Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Balou03 15-05-2021

Smartphone gebruik nog makkelijker gemaakt

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over de Galaxy A51 omdat er bij het instellen van de telefoon alles nog beter word uitgelegd zodat het voor iedereen te begrijpen is. Zo word het gebruik van de smartphone nog makkelijker en toegankelijker gemaakt waardoor je optimaal kan genieten van een prachtig staaltje technologie. Normaal gesproken raakte ik volledig in paniek als ik een nieuwe smartphone had en hem helemaal zelf moest instellen. Deze keer was dat met de Galaxy A51 totaal niet nodig. Super fijn! Het grotere scherm vind ik persoonlijk ook wel prettig waardoor ik alles goed kan zien. Kortom ik ben blij dat ik de keus gemaakt om de Galaxy A51 aan te schaffen en ik hoop dat ik er nog lang van kan genieten.

Daph123 15-05-2021

Fijne en luxe telefoon van goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Fantastisch die camera's, zoals de macro camera. De foto die is toegevoegd is met de mobiel gemaakt. Ook fijn dat het scherm volledig zonder randen is en dat de kwaliteit van het beeld scherp is.

Anoniem 15-05-2021

Wat een super fijne telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een super fijne telefoon! Mooie kwaliteit en ook van de foto's! Heel veel opslag dus je kan enorm veel apps downloaden. De prijs vond ik ook niet duur voor deze goede kwaliteit! :)

Miranda 74 15-05-2021

Helemaal geweldig.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb deze Samsung nu 8 maanden en ontdek nog steeds nieuwe mogelijkheden. Zeker met betrekking tot de fotografie. Wat maakt deze mobiel toch geweldige foto's. Ook er tevreden met t grotere scherm. En dat voor die prijs. Top product!

Anoniem 15-05-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima toestel, vooral de levensduur van de batterij is verbazingwekkend. Het beeldscherm is helder en kleurenweergave levensecht.

Cw Hakkert 14-05-2021

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden met de Samsung galaxy A51 .
Zo wel qua bediening als ook de camera is perfect.want er zit nl 4 camera's op dit toestel dus foto's worden nog mooier daar voor had ik de A10 was ook al een mooie en ik blijf bij een Samsung dus zeg ga zo door en blijf mooie toestellen maken veel liefs cw Hakkert uit Spijkenisse

Ron14 14-05-2021

Zeer goede telefoon voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik had hiervoor een samsung S9 die mij ook wel goed beviel, maar is helaas defect gegaan. Ik keek dus naar een nieuwe S10, maar kwam toevallig deze A51 tegen. Deze telefoon had alles in zich qat ik nodig had en was veel goedkoper dan de S10. Ik heb deze nu 1 maand en ben zeer tevreden. Kwaliteit van de camera is uitstekend.

Thirza13 14-05-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon, makkelijk. Goeie camara. Erg snel met downloaden en apps opstarten. Grote opslag, zeker om aan te raden bij andere met een laag budget!

Anoniem 13-05-2021

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Mijn ervaring met de galaxi a51 is geweldig goede feeling in de hand goede camara kwaliteit snel met apps opstarten veel geheugen kort om de perfecte telefoon

Bobbie50 13-05-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb al jaren toestellen van Samsung en mocht mijn abonnement verlengen kon gezien mijn financiële situatie niet de nieuwste Samsung nemen en heb toen voor deze gekozen geen spijt van