Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

6.5 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

5,4

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

MarjonL1961 18-09-2020

Super telefoon voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung A51 gekocht om S8 te vervangen. Tot nu toe merk ik weinig verschil, terwijl deze aanzienlijk goedkoper is.

Erik63 18-09-2020

Prijs& kwaliteit maken dit tot een super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Mijn oude telefoon, was aan vervanging toe, lang gezocht, en uiteindelijk de keus gemaakt. Een betere, telefoon kan ik me op dit moment niet wensen, kortom geweldig, ervaar zelf Een Super Telefoon!

Fennigje 18-09-2020

Geweldige smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Na veel zoekwerk, uiteindelijk belandt bij deze Samsung. Maakt mooie foto's, veel ruimte voor opslag en makkelijk in de bediening. Accuduur had iets langer gemogen maar verder echte aanrader!

Beste Telefoon ooit???

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een geweldig product waar ik graag meer voor zou willen kopen als ik nog geld over had van al het geld dat ik heb verdient met het goede doel.

Erg goede mobiel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Dit mobieltje bevalt me zeer goed! Het formaat is goed -niet te klein, maar ook zeker niet te groot. Nieuwe Software Updates worden soepel aangegeven en kun je gemakkelijk zelf inplannen. Alles wat ik gewend was van Samsung zit in dit apparaatje. De camera is super scherp!
Enige verbeterpuntje wat ik tot nu toe heb ontdekt, is dat de vingerprint-scanner vaak een foutmelding geeft en weigert mijn vinger te herkennen. Ook na meerdere malen opnieuw mijn vinger in te stellen, gebeurt dit nog steeds.

Verder is er weinig op aan te merken!

gewoon goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

wel iets trager als mijn vorige telefoon de S8. dat was bij aanschaf volgens verkoper niet het geval.
maar prijs technische gezien prima telefoon!

sander2005 18-09-2020

snel, goede afmetingen, mooie camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

ik heb de telefoon nu een paar maanden en hij is nog heel snel. je kunt er mooie fotos mee maken. hij is zeker het geld waard, echt een aanrader.

jwmjanssen261077 18-09-2020

Eerste ervaring met een Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Na 8 jaar prettig gebruik te hebben gemaakt van de Sony Xperia lijn toch over moeten gaan naar een ander merk (mid-range toestellen worden door mijn mobiele provider niet meer aangeboden). Omdat ik niet op zoek ben naar een high-end toestel maar genoegen wil nemen met een mid-range toestel uitgekomen bij de A51. Menu en functionaliteiten zijn iets anders dan ik gewend was maar daar ben ik nu al helemaal aan gewend.

Patricia19821982 18-09-2020

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Super blij mee werkt naar behoren en is snel Ik zou hem echt aanraden en wil sowieso niks anders dan Samsung

Schitterende prijs - kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon doet datgene wat je ervan verwacht en zelfs meer. Foto's zijn prima, surfen op het net gaat prima. Zonder meer de prijs dubbel en dwars waard

femke123 18-09-2020

Super goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

het is een super telefoon hij heeft veel opslagruimte en goed beeld en goede camera en super goedkoop en als extra een leuk kleurtje het is de perfecte telefoon voor mij hij heeft alles wat ik wou van een telefoon!!

Bevalt me

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Sinds lange tijd weer eens een Samsung genomen. Wat mij bevalt is het grote aantal apps wat lekker draait erop. Verder het gemak van overzetten van je account van je oude naar je nieuwe mobiel. Wat beter kan is, als ik sommige foto’s neem staat de foto netjes gecentreerd. Bij het bekijken is de foto iets naar links geschoven. Dit vind ik heel irritant en had dit niet verwacht.

Herman66 17-09-2020

Prima mobiel voor goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Heel blij met de kwaliteit van de camera. Snelheid van het toestel bij gebruik van apps, data binnenhalen of verzenden is ruim voldoende. A51 werkt goed samen met mijn Galaxy Watch. Ik ben blij met de overstap naar dit toestel.

Anoniem 17-09-2020

Kraakhelder beeld, supersnel, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Voor dit geld krijg je geen betere smartphone. Alles klopt. Hij ligt heerlijk in de hand, is super gebruiksvriendelijk en werkt overal perfect.