Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G - Reviews

• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 27-06-2022

Gebruik hem als zakelijk toestel. Mooi formaat, reageert snel en gebruiksvriendelijk. Camera is top.

Nlberg84 23-06-2022

Mooi model, lekker snel en goede batterij

Doet gewoon wat een goede telefoon moet doen, is mooi, snel en batterij gaat goed lang mee. In gebruik name was eenvoudig. Maakt goede fotos.

VKnipping 23-06-2022

Samsung A52 mooie smartphone met duo sim.

Mooie smartphone met duo sim waardoor je zakelijk en privé kunt combineren en je niet met 2 telefoons hoeft te lopen.
Gegevens, apps etc. eenvoudig overgezet van oude naar nieuwe telefoon.
Echt een aanrader!

Anoniem 23-06-2022

Het is een grandioos toestel uit de A serie. De A52 heeft ontzettend veel mogelijkheden en een perfecte camera aan boord. Ik zou niet anders willen en kan hem iedereen aanbevelen!

Boudy 22-06-2022

Hele makelijker en vriendelijke telefoon in de be

Deze telefoon kan ik iedereen aanraden
Zowel voor de jongere generatie als de oudere generatie
Redelijk in de prijs ook
En heel gebruiksvriendelijk

Anoniem 21-06-2022

Ik ben niet echt tevreden omdat de telefoon te vaak vastloopt door updates en bepaalde bedrijfssoftware die geplaatst is op deze gsm

LvBreemenJansen 19-06-2022

Fijne telefoon, snel en praktisch

Dit is een fijne telefoon. Makkelijk in gebruik en zeer snel. Er kunnen mooie foto's mee gemaakt worden van goede kwaliteit.

Makdoembaks 15-06-2022

Ik ben zeer tevreden met al deze Samsung producten , het is zeker een dikke 10 , ik zou iedereen Samsung aanraden ..

Anoniem 14-06-2022

Super telefoon goede kwaliteit camera zeer mooi en scherp ligt er goed in de hand mooi beeldsherm vind hem wel een beetje dikke telefoon maar dat is voor de rest geen last

Aidan25 13-06-2022

Telefoon is zeer goed prima scherm zeer goede camera muziek kwaliteit uit beide speakers klint super

Ricokruijs06 13-06-2022

Supersnel laden en downloaden hij is geweldig snel lekkere grip mooie achterkant goede kamera's mooi kleur en veel keuze uit hoesjes

Tom1997 12-06-2022

Goede telefoon met sterke batterij.

Pluspunten:
4 lenzen waar je mooie fotos mee kan maken
niet te groot
goede batterij

Minpunten
Vind het niet de snelste telefoon.

Arriën 12-06-2022

Echt een top apparaat Echt een upgrade van mijn oude toestel! Veel sneller, betere camera en veel meer werkgeheugen echt top!

Sennuh 10-06-2022

Heel compleet toestel

Deze moeten kopen omdat mijn oude kapot is gegaan, voor een redelijk lage prijs echt een heel compleet toestel ervoor terug gekregen, hij is snel, prima batterij en een hele goede camera. Ook qua design valt er niet op te klagen.

Carine59 08-06-2022

Prettig in gebruik, mooie display, heel handig. Maakt goede foto's. Veel functies. Ik was al bekend met samsung

Naomi1313 08-06-2022

Hele fijne telefoon. Heel snel opgeladen en de batterij houdt lang. Kan er bijna 2 dagen mee doen. Goede camera's, veel optie op de camera.

Anoniem 07-06-2022

Eenvoudig maar voldoet prima .

Na 2 I Phone's te hebben gebruikt nu weer een Samsung, bedrijfsmatig. De sim kaart in de A52 geplaatst en de sim van het werk. Dual sim even wennen, maar werkt prima, privé whatsapp en bedrijfswhatsapp dus gescheiden ideaal. Bij elke uitgaande telefoon kun je kiezen vanaf welke sim kaart je wilt bellen. Maar je kunt hem ook vast instellen op welke simkaart per contactpersoon de voorkeur heeft.
Met spelletjes vind ik het lastig dat ik een schermfunctie niet kan wijzigen. Als ik swipe van buiten naar binnen, en het gaat op het randje van de telefoon naar binnen schakelt hij uit.
En de broekzak gesprekken zijn weer terug. Had ik bij de I Phone minder last van.
Maar ja die was ook dubbel zo duur.
Het fototoestel is een feest nog elke keer kom ik nieuwigheden tegen.
Wel jammer dat de overgezet foto's die gemaakt waren .et de iPhone, bij verzending een HEIC bestand blijven.
De nieuwe foto's komen wel in een werkbaar bestand bij de ontvanger.
Verder niets dan lof, geluid prima, en heerlijk om weer Android te hebben en gewoon een mooie smartwatch te kunnen gebruiken.

Anoniem 07-06-2022

Hij doet wat hij moet doen een meer dan wat ik van een mobiel verlang. Prima tv kijken en snel voor games.

Anoniem 05-06-2022

Een prima toestel, echter jammer dat als je apps verplaatst naar de startpagina deze ook op het andere scherm blijft staan. Hierdoor neemt het onnodig ruimte in. Ook had ik schermafbeelding liever onder onder een icoon gezien ipv de uitknop.

SobbleLuke 05-06-2022

Ik ben erg tevreden over deze telefoon!
Het scherm is uitstekend en de Camera is echt perfecte kwaliteit!