Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BetsieZ 25-09-2022

Prachtig kwaliteitstoestel

De foto's zijn haarscherp, reageert snel, prettig in je hand. Goede opslag. De snelheid van schakelen functies is zoveel beter dan de s10.

Anoniem 15-09-2022

Top Toestel maakt mooie fotos

Snelle betrouwbare telefoon die tevens zeer mooie fotos maakt de S modellen van Samsung stellen je nooit teleur.

stokkink 12-09-2022

prima prijs kwaliteit toestel.
wij vinden s21 een fijn toestel makkelijk en goed hebben beide een s21 en bevalt prima

MarvinDB 08-09-2022

Hij is snel heeft een goede camara en is erg ligt maar de batarij vind wat sneller leeg gaan maar voor de rest een heel mooi ding.

Anoniem 05-09-2022

Ik vind samsung galaxy 215G goede product.Ik gebruik hem voor veel dingen,de camera is super goed maakt mooie scherpe fotos, de batterij duurt heel lang en hij laadt super snel de functies en kwaleteit geluid ook goed en veel geheugen. Bedankt samsung!

Anoniem 05-09-2022

Mega snelle telefoon, super helder en scherp.
En de batterij gaat lang mee.
Als ik kijk naar me vorige samsung zijn ze met dit model echt erop vooruit gegaan me de kwaliteit van
het scherm helderheid en snelheid.

Anoniem 05-09-2022

Het is een mooie telefoon die lekker in de hand ligt goede kwaliteit foto 's en video's maakt en fijn is om te gebruiken.
Ben super blij en tevreden met m n aankoop sowieso met het merk Samsung.

andrekoopman1969 03-09-2022

Briljant door eenvoudige bediening

Ik ben samsung fan
Ook iphone geprobeerd ...
Maar deze galaxy werkt als een tierelier
Alles is vanzelfsprekend
Ik vind het een topproduct

Kavita_1988 03-09-2022

Mijn beste keus op dit moment!

Ik heb zojuist de s21 aangeschaft en ik ben daar erg tevreden over. Hij heeft mijn inziens betere kwaliteiten dan de galaxy s22 waar mijn voorkeur eerder naar uitging.
Buiten de batterijduur om, die van de s21 veel beter is dan de s22 zijn er meerdere pluspunten aan deze telefoon. Hij is wat kleiner dan de andere telefoons maar past veel beter in mijn tasje en je raakt snel gewend aan de nieuwe grootte ervan.
De camera is gewoon super snel en stabiel om foto's te kunnen maken van mijn kinderen. Ik ben erg tevreden en je hoeft echt niet meteen voor de nieuwere modellen te kiezen als je voor wat minder ook een prima telefoon kunt krijgen. Enige nadeel is dat er geen ruimte voor een sd kaart is maar dat is tegenwoordig bij iedere telefoon. Niet twijfelen, gewoon kopen.

Anoniem 30-08-2022

In 10 jaar heb ik nooit een andere telefoon gehad dan Samsung. Hiervoor een A41 gehad en werkte ook goed. Nu weer een keer gegaan voor de S series en echt helemaal top! Super mooie telefoon en als eerste heel blij met de geweldige voor en achter camera! En qua grootte, is die best groot voor mijn handen, maar hij is niet persé vervelend in de hand. Én dat zorgt ook voor een super mooi display en een lekker duidelijk scherm om naar te kijken.

Heel erg blij mee en hoop er lang plezier van te hebben!

Groetjes,
James

Anoniem 30-08-2022

Het zou beginners- vriendelijker gekund.

Ik ben geen kenner van de pc, digitale wat dan ook, oudere generatie. Ik moest wel even wennen aan dit apparat. Het kan wel de beste zijn, ik geef alleen mijn mening. Prachtige foto's!

Anoniem 29-08-2022

Mooi Plat gebruiksvriendelijk apparaat

Mooi apparaat, stevig en batterij doet het de gehele dag. Zeer gebruikelijksvriendelijk, zelfs voor een wat ouder persoon zoels ik.

Syl40 29-08-2022

Mooie telefoon met goede camera, ik maak veel foto's dus dat is altijd de belangrijkste tool waar ik naar kijk en daarin blijft Samsung altijd top!!

Anoniem 25-08-2022

Galaxy S215g een top telefoon

Een geweldige telefoon en makkelijk in te stellen, ook voor oudere mensen. Ook de foto’s zijn van een hele goede kwaliteit.

WimGerritse 24-08-2022

Prima telefoon voor een redelijke prijs

Ik had mijn trouwe s20 ultra in mijn zwembad laten vallen(1.50 diep) en kwam daar na ca 10 minuten achter. Helaas vocht in gekomen en moest ik een nieuwe telefoon kopen. Gekozen voor de S21 F. Ik kon gelukkig veel van mijn gegevens via Google weer terug plaatsen zodat ik ook weer kon bankieren via de app. Dat is wel zo fijn als je in het buitenland zit. Veel zaken zijn gelukkig hetzelfde gebleven en het was een goede gelegenheid de boel wee op te schonen.

Anoniem 23-08-2022

Werkt perfect is goed duidelijk makkelijk in de h

Is goed duidelijk in de aanvoer van apps en makkelijk te begrijpen maakt mooie foto's en de snelheid is goed

Lisa0393 23-08-2022

Na de Samsung Galaxy S10e nu overgestapt naar de S21 5G, en dat is toch wel een flinke vooruitgang! Het toestel is snel, de batterij gaat lang mee, het scherm is mooi helder en de camera maakt mooie foto's. Ook de vormgeving vind ik mooi en ik vind het handig dat er al een screenprotector was aangebracht - al wist ik dit niet en heb ik dus een nieuwe screenprotector verspild omdat ik niet door had dat er al eentje op zat. Dat had wellicht op de doos vermeld kunnen worden. Wat ik wel jammer vind is dat er niet langer earphones zijn meegeleverd, het toestel bovendien geen jack audio aansluiting heeft en dat als oplader alleen een usb-c naar usb-c kabeltje is bijgeleverd zonder adapter.

Jos1963 19-08-2022

Doet wat het moet doen.

Ik was was al bij de Galaxy club toen de 1e uit kwam. Gefascineerd door de smartphone
Daarna de Galaxy 5 de Galaxy 8+ en nu de Galaxy 21.
Wil nooit meer anders.

Anoniem 19-08-2022

Het is een prachtig toestel met vele mogelijkheden. Erg snel en nauwkeurig. Prachtige foto's. heel scherp beeld. De meegeleverde apps voldoen erg goed,
Kortom het beste toestel van Samsung. Ik kan het weten het is mijn 3e Samsung Galaxy al.

Anoniem 19-08-2022

Geweldige snelle telefoon met perfecte fotolenzen.

Het toestel is voor mij perfect zowel zakelijk als privé. Veel opslag snelle openingen apps, super goede camera, handelbaar en goed mee te nemen.