Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Rian13 18-06-2021

Goed tevreden op invoertaal spraak

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Baal ervan dat bij WhatsApp app invoertaal spraak alleen in t Engels is had ik bij de s8 wel in het Nederlands mis dat heel erg ben beetje boos

Hamza2002 16-06-2021

Goede kenmerken.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Top product, alles is fijn, camera is top en je kan van alles veranderen in de instellingen. Alleen ja de baterij is niet zo goed, want wordt snel leeg en als je hem oplaadt dan duurt dat 2 uurtjes van 5% tot 100%.
Voor de rest is alles top.

Abdyl 15-06-2021

Super tevreden

Sinds ik telefoon heb .heb ik altijd Samsung gehad
Ik ben heel tevreden met deze telefoon daarom raad ik ook iedereen deze telefoon aan

martjan 14-06-2021

slechte bleutooth en crash problemen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb nu een jaar deze telefoon, hij werkt niet goed met mn airpods en hapert ook als ik verbind met een bleutooth box. De bluetooth is niet goed, zonder hoesje werkt hij wel met de airpods maar met hoesje niet. Hij start soms zomaar ineens opnieuw op, minstens een keer in de week en nu zit hij in een opstartcyclus, kan er niks mee doen, verschrikkelijk.

Jim90 14-06-2021

Gebruikers vriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

A51 heel fijn toestel, maakt goede foto's ligt goed in de hand, als de a51 valt dan valt de telefoon niet snel kapot..

Een van de weinige telefoons waar ik tevreden mee ben.

Becky 13-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Mijn S8 was aan vervanging toe. De A51 is een prima vervanging. Gelukkig geen glazen achterkant. Ziet er mooi uit en werkt soepel. De cameras zijn best ok. De vingerafdrukscanner werkt prima, als je 1 vinger 2x registreerd pakt ie hem gewoonlijk goed. Scherm is mooi helder, formaat is ook prima én een 3,5mm poort. Draadloos opladen mis ik wel een beetje, maar dat is niet heel belangrijk. Voor de prijs een super telefoon!

Anoniem 13-06-2021

Geweldig camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik vind het een fijn toestel hij licht lekker in de hand. Heeft een goede camera. Min puntje is dat hij af en toe wat moeilijk doet met de face scan maar voor de rest echt een top ding .

Martin 6591 12-06-2021

Top toestel tegen top prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Prijs/kwaliteit is prima, fijn groot scherm te ontgrendelen met vingerafdruk. Best veel geheugen af fabriek. Batterij gaat lang mee.

Anoniem 12-06-2021

Makkelijk te gebruiken en super mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Toestel heeft een groot helder en scherp display dat media als foto's en videos snel, soepel en scherp weergeeft. Fotomodus heeft vele mogelijkheden waarmee ook onder lichtarme omstandigheden goede foto's gemaakt kunnen.
De A51 werkt lekker soepel en zonder haperingen dankzij een veelzijdige processor onder de motorkap. Gebruik de A51 voor zakelijke toepassing en daarbij is de grote accu een grote pre. Een keer per twee dagen opladen is uiterst acceptabel. Kortom een krachtig toestel met uitgebreide mogelijkheden en een prettige prijs-kwaliteit-verhouding.

Maria 51 12-06-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Omdat mijn zoon er een had en heel tevreden mee is, heb ik ook de bestelling gedaan.
Heel fijne telefoon, maakt ontzettend mooie foto’s. Ik ben er super tevreden mee.