Sony Xperia XQDC54C0B.EUK / 128 GB /

• Best Reviewed 2 keer jul 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia XQDC54C0B.EUK / 128 GB / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Michos86 13-09-2023

Ik heb nu sinds 2 maanden de sony experia 10v in gebruik. Het design van de telefoon is goed, lekker smal en handig in de hand liggend. De telefoon werkt prima al merk je wel dat deze niet altijd even goed reageert. ik moet soms meerdere swipen over het scherm voordat hij de taak uitvoert die ik wil. Ook het openen met je vingerafdruk werkt af en toe heel slecht, jammer dat deze aan de zijkant zit en niet op de achter of voorkant. De fotos en videos die gemaakt worden zijn wel van goede kwaliteit, zeker een groot pluspunt. Dus al met al voor een kleine portemonnee een prima telefoon, verwacht er alleen niet al te veel van.

skipper79 13-09-2023

Licht en lange accuduur - mooie middenklasser

Deze mobiele telefoon is kenmerkend door z'n lange vorm, ligt in gewicht en z'n lange accu duur.

Batterij: Met middelmatig gebruik kan je een week met een volle accu doen! Echt fijn als je lang van huis bent en niet altijd een lader bij de hand hebt. De accu laadt ook snel op. Helaas zit, zoals bij veel toestellen, bij dit toestel geen lader en/of oplaadsnoer

Camera: deze maakt mooie foto's, zeker voor middenklasser.

Geheugen: deze is voor een toestel in het middensegment behoorlijk groot.

Scherm: het is even wennen, maar het scherm is smal en lang. Maar de scherpte, kleur en inkijkhoek zijn prima in orde.

Sim: dit toestel heb je de mogelijkheid om 2 nummers te gebruiken. Let op, dat kan met 1 simkaartje en 1 esim.

Pluspunten

• accuduur
  • licht
  • accuduur
  • smal
  • licht
  • laad snel op
  • smal
  • scherpe cameralens
  • laad snel op
  • scherpe cameralens

Minpunten

• lader en/of oplaadkabel ontbreken
  • geluid klinkt wat schel
  • lader en/of oplaadkabel ontbreken
  • geluid klinkt wat schel

m**d@h**l.com 12-09-2023

De installatie van de telefoon. Dit gaat erg snel en gemakkelijk. Ook de optie om alle gegevens over te zetten vanuit je oude telefoon. Na de installatie meteen me gaan verdiepen in de veelbelovende camera. Het is absoluut waar dat deze telefoon fantastische foto s maakt! Ik vinden telefoon erg gebruiksvriendelijk en het slanke design is ideaal. Ik kan de telefoon gemakkelijk meenemen in een handtas! Ik ben meer dan tevreden over mijn Sony Experia 10v

j**9@l**e.nl 04-09-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een erg fijn toestel, die makkelijk te bedienen is en goede foto's maakt. Gezien de prijs voor dit toestel, krijg je veel waar voor je geld.

t**l@g**l.com 04-09-2023

prima basistoestel

et toestel (Sony Xperia 10V) wordt geleverd in een keurig kartonnen doosje. Zonder snoer of oplader, zoals vermeld.
Het is een slank toestel met een helder scherm. Vrij licht en ligt gemakkelijk in de hand.
Het toestel is voorzien van 128 GB intern geheugen, uitbreidbaar met een sd kaart.

Het toestel werkt vlot en reageert goed op aanraking. De vingerafdruk scanner is even wennen maar werkt goed. Soms ontgrendelt de telefoon wanneer deze wordt opgepakt. Dit vind ik zelf geen probleem maar het is in de instellingen aan te passen zodat dit niet meer gebeurt.

Video's zijn goed af te spelen en het geluid is via een hoofdtelefoon zeker goed. Via de ingebouwde speakers klinkt het wat vlakker maar op zich nog prima.

De batterij gaat zeker een dag bij regelmatig gebruik mee, misschien wel twee.

