Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue op Kieskeurig.nl.

8,9

Specialmade 04-07-2019

Fantastische telefoon, groot scherm en perfect geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De batterij van deze telefoon gaat erg lang mee. Het toestel is makkelijk te bedienen en is voorzien van allerlei (nuttige) functies. De mogelijkheid om een ander apparaat (telefoon of b.v. de ear buds te laten laden werkt uitstekend. Ook de camera (met 3 lezen) is een feest om te gebruiken.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Uitzonderlijk goede camera
  • Batterij gaat erg lang mee
  • Mogelijkheid of een ander apparaat te laten laden

Minpunten

• n.v.t.

Samantha 05-04-2019

Super telefoon s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Super telefoon geen min punten alleen maar plus. Mooi groot scherm maakt fijne fotos Zou hem zeker aan raden de samsung S10

Pluspunten

• Camera
  • Opslag

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Nightsensei 15-08-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Het design is een mooi plus punt
Software vindt ik persoonlijk erg fijn
Functionaliteit is zeer goed
Voor mij is dit persoonlijk de mooiste Samsung telefoon
Het scherm is ook van zeer mooie kwaliteit waardoor je mooie videos kan kijken.
de batterij is ook zeer goed het gaat makkelijk 2/5 halve dag mee meer zwaar gebruik.

Anoniem 13-08-2021

Snel en helder scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik was al tevreden met de Galaxy S8. Na een valpartij helaas total loss.
De overstap naar de S10 leek mij een logische stap. Geen kostbare upgrade maar wel een wereld van verschil in snelheid en helderheid.
Bellen met beeld en youtube is een genot voor het oog.

MHey 05-08-2021

Top toestel! Nooit geen andere meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Na 4 jaar begaf door mijn eigen schuld, mijn oude note het. Ik zweer het mijn hart brak! Dit toestel kan alles het is een mini computer die de beste foto's maakt supersnel is en en waar werkelijk alles op zit! Nu achteraf ben ik wel erg blij want nu is de note 10+ van mij! Nog sneller en beter dan mijn oude. Voor mij nooit iets anders meer. Top toestel

Marga v G 16-07-2021

Geweldige eigenschappen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Zeer tevreden over de Samsung S10. Topkwaliteit foto's, zelfs ook nog als je inzoomt. Goed formaat voor handligging.

Anoniem 16-07-2021

Snel, Klein en ongelofelijk handig: de s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Het is een snelle telefoon hij past in mijn nogal kleine broekzak en kan makkelijk de laatste spellen spelen met android 11 hij is comfortabel in de hand en het typt heel makkelijk plus maakt hij hele mooie foto's het enige nadeel is de batterij die maar ongeveer 10 uur mee kan dus moet je niet vegeten om hem aan de snellader vast te maken maar voor de rest is het een goede aankoop

Anoniem 12-07-2021

Erg stabiel en genoeg geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Super toestel is erg snel en erg veel geheugen dit toestel is nog nooit vast gelopen of iets dergelijks
Erg tevreden mee

Anoniem 10-07-2021

Beste telefoon die ik heb gehad!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze telefoon een tijd geleden gekocht en hij werkt nog net zo perfect als toen ik hem kocht. De camera is super scherp en het batterijvermogen is geweldig. Ik hoef hem maar 1 keer per dag op te laden en ik zit veel op mijn telefoon. Ook is het beeld super scherp en smooth. De telefoon loopt nooit vast. Verreweg de beste telefoon die je kan hebben voor dit bedrag

Sylvan 09-07-2021

Beeld en inhoud

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik vind het een goeie telefoon. Het heeft goede functies het is een prachtig mooie telefoon maar alleen het verschil tussen andere telefoons is deze liet ik een keer perongeluk vallen gelijk hele scherm onder de scheuren en barsten dus dat kan nog verbetert worden

Juul1107 23-06-2021

Top kwaliteit, geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heel fijne telefoon, goede kwaliteit beeld en camera. Ook geweldig geheugen en fijn scherm. Goede toegankelijkheid als toevoeging. 1 min puntje, wanneer er updates komen mag er meer veranderen, voor de rest top.

Anoniem 23-06-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Het product bevalt zo goed dat ik inmiddels mijn vriendin een nieuw abbonement heb laten afsluiten voor een Samsung toestel. Puur vanwege het gebruiksgemak en de fantastische camera die zulke mooie foto,s maakt. Zou iedereen dit aanraden

Gerty 0504 18-06-2021

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De Samsung I10 is voor mij de perfecte telefoon, goede balans prijs& kwaliteit. Meer dan genoeg geheugen, zelfs voor grote foto bestanden. Zeer goed compatibel met de watch active 2. Batterij gaat na een jaar wel iets minder lang mee, maar dat is niet storend en afhankelijk van het gebruik.

jprmerk 18-06-2021

s10

dit is een goeie telefoon en niet zo moeilijk zo als de s20 of 21
prijs is ook goed een goed en mooi toestel

Lanke 15-06-2021

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Mijn man koopt elke twee jaar het nieuwste model Samsung en dan krijg ik zijn "afdankertje" wat voor mij als een geschenk uit de hemel aanvoelt. Ik ben niet zo technisch en doordat hij dit apparaat al twee jaar in gebruik heeft, kan ik met al mijn vragen bij mijn eigen helpdesk terecht, wat erg prettig is.

Bia47 15-06-2021

Super telefoontoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Samsung aanraden aan iedereen die van plan om telefoon toestel wilt aanschaffen, makkelijk te bedienen, ben ik zeer tevreden.

G Ruijs 13-06-2021

Beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heb al diverse samsung telefoons gehad en ban nu van de s7 naar de s10 gegaan en merk een heel groot verschil in kwaliteit en snelheid. Een duidelijke verbetering...

Anoniem 08-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik had al een galaxy s10, dus dat ik in plaats van een nieuwer type toch weer een s10 kies zegt denk ik genoeg. Hij maakt prachtige foto's, geluid meer dan prima, is lekker snel. Kortom topfoontje!