Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue op Kieskeurig.nl.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

MrHades 15-06-2020

Galaxy S10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Fantastische telefoon! Werkt zoals behoren en uitgerust met een geweldige camera die mooie en duidelijke foto's neemt. Audio is zeer duidelijk en de telefoon loopt niet vast.

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Remon86 11-07-2020

Top smartphone, laat geen steken vallen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Vorige maand geswitched van een S9 naar een S10 met 512GB intern geheugen. Wat is dat een verademing zeg! Door het grote interne geheugen heb je niet persé de noodzaak van een SD-kaart en merk je dat alles gewoon veel sneller laadt. Foto's maken is een feestje, super mooie kwaliteit! Accuduur is meer dan prima. Ik kan zo geen echte nadelen bedenken, gewoon een toptoestel!

Rickkert 10-07-2020

Top kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Zeer mooie telefoon. Mooie smalle randen en een helder scherm. Het is ook fijn dat hij water bestendig is. Hij hoeft ook nooit lang te laden en maakt prachtige foto's.

Daphne03 08-07-2020

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Vorige week begaf het scherm van mijn S7 het, waarna ik de S10 gekocht heb.
Mooi strak design, groot scherm, geen knoppenbalken in beeld, mooi edge scherm en alle nieuwe snufjes als kompas waterpas etc. en natuurlijk supersnel.
Werkt fantastisch

Anoniem 06-07-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik had eerst de S7, na gespaard te hebben mezelf verwend met de S10. Heel blij mee super mooie foto's.

FreaFred 06-07-2020

KLASSE!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

heel mooi - goed leesbaar - prachtige kleuren - zeer goede vervanger voor mijn fotocamera - hele mooie foto's - duidelijke handleiding - in 3 weken al 2 updates gehad - iedere x vind ik weer iets wat er met deze camera kan - klasse!

Maarten65 06-07-2020

Maakt lastig contact

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Deze s10 maakt slecht Bluetooth contact, lijkt erop dat er een protocol op de achtergrond draaid die dubbele contacten negeert.
Is dan wel lastig als je thuis een herstart van een apparaat doet en deze wil danniet meer.
En het bereik... moet veel op WiFi om bereik te houden,
Batterij, als een draaikolk.

PattyH 06-07-2020

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

heel mooi toestel, alleen nog een klein beetje wennen aan de home knop, maar verder een schitterend toestel welke mooie foto's maakt

Anoniem 05-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

De Galaxy s10 is zeker een aanrader door de zeer goeie kwaliteit van de camera en de grote opslagruimte de telefoon en accessoires zijn in veel winkels te bevinden en daardoor ook heel gebruikelijk

Anoniem 05-07-2020

Mooi en handig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

ik heb de Samsung S10 nu een maand in gebruik, en heb geen negatieve punten kunnen vinden het toestel voldoet aan alles (reageert snel, perfecte foto's en alles wat je nodig hebt heb je bij de hand)

Maria78 05-07-2020

Samsung galant s10 super telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue

Samsung galaxy s10 White spliksplinternieuw lag in het doosje te wachten op nieuwe eigenaar.
Vrouw (ietwat chaotisch en onhandig ) van rond de 40, had zojuist haar smartphone in de wc laten vallen. Behoorlijk onthand ging zij op zoek naar de juiste telefoon , lees; personal assistent , die haar leven weer op orde moest brengen. In de winkel was het liefde op het eerste gezicht. Daar lag hij. Elegant, een blinkende verschijning! Wat een foto's kon hij maken , 10 x digitale zoom en nog scherp. En wat een prachtig egde scherm en zo helder. De snelheid en het gemak in gebruik maakte dat zij haar gevoelens bijna niet meer in bedwang kon houden. Om niet direct toe te geven aan de enorme aantrekkingskracht die de Samsung s10 op haar had, keek zij verder naar andere smartphones. Die vielen in het niet bij wat zij zojuist had ervaren. Alle verkooppraatjes van de verkoper ten spijt , werd zij als door een magneet aangetrokken, terug naar 'haar' telefoon. En sinds die dag zijn de samsung Galaxy S10 White en zij een match. Nooit wijkt hij van haar zijde. Een match made in haven!