Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

5.8 inch scherm
Opslag
32 GB opslag
Dual SIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 23-07-2019

Toestel werkt zeer gemakkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel gelegen voor mijn verjaardag,ik ben er zeer tevreden mee.hij doet wat ie moet doen,maakt mooie foto,s en is zeer handig in het gebruik.

Anoniem 22-02-2020

Goeie telefoons (loopt nooit vast)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Grote telefoons dat is Chill. Ook leuke app pictorgrambadges. Ook Chill om op te gamen en te appen. Ga zo door

Maaike01 04-12-2019

Galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorige maand gekocht.
De telefoon bevalt goed, de batterijduur is uitstekend als je het mij vraagt. Ik ben zeer tevreden met de Galaxy A20e

Patrick O 16-11-2019

Makkelijk in gebruik en voldoende geheugen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb vorige maand de Samsung A20 e in gebruik genomen en ben zeer tevreden hij is makkelijk in gebruik en heeft voldoende geheugen

Arie0256 26-10-2019

Beste aankoop ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de a20 nu een maand in mijn bezit en hij doet het perfect goede kwaliteit scherm genoeg opslagruimte het opladen gaat snel enz

Anoniem 06-09-2019

Een toegankelijke mobiel voor mij met reuma

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Met dat ik reuma in mijn handen kan ik deze telefoon goed bedienen. En dat is niet altijd zo erg tevreden over het gebruiksgemak

Piepen60 11-07-2020

Langzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik had deze telefoon gekocht vorige maand maar ben dr niet erg blij mee had eerst de Samsung galaxy s8 maar had niet verwacht dat deze telefoon zo teleurstelling was

Marije04 07-07-2020

Review a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb een poosje geleden de a20e gekocht. Mijn vorige mobiel was kapot gevallen. De a20e bevalt me heel goed. Het is een fijn mobiel om mee te werken en te typen enzovoort. Ik ben er erg blij mee

Anoniem 06-07-2020

Samsung galaxy a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb het toestel sinds 1 maand en het is een prima telefoon, het toestel loopt totaal niet vast, veel geheugen en een mooi model.

Dennis93 05-07-2020

Super telefoon a20e

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand heb ik deze telefoon aangeschaft, omdat mijn vorige telefoon (een samsung galaxy s8 ) kapot was.
Ik heb getwijfelt om deze telefoon te kopen, Maar het design en het formaat van deze telefoon heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken. Altijd heb ik galaxy series gehad en nu dacht ik waarom niet deze serie.

Ook ervaar ik nu de functie fingerscan aan de achterzijde van de telefoon. Het is ideaal om je telefoon hiermee te ontgrendelen.

Al met al een super telefoon en ik zou deze telefoon zeker aanraden. Natuurlijk zou ik altijd een samsung aanraden !!!!

mlns 04-07-2020

Mooie telefoon welke voldoet aan wat nodig is

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

telefoon voldoet aan de verwachting. Mooi Samsung model met alles wat nodig,mooie foto's kan maken en snel werkt.tevreden!

Redpanther 04-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Mijn note 4 ging stuk en moest een nieuwe telefoon. De prijs is goed en ik kan er bijna alles mee. Ik raad hem echt aan bij iedereen

Gigant64 03-07-2020

Top budgetphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft en ben zeker niet teleurgesteld. Mooi design en heel goede prestaties voor deze prijs, ben zeer tevreden er mee. Zou hem zeker een aanrader wilen noemen.

Kadees4 03-07-2020

Geweldige telefoon voor een lage prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung a20e vorige maand gekocht en hij bevalt echt super! De vingerscan kan soms wat langzaam zijn maar dat maakt niet zo heel veel uit want je kan hem ook ontgrendelen via de gezichtsherkenning. Ik heb nog geen beschermhoes/scherm maar heb hem toch al een aantal keer laten vallen en is niet kapot. Voor spelletjes en filmpjes kijken is die ideaal en ook voor appen en dingen opzoeken is die ideaal. Al met al geen negatieve dingen opgemerkt aan deze telefoon.

Quinten13 02-07-2020

Mooie en snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Het is een goede telefoon lange Batterijduur en goed beeldscherm, het is een snelle telefoon,

Goede telefoon voor een kleine prijs

Paul 02-07-2020

Simkaart wordt niet herkend

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

Simpele smarttelefoon in de huidige Samsung versies. Beeldscherm valt mij tegen, maar camerafunctie is prima. Sinds een aantal maanden krijg ik bijna dagelijks de melding dat de simkaart niet wordt herkend (meerdere malen) en dan start de telefoon opnieuw op. Er is ook al een paar keer een update geweest, waarin dit verholpen zou worden, maar het probleem blijft aanwezig. Heel erg vervelend en raad deze niet aan.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Camera

Minpunten

• Valt steeds uit (simkaart wordt niet herkend)
  • Beeldscherm

Myr 30-06-2020

Redelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / koraal / (dualsim)

De telefoon zeg regelmatig dat er geen sim.kaart is en dat ik mijn telefoon pincode weer moet gebruiken als of ik.de telefoon opnieuw heb opgestart. Heel erg vervelend als je met spoed moet bellen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gooide de simkaart er uit
  • Telefoon steeds opnieuw opstarten

Irvin 27-06-2020

zeker aan te bevelen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik had een nieuwe i phone 10, en het viel per ongeluk, toen was het gebroken, en daarom kocht ik deze telefoon, en ik ben blij ermee, omdat deze telefoon beter is dan ik had verwacht.

Jarno001 26-06-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A20e 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de samsung a20e nu een half maand en hij bevalt me goed hij is erg snel en scherm is lekker groot en dat ik heel fijn voor alle apps die je gebruikt het is zeker en aanrader voor andere mensen

Cor S 26-06-2020

Na Ifoon een verademing

verademingl
Vele jaren een Ifoon is dit toestel een verademing super in gebruik en veel extra's
Prima toestel