Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver - Reviews

- 41% Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8+ 64 GB / arctic silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Tim mullekes 18-11-2022

Prima telefoon.

Prima telefoon. Deze telefoon is nog steeds beter als de huidige budget toestellen. 3de eigenaar can de telefoon en hij werkt nog super goed!

Fleur van Drongelen 20-10-2022

Het is een super telefoon!

Het toestel is handig omdat het niet te groot maar oom niet te klein is. Verder alles wat je op andere telefoons kunt doen kun je hier ook mee. De camara kwaliteit is ook zeer goed. Na een tijdje word se batterij kwaliteit steeds minder maar dat gebeurd bij alle telefoons. Ik zou het zeker aan raden!

Frank Cl 10-10-2022

Fijne telefoon. Nooit geen issues mee gehad.

Technisch gezien 1 van de betere / beste telefoons zelfs na de opvolgers S9 en S10. Vorig kaar een nieuwe accu laten plaatsen omdat de nieuwe modellen weinig nieuws te bieden hadden

Anoniem 02-10-2022

Touchscreen

De telefoon bevalt goed, goede accu duur, snel kwa internetten. Zeker 4 sterren waard, maar het enigste dat die net die 5sterren niet waard is omdat hij reageert op waterdruppels en dat dat een SAMSUNG Galaxy s8 niet dus als het regent kan ik niet op mijn telefoon, maar verder is die uitstekend✅

Mehmedovic 09-09-2022

Samsung Galaxy S8+

Heel goede telefoon, ik heb hem iets meer dan 4v jaar.
Altijd Samsung gehad en voor altijd nummer 1.
Hij is nog steeds na 4 jaar heel goed .

Anoniem 09-08-2022

SAMSUNG GALAXY S8.

HEEL GOED EN MAKKELIJK IN GEBRUIK. EN IK BEVEEL HET OOK AAN MIJN VRIENDIN EN VRIENDEN SAMSUNG S8 KOPEN.

Anoniem 16-06-2022

Samsung best telefoons ter wereld

Ik heb altijd Samsung telefoons gehad me eerste was s2 en altijd de s series en zijn de beste telefoons ter wereld

Jennifer1610 06-06-2022

Telefoon is top

Je kunt hele mooie foto,s er mee maken video,s zijn ook top ik heb er best eventjes voor moeten sparren voor deze telefoon maar het is het ook waard ben super blij er mee

Anoniem 20-05-2022

Galaxy S8+

ik ben erg blij met te telefoon. de telefoon heeft ook een goede maat en past perfect in je handen en de prijs kwaliteit verhouding is geweldig

Anoniem 15-05-2022

Samsung watch
The best of the best

Indi lol 28-02-2022

Beste telefoon ooit

Ik vindt het de beste telefoon ooit
laad snel op
Super goed beeld en geluid
gewoon de beste telefoon ooit

Iacha123 28-02-2022

Geweldige kwaliteit

Ik heb mijn hele leven al een samsung gehad maar deze is echt geweldig.
Ik raad de samsung s8+ aan want de kwaliteit is gewoon te goed voor de prijs.

Anoniem 27-12-2021

Super telefoon, meteen verlieft geworden

Ik vind deze telefoon een top telefoon, heel veel functies en instellingen waar ik meteen mee aan de slag ben gegaan. Deze telefoon is echt gebruiksvriendelijk ool als je niet heel veel verstand hebt van telefoons

Veysel27 16-12-2021

Geweldige telefoon!

Het is super!
Het heeft alles wat ik nodig heb, het gaat goed mee.
Eigenlijk de enige probleem is dat de randen snel kapot gaat!
Ook al heb ik een hoesje.
Maar dit is gewoon de enige tel wat ik nodig heb!

Anoniem 13-12-2021

mooit compact alleen breekt het glas wat snel en wordt hij naar maten hij ouder wordt heel erg traag

Safe 11-12-2021

Telefoon gaat echt lang mee

Ik heb de telefoon nu bijna 4 jaar en het telefoon gaat heel lang mee. Een volle batterij gaat anderhalf dag mee en de telefoon is totaal niet traag

CWoman 11-12-2021

Fijne smartphone!

Mooi en helder scherm, lekker groot en dunne telefoon. Fijne, slimme functies! De batterij gaat lang mee

balpet66 24-11-2021

Gewedige merk en telefoontje

Het is wel zichbaar al die meerdere jaren wat achter de samsung telefoons staat. De camera's, de beeldschermen, de foto's wat ze maken met de achter camera's.
Over prestaties hoeft niet te worden staan zelfs een laptop uit het middensegment presteert...

haruber 08-11-2021

samsung dat zegt genoeg

zoals al mijn vorige telefoons en apperaten super ik ben wel benieuwd naar een andere telefoon maar deze is zo goed nog dus hou ik deze nog een tijtdje.

Theodora 07-11-2021

Heel fijn toestel

Het toestel is redelijk snel, erg stabiel en heeft een hele fijne camera, ik ben er heel erg tevreden mee.