Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Robbert Peter 02-01-2021

prima telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

mooie telefoon, lekker snel de accu gaat bijna 2 dagen mee. Android is vertrouwd en bediening gaat goed. vingerafdruk weer beter dan A7 2018.

Pluspunten

• lange accuduur
  • groot duidelijk scherm

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Anoniem 10-09-2021

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Het is uitstekend toestel met hoge capaciteit en vermogen. De knoppen aan één kant moet ik aan vinnen als het afsluiten met 2 knoppen tegelijk opdrukken

Ericj 19-08-2021

De A51 is geweldig, zo wel zakelijk al privé
Dual sim zeer mooie foto's mooi design.
Ik ben er zeer te vreden over.

jayjay2009 15-08-2021

De hele telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Mijn telefoon deed eerst een keertje raar maar daarna werke hij weer fatsoenlijk het is een hele goeie telefoon hij heeft een goeie batterijduur goede kwaliteit ik raad hem zeker aan.

Anoniem 13-08-2021

Perfect toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ligt goed in de hand, niet zwaar, maakt mooie foto's, veel mogelijk heden. Was even wennen, erg blij mee. Wil hem niet ruilen voor de IPhone 11 van mijn man

Bert ji 12-08-2021

Heel erg slecht.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Heel slecht toestel. Gebruiksonvriendelijk. Als ik vooraf had geweten dat het zo moeilijk te gebruiken is had ik hem nooit genomen.

micky7234 10-08-2021

top toestel, alleen ff wennen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

door omstandigheden 4 Jr geleden een Huawei moeten kopen. Ben blij weer een Samsung te hebben pfff terug bij the best

Carolienn 09-08-2021

Perfect comfort

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Fijne goed werkende smartphone voor een uitstekende prijs. De camera heeft een hele goede kwaliteit.

liyh 08-08-2021

Beste verandering

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik had jaren een hele oude iphone 5s en 6 en alhoewel de samsung a51 een "budget" telefoon is werkt hij toch als een "main series" telefoon. Mijn oude telefoon was zo verschrikkelijk ouderwets ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe telefoon. De batterij is echt super lang misschien geen anderhalve dag maar voor mij is een hele dag aan batterij wel meer dan genoeg. De camera heeft evenveel functies als een dure variant maar werkt echt super goed. De processor is hartstikke sterk en ik kan daarmee al mijn favoriete games in ultra settings spelen. Het scherm is super groot en ook nog eens 4k ik kijk nu echt al mijn videos perfect. Deze telefoon zal ik zeker lang houden anders is het nooit fout om over te gaan tot een nieuwere variant!!!

Umzula 04-08-2021

Eindelijk de goeie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik ben een hele poos bezig geweest met het zoeken naar een telefoon waarmee ik goed en snel mijn Libre 2 sensor (diabetes) kan uitlezen en die ook nog eens betaalbaar is. Gevonden in deze A51. Maar ook andere apps werken uitstekend. Na 2 maanden nog steeds de beste keus.

Kean26 04-08-2021

Geweldige details aan de telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De foto kwaliteiten zijn wonderlijk ik kon een foto maken van een vogel maken due aan het vliegen was en heel erg goeie kwaliteit

Rian67 01-08-2021

Geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik ben een samsung fan. Het gebruiksgemak, de opslagcapaciteit en vooral de camera op dit type zijn geweldig. Chapeau.

KeesL 30-07-2021

Samsung A51 doet wat 'ie belooft en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Na een 'uitstapje' naar de concurrent, weer terug bij Samsung. Dat is meteen vertrouwd en blijkt ruimschoots waar voor je geld te bieden. De A51 is geen 'flagship model' maar komt prima mee in dagelijks gebruik. Het toestel is handzaam, het scherm is responsief en beeld en geluid zijn prima (de camera is meer dan prima!). Ik hoop nog een tijd van de A51 te mogen genieten.

Hendrica 27-07-2021

Subliem toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Het scherm is heel duidelijk. De camera maakt echt scherpe foto"s en filmpjes.
Ook een fijne mobiel voor als je al wat ouder bent !Bediening is makkelijk.
Vind deze nog beter als zijn voorganger de Galaxy A50.Die ik hiervoor had.

Anoniem 25-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik had voorheen een andere telefoon, maar dit is zeker een aanrader. En dat voor zo een goedkope prijs! Het toestel werkt prima naar behoren. Ik raaf het aan

Erica xx 22-07-2021

Mooi

Leuke mooie gsm
1 tegenvaller snel kapot. Hoorde ook 1 druppel en hij doet niks meer das wel jammer

Bram2004oost 22-07-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Het is een hele fijne snelle telefoon die makkelijk te gebruiken is en redelijk wat functies heeft en het voelt gewoon vertrouwt. En hij gaat niet zo snel kapot als je de telefoon laat vallen. Oftewel goeie kwaliteit voor een goeie prijs want hij is ook echt niet duur voor wat je eigenlijk krijgt

Enis 21-07-2021

Bevalt heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb sinds kort de Samsung A51 hij bevalt me nu al goed terwijl ik nog niet eens alles over de gehele telefoon weet zelf vind ik de camera zeer goed verder ben ik ook te vreden over de widgets en andere functies daarom raad ik deze telefoon aan iedereen de leeftijdsverschil maakt namelijk niet heel veel uit.