Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Teresa1965 26-06-2021

Wat een winst!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Als postbezorger heb ik een betrouwbare mobiel nodig, ook al omdat ik een werkapp heb waar ik brievenbuspakketjes mee moet scannen. De A51 laat mij niet in de steek en is altijd up to date. Regen, kou noem maar op, betrouwbaar en degelijk en een dikke 10 is hier zeker op zijn plaats!

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

Erica xx 22-07-2021

Mooi

Leuke mooie gsm
1 tegenvaller snel kapot. Hoorde ook 1 druppel en hij doet niks meer das wel jammer

Bram2004oost 22-07-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een hele fijne snelle telefoon die makkelijk te gebruiken is en redelijk wat functies heeft en het voelt gewoon vertrouwt. En hij gaat niet zo snel kapot als je de telefoon laat vallen. Oftewel goeie kwaliteit voor een goeie prijs want hij is ook echt niet duur voor wat je eigenlijk krijgt

Enis 21-07-2021

Bevalt heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb sinds kort de Samsung A51 hij bevalt me nu al goed terwijl ik nog niet eens alles over de gehele telefoon weet zelf vind ik de camera zeer goed verder ben ik ook te vreden over de widgets en andere functies daarom raad ik deze telefoon aan iedereen de leeftijdsverschil maakt namelijk niet heel veel uit.

Bobby29 21-07-2021

Hele fijne telefoon!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon doet alles wat die moet doen heel goed. Ook hele goeie camera kwaliteit. Ik raad deze telefoon aan!!

Carla55 20-07-2021

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prachtig scherm en zeer goede features waaronder dual sim. NFC aanwezig, dus zowel betalen als overheids apps werkt prima. Snelle processor.
De vingerafdukscanner in het beeldscherm is echt handig. Kwaliteit vs prijs is uitstekend.

Anoniem 19-07-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Super toestel voor een mooie prijs. Goed scherm en alle functies. Lekker snel en 128 GB opslag is ook lekker. Toestel is zeer zeker aan te bevelen

MAKI 17-07-2021

Super fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Fijn toestel deze A51 eigenlijk hetzelfde als mijn oude toestel een J5 maar dan beter.
Fijn beeldscherm helder en scherp beeld, ook de camera heeft niets te wensen over, erg leuk is de slow Notion functie

Mmeu 17-07-2021

Samsung A51 review

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima prijs - kwaliteits verhouding. Toestel doet wat het moet doen. Dual sim en ruimte voor het plaatsen van extra opslag. De prestaties zijn wel minder goed vergeleken met een oudere S8. Maar verder helemaal prima. Genoeg storage, goede camera, goed beeld scherm, prima resolutie.

Anoniem 16-07-2021

Geweldige beveiliging en beeld- en camerakwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het beste van de Samsung vind ik de camera-resolutie en beeldkwaliteit. De resolutie is zo hoog dat alle beelden er beter uitzien dan ze in werkelijkheid zijn. De opties tot editing zijn zo geavanceerd dat je van simpele gefotografeerde objecten fotografisch hoogstaande kunstwerken kunt maken.

Naitsoezen 15-07-2021

Prima toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Een mooi toestel in een handig formaat. En de gegevens zijn heel snel overgezet naar dit toestel. Heel gebruiksvriendelijk!

Erik1187 15-07-2021

Blij mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Een fijn toestel met een erg goede prijs/pret verhouding. Het toestel ligt goed in de hand, de batterij gaat relatief lang mee, de vingerafdruk scanner werkt goed en zit aan de voorkant wat goed bevalt. Bovendien kunnen er goede foto's mee gemaakt worden.