Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

S7 edge was shit, dit is top ! 30-09-2020

S9, van alle markten thuis en zeer gebruikersvriendelijk.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / midnight black / (dualsim)

De S9 is een heel fijn toestel om te hebben. Groot intern geheugen, veel opslagcapaciteit en ontzettend gebruikersvriendelijke software. Nuttige functies, die op alle fronten: Van camera, video & bewerking, geluid, maar gebruik van (kantoor) apps, en de privacy beveiliging; allemaal zeer goed werken. Verder is de ergonomie, toestel is niet overdreven groot, lekker makkelijk tastbaar. Dit toestel is een echte "life saver", iets waaraan je kunt zeggen. In 2020 was je mobiele telefoon een extra stel hersenen. Dit toestel doet dit allemaal.

Pluspunten

• Uitstekende privacy beveiligingsmogelijkheden
  • Zeer snel verwerking van app's
  • Camera, video, geluid; levert meteen topprestaties
  • Ergonomisch; makkelijk in de hand, robuust.

Minpunten

• Batterij is middelmatig

Regine top tellie 16-06-2021

Beste kenmerken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

De Samsung galaxy 9 maakt fantastische foto's waar je ook ben en wat je ook doet. Ook de vingerscan vind ik beter dan bij de galaxy 8. Zelfs vrienden van mijn hebben er nu ook één omdat deze niet te groot is en makkelijk in een broek past.

Willem de snor 07-06-2021

Geweldige Galaxy S9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Deze Galaxy S9 was van mijn vrouw. Zij heeft nu de A52 en haar telefoon is perfect voor mij. Blij mee

Anoniem 01-06-2021

kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

ik vind het een goede telefoon voor de prijs en hij heeft veel opslag mooi en makkelijk om vast te houden

Spooky64 19-05-2021

Wat een verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb de Samsung S9 van mijn vrouw overgenomen. Zij was er heel blij mee en ik weet nu ook waarom. Goed beeld, snel makkelijker te unlocken. Ik heb nog niet alles ontdekt maar dat komt wel goed

JRTo 19-05-2021

Weer thuis na nokia-probeersel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Het is waarschijnlijk ook een stukje gewenning, begonnen met samsung...
Heb ook de TAB van samsung, mijn maatje, de hele dag mee. Ook voor mijn lessen bhv neem ik de TAB mee om de Anne qcpr reanimatie-poppen in beeld te brengen. Cortom...opgegroeid en vergroeid met samsung.

Anoniem 17-05-2021

Snelle crash vrije telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Telefoon is nu 3 jaar oud en presteert nog steeds fantastisch. Erg fijne telefoon met een strak design. Ik kijk hier vaak youtube op en maak veel gebruikt van de browser.

Bixby heb ik nooit gebruikt en dat knopje ervaar ik als irritant.

Yoel 16-05-2021

Fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Een erg fijne telefoon klein krachtig snel en vooral sterk. Ookal is het niet het nieuwste model ik geniet er nog elke dag van en merk dat hijvan alle gemakken voorzien is!! Echt een rop apparaat

Anoniem 11-05-2021

Wat wil je nog meer....

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik heb altijd mijn abonnement verlengd met een toestel, tot deze S9.
Onlangs mocht ik verlengen maar heb dat niet gedaan, ik vroeg mijzelf af wat ik nou eigenlijk mis in de s9? Antwoord is simpel, eigenlijk niets... zelfs na meer dan 2 jaar doet hij het nog super en voel ik geen behoefte voor een nieuwe.
De accu is wellicht iets minder geworden en daar zou de s21 alweer beter in zijn maar de s9 bevalt mij prima
Ik vind het wel jammer dat de telefoons steeds groter worden, ook een punt voor mij om niet te upgraden. Maar langer dan 2 jaar met eeen telefoon had die appel niet volgehouden, erg tevreden dus!!

Janneke 40 06-05-2021

Een mooie en fijne telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Een fijn, mooi toestel. Gemakkelijk te bedienen en veel mogelijkheden. Ligt gemakkelijk in je hand. Mooi design!

Anoniem 01-05-2021

Betrouwbaar, groot scherm, biometrie werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Ik vind het fijn dat de vingerafdruksensor naar de achterkant is verhuist. Over het algemeen herkend de camera mijn gezicht mbv de irisscan vrij vlot.
Ook is de nauwkeurigheid van de GPS sensor goed.

Anja01 26-04-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Erg blij met me foon kan tot nu toe maar 1 nadeel vinden en dat is dat de accu snel leeg is maar verder top

Ernie12 19-04-2021

Mooi toestel met een snelle goede werking mooie fo

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Duidelijke werking mooie foto's een goed toestel voor langdurig gebruik waar je veel mee kunt doen zowel prive als met werk

Deke74 12-04-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Algemeen ben ik heel tevreden over deze Samsung S9.
De camera viel alleen een beetje tegen. Ik heb het idee dat de camera van de S6 mooiere foto's maakte dan deze. Dichtbij (macro) gaat goed, alleen wat verderweg viel tegen.