Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Martin 6591 12-06-2021

Top toestel tegen top prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prijs/kwaliteit is prima, fijn groot scherm te ontgrendelen met vingerafdruk. Best veel geheugen af fabriek. Batterij gaat lang mee.

Maria 51 12-06-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Omdat mijn zoon er een had en heel tevreden mee is, heb ik ook de bestelling gedaan.
Heel fijne telefoon, maakt ontzettend mooie foto’s. Ik ben er super tevreden mee.

Klaartje2 11-06-2021

Ik ben helemaal fan van Galaxy

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De Galaxy A51 is gemakkelijk te synchroniseren met mijn tablet. En heel gemakkelijk aan te sluiten op mijn laptop. Er staan wat ongebruikte apps op. Deze zij gemakkelijk te verwijderen. En andere apps gemakkelijk toe te voegen.

Anoniem 10-06-2021

Super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prachtig helder beeld, mooie kleuren. Het formaat van het toestel is voor mij prima, ligt lekker in de hand. Het toetsenbord is ook de juiste maat, zeker als je wat dikkere vingers hebt. Voor de rest doet het toestel alles wat het moet doen. Ik doe er eigenlijk alles mee, wat ik ook op mijn laptop doe, nu wat minder laptop, want doe alles met mijn Samsung A51. De camera is ook prima, de macro stand, maakt echt mooie macro foto's. Dit toestel heeft voor mij alles wat ik nodig hebt. Ik heb nog wat leuke thema's gedownload bij de Samsung-app, om de mobiel te personaliseren leuke achtergronden en iconen.

Peter 11 10-06-2021

Goed apparaat voor redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Is volgens mij niet veel verschil met mijn vorige Samsung A50.
Batterij is wel wat beter geworden en er is een extra camera bijgekomen.

Anoniem 10-06-2021

Top !!! Zeer tevreden klant sinds jaar en dag!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ben tevreden omdat hij goed in de hand ligt ondanks een groot scherm.
De handelingen in de apps ook prima. Foto's maken zijn ook scherp en mooi.

sdressel 10-06-2021

Heel goed maar heeft nog wat verbeteringen nodig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ziet er geweldig uit, mooi scherm, kraakhelder beeld, duidelijke iconen, maakt geweldige foto's. Kortom, helemaal blij mee. Maar als ik dan toch iets moet noemen, dan zou het instellen van geluiden iets duidelijker kunnen, misschien iets gebruikersvriendelijker maken met een one click button per app.

Mayak 09-06-2021

Voor een goede prijs een mooie telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb deze mobiele telefoon al 1 maand en het bevalt me zeer, de foto's en opname is geweldig! Ik ben altijd voorzichtig met online shoppen en doe veel research voordat ik iets koop.

Ik kan alleen maar mooie dingen zeggen over deze telefoon, samsung is mijn to go merk voor smartphones.

ProatPaul 09-06-2021

Doet meer, kan meer, is top!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Je wilt een telefoon die er kek uitziet en technisch gewoon goed en functioneel is. Als je kritisch kijkt naar de mogelijkheden en de prijs, dan kom je vrijwel zeker uit bij de A51. Na een paar weken kom je tot de conclusie dat je gewoon erg tevreden bent over je aankoop en je weet: hier heb ik een prima keuze gemaakt. Tijd voor alle andere zaken, want zorgen over je mobiel heb je in de toekomst niet meer. Dankjewel Samsung. Groeten van een senior gebruiker, Paul uit Twente

Rob93 09-06-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon! Goeie speakers en een top camera zit hier op om alle mooie plaatjes snel vast te leggen!