Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

JB Verhoeven 21-02-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

We hebben meerdere samsung telefoons thuis en zijn erg tevreden ermee. Werkt fijn en nooit problemen. We hadden eerst beide een A5 2017 en hebben nooit problemen gehad.

Helen79 21-02-2021

Fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De A51 is een fijn toestel, het houdt prettig vast. Het is wel vrij glad, een hoesje is handig.
De camera maakt mooie foto's, ook als er minder licht is heb je de flitser niet nodig.
De touchscreen werkt prima, een lichte aanraking is voldoende.
Het enige waar ik aan moet wennen, is dat de camera aan de rand zit en je daarom snel een vinger in beeld hebt. Je moet er dus aan denken hoe je het toestel vast houdt als je de foto neemt.

Tyler 21-02-2021

Geweldig telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Het is echt een fijne en mooie telefoon je kan er hele goeie foto's en filmpjes mee maken en het heeft een grote opslagruimte en hij is niet te groot hij ligt perfect in de hand ik raad het iedereen aan

ThomasSamsungLover 21-02-2021

Zeer aangename telefoon voor een aangename prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Als je een goede telefoon zoekt fie betrouwbaar is met goede specigicaties voor een asngename prijs dan is de samsung a51 een erg fijn toestel. Natuurlijk er zijn telefoons te vinden die waarschijnlijk beter zijn in specificaties. Of het nieuwste van het nieuwste hebben aan functies. Daar betaal je dan ook naar. Die kosten dan ook zeker het dubbele, soms wel drie of vier keer zo veel. Dat is gewoon voor een ander budget. Maar als je zoals ik; bellen, mailen, appen, youtube filmpjes kijken en fotos wil maken, en dit de hoofd activiteiten zijn, dan is dit een top ding. Voor een top prijs. Verder is het natuurlijk een leuke bijkomstigheid dat het toestel er ook mooi afgewerkt uit ziet en stevig is. Bij mij zit hij in een goed hoesje dus hoop er lang plezier van te beleven. Met mijn vorige samsung heb ik een dikke 4 jaar gedaan. En die is doorgeschoven naar de kinderen.

Willem3008 21-02-2021

Fijne telefoon

Na eerst een A 50 gehad te hebben nu de A51
Prima telefoon met alles wat ik nodig heb
Top heel blij mee

Hermannn 21-02-2021

Fijn toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 geweldig scherm. Ligt fijn in de hand. Met camera kun je mooie foto's maken. Telefoon is lekker snel. Gewoon een top toestel.

Anoniem 21-02-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Deze telefoon is lekker snel en heeft een prima display. Alles wat ik van een telefoon verwacht kan mijn Samsung A51 aan.

Anoniem 21-02-2021

Geweldige smartfoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik wilde eerst wachten op de A 52 met 5G. Maar die is een stuk duurder en heeft geen belangrijke meerwaarde voor mij. 5G komt pas echt in werking over een paar jaar.

Ukkel 21-02-2021

Zeer compleet en prettig werkende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik vind het een gebruiksvriendelijk apparaat met alle mogelijkheden die ik van een mobiel verwacht. Prettige maat toestel en scherm, duidelijk leesbaar.

NELLETJE 21-02-2021

Handig in gebruik en mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Prima telefoon.mooie foto's. Verder erg tevreden over het handige gebruik en hij blijft lang opgeladen.