Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Robert2233 26-09-2022

Prachtig ontwerp en krachtige functies

Wat een mooi ontwerp met het gebogen display.
De telefoon ligt heel fijn in de hand en alles is goed met 1 hand te bedienen
Het display heeft een mooi contrast en is altijd helder
De camera heb ik nog niet uitgebreid getest, maar de fotos die ik heb gemaakt zijn erg mooi

OStrijker 25-09-2022

Geweldig fijne telefoon

Heel erg blij met deze telefoon, makkelijk en fijn om te gebruiken. Goed geheugen, en prima kwaliteit van de foto's.
Een echte aanrader......

Ayoub556890 25-09-2022

Ik heb hem al 3 jaar hij is bog zo goed als nieuw

Het is al drie jaar mijn trouwe maatje hij blijft zo goed als het begin ik kan der alles mee elke app doet het nog

MvS90 08-09-2022

Fijne telefoon

Ik vind het een fijn toestel..

Wel wat gevoelig op het scherm met schade e.d.

Ik zou hem niet adviseren aan andere omdat hij snel verouderd.
Nieuwe toestellen hebben gewoon betere functies
Prijs technisch was de Samsung s8 wel interessant..
Ik hoop hem nog een tijd te kunnen gebruiken.

Noah076 08-09-2022

Beste telefoon ooit

Mijn ervaring met deze telefoon zijn allemaal wel positief en als die kapot zou gaan zou ik hem weer opnieuw kopen het enige wat irritant is aan deze telefoon is dat soms geeft ie aan dat er water in zit maar is niet zo maar daardoor kan je hem niet opladen dus moet je eerst heel je telefoon opnieuw opstarten maar voor de rest een goed toestel

Anoniem 07-09-2022

Goede telefoon!

Een goed display scherm en goed geluid.
Is wat ouder maar kan nog steeds meedoen met de nieuwere modellen. Camera is alleen niet zo goed.

Anoniem 03-09-2022

Oude S8 uit de lade, wat een prima telefoon nog!

Eigenlijk hadden wij de S8 nog in een lade liggen, was de oude van mijn vrouw die inmiddels een nieuwe S10 heeft. Mijn eigen S10 heb ik aan bonken laten vallen (stom), en daarom 'dan maar' de 'oude' S8 te voorschijn. Na een reset en nu in gebruik...wat een fijne telefoon! Totaal niets aan shine verloren en zo blij mee! Doet het fantastisch, vind 'm op sommige fronten zelfs ietsje beter dan mijn S10 (sorry). Dit is voorlopig nog een blijvertje hoor!

Anoniem 19-08-2022

Een geweldige telefoon

Een geweldige telefoon, veel opslag. Ik heb een 2de hans maar hij werkt super. Een Superrr telefoon 5 sterren waard. En daarom zou ik de Galaxy watch 4 willen winnen.

Alexander1993 05-08-2022

Werkt zoals het hoort!

Fijne telefoon is niet de snelste ma het is ook niet de nieuwste natuurlijk. Legt lekker in de hand en is licht van gewicht

Anoniem 18-07-2022

Fijn toestel

Heerlijk om een toestel te hebben met een ruime opslagcapiciteit. Boven dien is de afmeting prima. V

Anoniem 10-07-2022

Samsung Galaxy s8

De samsung Galaxy s8 is een zeer goede telefoon, ik heb hem nu een tijdje en heb eigenlijk nog nooit ergens problemen mee gehad en dat terwijl de telefoon tweederhands is! Ik vind het zeker een aanrader.

Anonym 07-07-2022

De Galaxy s8

Het Bildschirm houd goed vol en het duurt niet lang met laden, de Kamera maakt goede Fotos . Met de Galaxy s8 nun je goed mee onderweg

Anoniem 06-07-2022

Hele goede snelle telefoon voor de prijs. Alles werkt goed en ben er erg blij mee. Camera en batterij zijn ook redelijk

Anoniem 05-07-2022

Dit is mijn 2e S8, mijn vrouw heeft een nieuwe S22 gekocht om nog mooiere foto's te maken. Mijn vorige was kapot gegaan en deze is als nieuw. Je kan zien dat de S serie top toestellen zijn deze doet nog precies was ik zoek in een telefoon. Het is al een wat ouder model, maar werkt nog geweldig.ben er weer erg blij mee.

Anoniem 27-06-2022

Hele fijne telefoon!

Ik heb de Samsung Galaxy S8 nu inmiddels al een aantal jaren, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij werkt snel en weegt niet veel. De foto's zijn ook van een goede kwaliteit, maar zou nog wel beter kunnen (bijvoorbeeld als ik dit vergelijk met foto's van telefoons van vrienden). De batterij gaat lang mee, al is dit over de jaren wel iets meer afgenomen. Soms gaat de batterij heel hard leeg vanaf de laatste 20%, maar dat gebeurt gelukkig maar ongeveer 5% van alle keren. Concluderend is dit een uitstekende keuze voor de prijs-kwaliteitverhouding.

Anoniem 24-06-2022

Samsung S8 doet wat je ervan verwacht.

Prima toestel alleen was het virtuele toetsenbord na verloop van tijd permanent vaag zichtbaar op het display. Ook de batterij na jaren gebruik wat sneller leeg en opladen ging niet erg snel.

Anoniem 23-06-2022

geweldige scherm

ik vind de scherm heel erg goed, de camera is ook heel nice. de batterij is alleen wat minder. maar qua prestaties is het echt mijn ding

M Blom 21-06-2022

Zeer fijne mobiele telefoon.

Zeer fijn toestel goede prijs kwaliteit verhouding. Goede camera. Makkelijk geheugen bij te plaatsen. (Dit is ook wel wenselijk) Accu zou iets langer mee mogen gaan

Stanley93 28-05-2022

Valt goed in de hand

De telefoon komt in mooie kleuren camera zit wel verbetering in.
Layout is perfect ligt goed in de hand gebruikers vriendelijk.

Batterij gaat wel snel op daar in kan het wel gebeterd worden

basdix 24-05-2022

Prima toestel

De Galaxy S8 is werkelijk een prachtig toestel. Hij werkt vlot en zit boordevol features. Met de laatste snufjes, kan je met de S8 er zeker een paar jaar mee vooruit. Voor mij is het uiteindelijk zeker wel waard. Goede camera!