Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Marinda85 12-06-2021

Doet wat ik ervan verwacht alleen camera is mwah..

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Hij is iets sneller dan mijn A5 was, helaas had ik niet goed op de afmetingen gelet. Het is echt een grote telefoon. De camera is niet wat ik ervan verwacht had. Prima foto's, maar had gehoopt dat de foto's scherper zouden zijn. De batterijduur is wel echt geweldig. Kan gerust 3 dagen zonder opladen en dat met filmpjes kijken, spotify luisteren, social media en appen.

Anoniem 12-06-2021

Het is een fijne telefoon voor een goedkope prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

De Samsunf A12 is een telefoon die de hele dag meegaat, hij laat alleen net ietsjes langzamer op(ongeveer 3 uur) maar dan heb je ook wat! Het enigste nadeel is dat sommige wat grotere games bijvoorbeeld : Call of duty er wat minder opgaan door de procesoor. Verder is de camera super en ben ik er super blij mee.

Anoniem 11-06-2021

Volgeladen accu gaat makkelijk 5 dagen mee.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Blij met mijn nieuwe Galaxy A12.
De accu hoeft slechts 1 maal per 5 dagen opgeladen te worden.
Ruime opslag voor foto's. En een groot toetsenbord. Kortom een fijne mobiel waar ik weer jaren mee vooruit kan.

Anoniem 11-06-2021

Superfijn ,makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Het is voor mij een perfect toestel, formaat is goed. Reageert supersnel, makkelijk te bedienen. Ruime mogelijkheden en instellingen.

Anoniem 09-06-2021

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Fijne smartphone met groot scherm en duidelijke bediening, verder is de prijs ten opzichte van andere telefoons zeker erg sterk argument om deze telefoon te kiezen.

Anoniem 09-06-2021

Goed en fijn te bedienen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Ben gehandicapt en deze telefoon is prima te gebruiken voor mij.
Ik heb altijd samsung gehad, maar hiervoor 2 jaar een ander merk, wat mij niet beviel.
Dus weer teruggegaan naar samsung.

Wpc18 07-06-2021

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Ondanks het formaat ligt hij goed in de hand. Lekker veel opslagruimte en simpel om mee om te gaan. Dik tevreden. Ook voor mijn schoonzus een besteld.

Anoniem 01-06-2021

Geweldige

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Hij is veel zijdig genoeg cappasiteid pracht telefoontje voldoet aan alles wat ik graag wil. Ben er super blij mee .Kan ik iedereen aan raden super telefoon.

Lejo 30-05-2021

Spijt van het goedkope scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Het lcd scherm geeft in vergelijking met mijn vorige A5 toestel vlakke, onscherpe beelden met harde kleuren

Anoniem 26-05-2021

Telefoon die super goed is

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Als werkt naar behoren telefoon is snel en hapert niet telefoon gaat niet snel leeg verder geen opmerkingen wat er beter moet

Joyce13 23-05-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Super fijne telefoon dat heel fijn in de hand ligt en simpel in gebruik..Opslag capaciteit is geweldig. Een echte aanrader dus..

Rob 18-05-2021

Prima smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 64 GB / wit / (dualsim)

Aangeschaft ter vervanging trage Nokia 2.1.
Eerste indruk is goed. Snel, eenvoudige bediening en met 64gb opslag ruim voldoende voor dagelijks gebruik. Tevens vriendelijk geprijsd.

Pluspunten

• Geheugen en opslag
  • Prima scherm
  • Eenvoudige bediening
  • Snel

Reind 16-05-2021

Prima phone met scherpe prijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon nieuw aangeschaft tr vervanging van mijn A3 -2016 die begon te haperen.
Deze A12 is lekker vlot in gebruik, meer dan zat geheugen (128G) duo-sim en groot duidelijk scherm. Hoeveelheid en type beltonen tikkie minder dan ik gewend was helaas.
Maar goed voor deze prijs kan je niet alles hebben tenslotte.

Johnnyboy62 14-05-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb jaren lang andere merken gehad, maar ben toch weer teruggegaan naar Samsung. Het gebruikers gemak van deze apparaten bevalt me zeer goed.

Anoniem 14-05-2021

Blij mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik was op zoek naar een betaalbaar model, Samsung spreekt me erg aan en de functies en kwaliteit doet echt niet onder! Hij is snel, maakt mooie fotoos en heeft 128 mb dus ik kan weer even vooruit

David57 13-05-2021

In elk opzicht goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Het grote scherm is scherp en mooi. Met 4 gig werkgeheugen werkt hij vloeiend en de 64 gig opslagruimte is fijn als je veel apps nodig hebt. De telefoon heeft ook gezichtsherkenning en een vingerprint-scanner om snel je telefoon te vergrendelen. Met de nieuwste android versie werkt hij prachtig. Zowel de back camera en de selfie camera zijn scherp en maken mooie foto's. Het enige nadeel is dat het een best wel grote telefoon is. Voor de prijs is het meer dan waard.

Ricardo29 13-05-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

De Samsung werkt fantastisch. Ik ben er super blij mee. Ik kan alleen geen foto's meesturen omdat ik de telefoon juist nu ook gebruik maar ik ben nog nooit zo blij geweest om weer een Samsung telefoon vast te houden.

Mustaffa 07-05-2021

Goede functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik kan deze telefoon makkelijk bedienen, en er zijn vele functies en instellingen, die makkelijk te vinden zijn. Ook de apps zijn makelijk de instaleren. Ook het geheugen is ok
Alleen de snelheid waarmee de telefoon of apps worden opgestart kan beter

Marnzm20 06-05-2021

Snel en duidelijk mooi helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Werkt perfect en doet wat die moet doen.
Goede batterij duur met anderen woorden gewoon een prima toestel.

Kees60 06-05-2021

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A12 32 GB / zwart / (dualsim)

Hij is snel, goeie camera, veel opslag, goeie batterij, alleen net iets te groot voor in je broekzak