Apple iPhone 11 Pro - Reviews

Bekijk 8 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 11 Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mari 03-06-2020

goede camera

Geschreven voor: Apple iPhone 11 Pro

Ik heb de iPhone 11 pro vooral voor de camera gekocht en die is echt geweldig. Ik vind wel dat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt want het is een ontzettend dure telefoon en ondanks dat die echt geweldig is is hij ook weer niet zo bijzonder.

Pluspunten

• goede camera
  • mooi uiterlijk
  • lange batterij duur
  • makkelijk mee te werken

Minpunten

• erg duur

Silvino 02-10-2019

Iphone 11 pro revieuw

Geschreven voor: Apple iPhone 11 Pro

Ik vindt de Iphone 11 pro een uitstekend toestel. Ik heb dit toestel gekocht vanwege het mooie design, het besturingssysteem die heel soepel werkt en doordat het toestel een over een goede camerakwaliteit beschikt. Het toestel werkt zoals verwacht alleen is het voor het oog even wennen met de drie camera's op de achterkant van het toestel. De prijskwaliteit verhouding van de Iphone 11 pro luidt: voor een dure prijs krijg je veel kwaliteit. Het toestel is de prijs naar mijn mening niet waard ook al is het toestel van topkwaliteit. Maar dat is een afweging die je samen met je portefeuille moet maken!

Pluspunten

• IOS besturingssysteem
  • Prachtige camera

Minpunten

• Beetje prijzig
  • Het geheugen is snel vol