Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Anoniem 25-05-2019

super voor uitgang!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

ben overgestapt van de samsung A5 naar de A9. Een super overstap. Zo blij met de verbeterde foto kwaliteit, snelheid, opslag ,gebruiksgemak en mooie ligging in de hand>>

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Torch 17-06-2019

Erg mooi en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Als Apple mens heb ik nu voor mijn werk een Samsung S9 gekregen. Eerst was ik er helemaal niet blij mee. Maar na een week 180 graden om, wat een mooi ding beste camera die ik op een telefoon heb gehad. Mooi scherm en toch ook zeer makkelijk in gebruik
Bedankt Samsung

Anoniem 17-06-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de telefoob afgelopen een paar maanden nu en het is een erg fijne telefoon. Hij ligt lekker in de hand past net in je broekzak. De camera is ook van zeer hoge kwaliteit je kan er zelfs sterren in het donker mee fotograferen. De prijs kwaliteit verhouding klopt ook.

MichelBult88 16-06-2019

Vlaggenschip

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Mijn eerste keer naar een onneven model! ben van S2, S4, S6, S8 nu geëindigd bij een S9. tot nu toe super goed bevallen, communiceert prima met de tv, de laptab en ook met het dualcharge dockingstation ( heeft een plekkie voor het nog missende horloge :P )

Rodina 16-06-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Prima alleen die bixby dat vindt ik maar niks maar veder prima met een vriendlijke groet mevr r vermaning

Anoniem 15-06-2019

Top apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Voor mooie aanbieding gekocht. Enige waar ik tegenaan loop is de mogelijkheid om lock functies van scherm met meerdere mogelijkheden te gebruiken (smart lock en vinger). Ook mis ik de home knop die nu ook met touch is. Maar da's gewenning. Super blij en zeker verbetering van mijn s7

Jdvries 15-06-2019

Zeer blij mee met mijn eerste Samsung s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Nadat ik een aantal windows phones gehad heb.
Heb ik voor eerst een Samsung s9.
Eerst was ik wat terug houdend ik had wel wat reviews gelezen en wat gezien op YouTube.
maar eerst zien dan geloven.
Nu ik de Samsung s9 een aantal weken in bezit heb heb ik heel wat ontdekking gedaan zoal de camera maakt fantastische foto's. Ook het scherm is gewoon geweldig.
En dan alle andere functie teveel om op te noemen maar stuk voor stuk goed.

Conclusie dit is mijn eerste Samsung S9 en zeker niet mijn laatste.

TheGreatje 15-06-2019

Hele fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Vorige maand in het bezit van de Samsung Galaxy S9 en deze bevalt uitermate goed. Zeer gebruiksvriendelijk en ligt goed in de hand. Maakt mooie foto's, wat ik erg belangrijk vind. Erg tevreden en blij met deze telefoon!

Skuulie 14-06-2019

Heerlijk gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Nadat ik de S6 3 jaar lang heb gehad, wilde ik absoluut weer een Samsung uit de S serie. Daarbij kwam ik afgelopen jaar bij de S9 uit. De functies zijn verbeterd, gebruiksgemak is gebleven. Kortom, ben erg blij met mijn keus.

Anoniem 14-06-2019

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik vind het een super fijn toestel ik heb altijd een I fone gehad en ik ben blij dat ik voor een Samsung s 9 heb gekozen ik zou niks anders willen

Gerritz 14-06-2019

Doet wat smartphone moet doen, werken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Mijn note4 had na jaren een kapot scherm. Als vervanger de s9 gekocht en tot nu toe geen spijt. Doet wat een smartphone moet doen, is snel, ligt foed in de hand, weinig franje.

BenRijkes 13-06-2019

Lees deze beoordeling van een goed tel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Het is simpel eenvoudig ,presteert volledig en voor de prijs hoef je het niet te laten.Dus gewoon een perfecte telefoon..