Huawei Band 2 Pro zwart - Reviews

Verbindingstechnologie
draadloos
Actieve minuten
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Band 2 Pro zwart op Kieskeurig.nl.

Anne 25-02-2019

Prima basic activity-tracker

Geschreven voor: Huawei Band 2 Pro zwart

Ik gebruik dit horloge nu ruim een halfjaar en het voldoet prima. Via de Huawei Health app kun je het horloge aanpassen aan jouw wensen; wel of geen meldingen van appjes, telefoontjes, je wekker, etc.
Het horloge heeft programma's voor verschillende sporten; hardlopen binnen én buiten, zwemmen en fietsen. Persoonlijk gebruik ik alleen die voor het harlopen. Na de run krijg je een kort overzicht te zien van hoe je het hebt gedaan. Daarna kun je in de Huawei Health app op je telefoon een uitgebreid verslagje zien van je route, snelheid en andere details.

Het scherm is wat klein (en de letters dus ook) en had helderder gemogen, gezien het zicht tijdens zonlicht minimaal is. Draagcomfort is prima, maar tijdens obstacle-runs (die ik vaak loop) moet ik oppassen dat het horloge niet loslaat. Dat probleem tackle ik vooraf door een extra stiekje te bevestigen om het bandje en dan heb ik er geen problemen mee.

Batterijduur bij 'normaal' gebruik blijft stabiel, ook na meerdere maanden gebruik. Per week laadt ik hem denk ik 2x op (na een halfuurtje ben je al een heel eind). Ik gebruik hem met continue hartslagmeting, 4 tot 5x per week hardlopen en verder gewoon als horloge. Natuurlijk; hoe meer je het horloge gebruikt, hoe sneller de batterij leeg is.

Al met al een prima activity-tracker! Hij houdt nauwkeurig je stappen bij, trackt je sportactiviteiten en door de waterbestendigheid hoef ik 'm eigenlijk nooit af te doen. Voor mij is deze tracker onmisbaar geworden!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Waterdicht
  • Nauwkeurig
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Klein scherm
  • Scherm matig zichtbaar bij zonlicht

Sjef 11-08-2019

Prettig dragen

Geschreven voor: Huawei Band 2 Pro zwart

Ik heb hem nu een week en ik moet hem al opladen, dus denk niet dat het niet klopt na 21 dagen is de accu leeg. Hij tel meer voetstappen dan ik loop, Bij het fietsen geeft hij wel de juiste afstand maar klopt de snelheid niet deze is niet te programmeren.

Pluspunten

• Juiste afstand bij het fietsen
  • Hartslag weer gave

Minpunten

• Geen ingaven van de juiste voetstap
  • Bij het fietsen geen juiste snelheid

Vivi 09-08-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Huawei Band 2 Pro zwart

Fijne smartband . Makkelijk te koppelen en makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden en mooi ontwerp.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Makkelijk te gebruiken
  • Makkelijk te koppelen met je telefoon en de apo
  • Goede pasvorm ook voor Dunne polsen