mij open

Anoniem 14-07-2021

Goed te bedienen, fijn groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Het was makkelijk overstappen van mijn oude Samsung naar mijn nieuwe. Samsung pass is wel erg handig.

Ben86 14-07-2021

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

A50 is bijna net als de flagship modellen uitstekende camera voor maken van foto's, toestel is snel genoeg voor het gebruiken van je dagelijkse apps zonder irritaties met lang laden van de apps en dual sim dus kan je kan zelf privé en werk op een telefoon hebben. Echt waar voor je geld!!

Anoniem 02-07-2021

Net een 6 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Voor mijn gevoel is samsung vertrouwd,als je kwaliteit wil ,dan moet je daar wat meer voor betalen,de a50 is voor zijn prijs klasse ,inderdaad wel de moeite waard,

Anoniem 02-07-2021

Veel opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Ik ben erg tevreden met de merk Samsung omdat het me nooit teleurgesteld heeft. Iedereen om mij heen heeft iPhone maar als ik hun soms hoor klagen ben ik erg blij dat ik.dat niet heb..
Ik heb deze telefoon bijna 2 jaar en ik dacht ik moet een nieuwe ik zie steeds dat jullie nieuwe producten hebben maar dat hoef helemaal niet deze telefoon heeft alles wat ik nodig heb plus het vernieuwd uitzichzelf... enigste waar ik me beetje aan stoor is aan de toetsenbord maar ja dat is iets wat zelf moet instellen denk ik... verder heeft deze telefoon veel opties en ik denk dat ik ze nog niet allemaal kent....wel de belangrijkste en dat is natuurlijk de selfie camara het maakt mij mooi zie hierbij de foto..

Rrron1968 10-06-2021

Gewoon een top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Ik heb inmiddels meerdere Samsung telefoons gehad, en mijn ervaring is dat ze steeds geavanceerder worden. Alles loopt soepel en snel en geen vastlopers met zwaardere apps
ik heb opeenvolgend de A5, A8 de A50 en nu ook de A52. Ik heb zakelijk een ander merk beginnend met een i-) maar ik ben meer een Samsung man. Ga vooral door met de weg die jullie zijn ingeslagen Top!

Aizo 04-06-2021

Werkt prima!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Voor het eerst dat ik een beetje comfortabel kan werken op Android.
Als iPhone gebruiker was ik altijd aan het worstelen. Nu werkt alles zoals ik zou verwachten en ook zonder horten en stoten.

Vincentzu 31-05-2021

Twijfels over aanschaf a50? Gewoon doen!

Top toestel!

Prima bediening, reageert vlot.
Meer als voldoende opslag en werkgeheugen.
Erg mooie prijs/kwaliteit verhouding!

Ik zeg niet twijfelen maar gewoon doen!

Het is voor mij weer een vertrouwde Samsung ervaring, waar ik weer elke dag van geniet!

Anoniem 28-05-2021

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Deze telefoon gebruik ik voor werk en is zeer aangenaam. Werkt snel en doet wat het hoort te doen. Opladen doe ik eens in de 3 dagen o.i.d. dus dat vind ik ook best een goede score.

Pitout 27-05-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Hij toetert, faalt, irriteert, maar soms ook weer fijn. Ik ben zeker niet blij en ben inmiddels overgestapt naar een ander merk

Annie12 26-05-2021

Samsung -Galaxy A50

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Samsung A50 is een mooie telefoon. je kunt er alles op doen. heb hem voor he werk en hij doet wat die moet doen, bewaard alles de kwaliteit is goed licht goed in de hand,

Ayde 24-05-2021

Ze is geweldig!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / black / (dualsim)

Er komen niet snel krassen of barsten in het scherm. Ook heeft het iets dat bixby heet, je hoeft alleen maar "hey Bixby" te zeggen en ze doet wat je van haar vraagt. Voor de rest is het een goede en snelle telefoon en is zeker een dikke aanrader