Bekijk 10 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

4**d@g**l.com 11-09-2023
Geschreven voor: Apple iPhone 11

Het toestel is prettig in gebruik door de rondingen. Foto’s zijn van een uitstekend formaat. Ik heb hem nu 1 jaar en ben er blij mee . Mede door zijn langdurige accu. Geluid is top.
Beeld is helder en alles werkt zoals verwacht mag worden.

h***************@g******** 17-10-2022

iPhone 11

Geschreven voor: Apple iPhone 11

Ik vind deze IPhone super fijn en handig. Je kan er mooie foto’s op maken en natuurlijk veel meer. Ook vind ik de IOS 16 super.

Pluspunten

• Mooie fotos
  • Groot dus handig

Minpunten

• Zwarte telefoon (de andere kleuren vind ik mooier)

e**********@h********** 09-02-2022
Geschreven voor: Apple iPhone 11

Binnen garantietijd al stuk, en ik was ongelooflijk zuinig met de telefoon, geen krasje ect. Batterij kan paar maar uurtjes mee, helemaal niet tevreden. Nooit meer iphone 11.... De Iphone 7 is wel veel beter.... daar ben is wel super tevreden mee. Ik wil nu wat anders, helaas was dit een teleurstelling, en was 750 euro, en kon ik niet een jaar mee, wel 9 maanden. Want garantie heb je niet, want bij Amac bedachten ze alles (wat niet waar is), dat het niet onder garantie valt. Helaas.