Enige minpuntje wat mij betreft: de camera reageert wat traag. Zeker wanneer het wat schemerig wordt en geen flits wordt ingezet, is de camera zelfs langzaam. Daarentegen zijn de beelden dan (wanneer het onderwerp stil staat en de handen ook niet trillen) wel helder.
Met flits zijn foto's genomen in het donker goed scherp.
In het daglicht zijn foto's van prima kwaliteit, vooral wanneer dus wat rekening wordt gehouden met de vertraging in het nemen van de foto.

Pluspunten

• goed beeld

Minpunten

• camera wat traag

c******************@g******** 03-08-2023

Prima toestel

Ik heb de telefoon gekocht via de insiders. Mijn oude tel was toe aan vervanging. De accu is prima. Toestel gaat bij redelijk gebruik toch 2 dagen mee. ( Geen zware spelletjes) wel is er tel traag. Als ik hem wil ontgrendelen blijft hij soms een paar seconden wachten. Ook maakt mijn smartwatch niet automatisch verbinding als ik buiten het bereik van de bluetooth ben geweest. Na het ontgrendelen van de telefoon wordt er weer verbinding gemaakt. Hopelijk is dit een instelling die ik nog niet heb gevonden. Anders heeft de zoek mijn tel / horloge geen functie meer.
Scherm is goed en ondanks screenprotector reageert de tel super.

Pluspunten

• Batterij

Minpunten

• Blijft soms hangen bij het ontgrendelen
  • Camera ( kom niet tot 48mp)

Kwestie 26-07-2023

Indrukwekkende batterijduur

Over het algemeen ben ik erg tevreden met deze telefoon. De pluspunten zijn een lange batterijduur en een grote opslag capaciteit. Met veel gebruik gaat de accu toch 2 volle dagen mee.
De camera valt me wel wat tegen. Bij weinig ligt maakt deze niet hele scherpe foto's en ze zijn snel bewogen. Verder is de snelheid van het toestel goed. Al met al een goed toestel voor normaal gebruik

Pluspunten

• Batterijduur
  • Snelheid
  • Manuele instellingen voor de camera

Minpunten

• Camera minder bij weinig licht

Pascal Kuiper 25-07-2023

Fijne telefoon

Elegante telefoon, ligt fijn in de hand. De batterij gaat makkelijk een dag mee, maar laadt langzaam op. Dit doe ik dus in de nacht. Hij maakt mooie scherpe foto's. Ik ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Elegant design
  • Lange accuduur
  • Helder geluid

Minpunten

• Lange oplaadduur
  • Geen kabels meegeleverd

c*************@g******** 22-07-2023

Xperia 10 V werkt prima en maakt mooie foto's

De Xperia 10 V is een licht en handzaam toestel dat een lange accu duur heeft.
De accu laadt ook snel op.

De camera maakt mooie foto's en is gemakkelijk in gebruik.
Verder heeft de 10 V een behoorlijk groot geheugen.

Je kan een headset met draad aansluiten.

Het is wel jammer dat er geen oplaadsnoer, stekker en cover meegeleverd worden. En ook is het onhandig dat je, als je 2 simkaarten en een sd kaart wilt gebruiken, je 1 E-sim kaart moet aanvragen.

Pluspunten

• lange accuduur
  • laadt snel op
  • licht in gewicht
  • aansluiting voor headset

Minpunten

• bij dubbele sim, moet je e-sim kaart gebruiken
  • geen cover, oplaadkabel en stekker meegeleverd

Bianca76 17-07-2023

Batterijduur zeer lang

Het is een telefoon van goed formaat, past goed in je zak/tas. Over de batterijduur ben ik echt verbaasd, deze gaat zeker 2 dagen mee met normaal gebruik. Ik heb de zwarte dit is ook een mooie kleur. In eerste instantie was ik niet zo blij met de kleuren, rood is toch een andere kleur rood. Via instellingen het wel wat beter kunnen instellen en ben nu daar wel aan gewend. Ook opent hij websites snel. Ik ben zeker tevreden over deze telefoon. Het enige minpuntje is dat je een hoesje niet in de winkels kunt kopen maar echt online moet bestellen.

Pluspunten

• Kan zeker 2 dagen net batterij doen
  • Mooie kleur
  • Snelheid
  • Handzaam

Minpunten

• Geen hoesje in de winkels alleen online