Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G - Reviews

• JUL 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 5G 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 26-05-2022

Goed hanteerbaar met bruikbare features

Ik vind het apparaat handzaam. Degelijk&deugdelijk
Een echte organizer door zijn features.
Top verhouding kwaliteit en prijs.

Anoniem 26-05-2022

Mooie telefoon voor de prijs, maar een betere uit

Het is goede opvolger van de A51, maar de batterij met 5G loopt sneller leeg helaas, dan ze zeggen. Dus goed kijken wat je wilt

Sharon82 26-05-2022

Goede telefoon voor een betaalbare prijs

Ik heb de telefoon nu een paar dagen in bezit. Hij doet gewoon wat hij moet doen, werkt snel en geen haperingen. En dat voor een betaalbare prijs.

Anoniem 24-05-2022

heel veel voor weinig

heel veel telefoon voor weinig geld , goede camera's meer dan genoeg geheugen, duidelijk scherm , goede kwaliteit

H P W 24-05-2022

Mooi en handzaam toestel

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handzaamheid en gemaksbedienings, daarbij geld de snelheid ook. De foto's zijn van een zeer goede kwaliteit.

Sannie86 23-05-2022

Super tevreden met mijn nieuwe telefoon

Heel blij met deze telefoon.
Hij werkt heerlijk snel, de camera is fantastisch.
Alles van oude naar nieuwe telefoon ging ook soepel

Anoniem 22-05-2022

Geweldige tekefoon voir schappelijke prijd

Proma tekefion. Ruim opslagmogeljjkheden. Sbelle internet door 5G
Al met al beste keys voor weinig gekd

Theo L 21-05-2022

Super telefoon Galaxy A 52

Deze Samsung telefoon is zeer gebruik vriendelijk ziet er goed uit met een extreem goede camera 's en een top beeldscherm heldere kleuren en zeer goed contrast

Ingwie1967 19-05-2022

Handig alle gegevens over kunnen zetten van mijn Samsung A10 naar deze A52S. Makkelijk te bedienen..

Anoniem 18-05-2022

Samsung galaxy a52 Ee

Gewoon de beste telefoon je zou niks anders willen.
Goede foto's geluid ook perfect , en maakt ook beter contact. Op de andere , op tv pc enzv.

Anoniem 17-05-2022

Super fijne telefoon.

Ik heb heel lang geen Samsung telefoon meer gehad.
De Galaxy A52 5G EE is dus weer na een lange tijd mijn eerste Samsung en de A52 stelt niet teleur. Fijne telefoon met erg veel opties.

Deonne 16-05-2022

Dit is de BESTE TELEFOON OP aarde

Ik hou van deze telefoon, het is zo goed, de kwaliteit, camera, het aantal foto's dat je ermee kunt maken, is ongelooflijk !!! En het is supersnel. Nooit meer wachten op een langzame telefoon als je deze hebt !!

Anoniem 16-05-2022

Fijn toestel, makkelijk in bediening

Fijn toestel. Makkelijk in de bediening. Mooie foto's en voor de prijs die ik er voor betaald heb een zeer compleet toestel. Heb broer en zus ook zover gekrenkt om tot aanschaf over te gaan.

Anoniem 16-05-2022

Fijne telefoon, goede camera, lange batterij

Telefoon is erg fijn, de mobiel is goedkoop en heeft toch alle aspecten die je ervan verwacht en meer. De camera werkt goed, de batterij gaat lang mee en de telefoon laadt snel op. Ook heeft de telefoon een mooie uitstraling.

Martinphaars 16-05-2022

Galaxy A52 5G geweldig als werktelefoon.

Als preventie medewerker bij ASML heb ik een samsung A52 als werktelefoon gekregen en ik werk er dagelijks mee. Alles werkt geweldig!

Jay2004 15-05-2022

Beste samsung telefoon die ik ooit heb gehaald.

Goede batterij, goede scherm groote. Batterij gaat lang mee ook al speel je grote spellen. Ligt goed in de hand.

Anoniem 14-05-2022

Mooi toestel voor mooie foto's en goede prijs

Ik zocht een toestel die mooie en duidelijke, heldere foto's kon maken. Na wat speurwerk op internet kwam ik bij dit toestel en toevallig een broer die al even dit toestel had, was hier ook voor gegaan. Absoluut geen spijt van. Maakt super mooie heldere foto's, dus ben helemaal tevreden.

Anoniem 13-05-2022

Samsung galaxy a52 5g ee 128 gb

Het is een super goede telefoon. Hij heeft 4 goede camera's die snel in en uitzoomen en allerlei opties hebben zoals panorama. Verder is het een mooi design en werkt hij super snel. Zeker een telefoon om aan te raden. Het enige minpunt wat iknkan bedenken is dat hij vrij groot is.

RayMer 13-05-2022

Omdat mijn S21 gestolen was heb ik uit haast deze vervangen met de A52 5G. De grootste compliment wat ik kan schrijven is dat de A52 5G doet wat hij moet doen en dat is precies onder de S serie staan. Je ziet precies het verschil en snapt waarom je normaal een S serie koopt maar voelt de kracht van de A52 5G die zeer groot is op alle vlakken. Het enige minpunt is dat ik gemerkt heb is dat de snelle laad functie wel wat trager is dan ik gewend was.

Anoniem 12-05-2022

Ik heb
voorheen ook een Samsung gehad Galaxy serie vanaf het begin de laatste was de A20
altijd naar volle tevredenheid, Deze de nieuwe A52 5G voldoet meer als voldoende aan min verwachtingen