TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart, paars - Reviews

polsband
(Meet)-functies
verbrande calorieën, aantal stappen
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart, paars op Kieskeurig.nl.

4,3

Peter Diemel 22-03-2017

Lastig in gebruik

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Misschien een heel leuk apparaat. Ik ben geen digibeet, maar ik snap totaal niets van dat ding. IK krijg hem miet geconfigureerd, of ik doe niet de juiste dingen en er is totaal geen gebruikershandleiding bij. alleen iets met wat plaatjes en dan moet je maar snappen wat er staat.
Jammer

Irene 10-02-2017

Niet gebruikers vriendelij

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Ik vind dit apparaatje niet gebruikersvriendelijk. Ik heb meerdere malen geprobeerd om het horloge te gaan gebruiken, maar telkens weer in de kast gelegd omdat het niet prettig is in gebruik.
Het schermpje gaat heel snel uit, zodat je niet eens de tijd hebt om het goed te kunnen instellen.
Wanneer je het een dag niet hebt gebruikt moet je je opnieuw aanmelden omdat het horloge telkens verbinding probeert te maken met je telefoon (blue tooth) en ook de batterij is in no-time leeg.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Gebruikersonvriendelijk
  • Batterij gaat niet lang mee
  • Onduidelijke handleiding
  • Volgens zeggen onbetrouwbare meeting

Treffers 01-05-2017

fitnesstracker

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Moeilijk te installeren heeft eigenlijk nooit goed gefunctioneerd,nu doet het helemaal niks meer,zonde

Tom 03-12-2016

Waardeloos bandje...valt zomaar van je arm..

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Ik heb al een nieuw bandje gekregen maar helpt niet..valt zo van je pols..veel geld voor veredelde stappenteller

Minpunten

• Bandje is waardeloos

Johnny Gadget 16-11-2016

Handig fitnessmaatje

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Na jaren getraind te hebben zonder enige hartslagmeter of stappenteller, laat staan een sporthorloge, leek het me tijd om eens te kijken hoe ik nóg meer uit mijn dagelijkse fitnesssessie kon halen. Na even zoeken kwam ik terecht bij de TomTom Touch. Het apparaatje heeft een slick design en zit goed om mijn pols. Wel is het schermpje zwart-wit en kun je 'm alleen bedienen door op en neer te swipen, een tikkeltje armoedig. Het verbinden was vrij lastig, maar eenmaal verbonden kon ik beginnen om mijn leven te tracken, en die is best boeiend!

De activity tracker geeft een uitgebreid overzicht van je harstlag gedurende de dag, maar ook je gelopen stappen, en is zelfs in staat je lichaamssamenstelling te meten, indrukwekkend. Hij doet het één beter dan het ander. De stappenteller lijkt niet heel accuraat, net zoals de lichaamssamenstelling. Wel geeft deze een trend aan waarbij ik er achter kwam dat ik mijn work outs niet voor niets deed. Mijn vetpercentage ging wekelijks omlaag! Daar kun je mee thuis komen... Ook kan de tracker je slaap meten, iets wat zeker interessant is om eens te bekijken.

Een paar minpunten, de app is niet alles, en lijkt direct vertaald vanuit het Engels. Dit is gelukkig makkelijk te verbeteren door middel van updates. Je moet deze activity tracker ook zeker niet vergelijken met een echte smartwatch.

Al met al vind ik het een handige activity tracker die mij motiveert om net even die stap extra te zetten. En laat dat nou net de reden zijn waarom ik 'm gekocht heb!

Pluspunten

• Motiveert om te sporten
  • Goede hartslagmeting
  • Goed inzicht in je work out

Minpunten

• Slechte onoverzichtelijke app

Karani 05-08-2018

Het bandje is waardeloos en reeds stuk na 6 maanden.

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Bandje is echt waardeloos. De fitness tracker zelf is ook niet wat men ervan verwacht. Soms moet je blijven duwen en dan nog licht de tracker niet op. Ik ga investeren in een ander kwaliteitsvolle product.

M 19-05-2018

Wat een drama!

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

April 2017 gekocht en al aan mijn 3e bandje bezig. Vandaag brak deze ook weer. En geloof me ik doe geen gekke dingen.
Regelmatig werkt het touchscreen niet en is synchroniseren via pc noodzakelijk.
Ik raad het iedereen af deze te kopen ondanks dat het niet zo’n bakbeest is aan je pols. Dat is het enige pluspunt. Mja als het niet doet wat je wilt heb je er nog niets aan.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Bandje snel kapot
  • Touchscreen werkt slecht
  • Synchroniseren via pc regelmatig nodig

joposke 24-12-2017

goedkoop slechte koop

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Slechte sluiting armband. Moeilijke installatie. Touch-knop werkt dikwijls niet, ook swipen weigert dikwijls. Maar vooral geen stabiele bluetooth-verbinding. Je moet om de haverklap het produkt met de pc verbinden om opnieuw verbinding te krijgen op je smartphone. Alleen maar frustraties. Zelfs de 60€ (aanbieding Aldi bij Kerstdagen) zijn teveel.

Pluspunten

• ik,zouhet niet weten

Minpunten

• sluiting armband
  • bluetooth slechte vebinding

Tevreden gebruiker 21-11-2017
  • Product gekregen

Super tevreden

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Ik maak nu een half jaar gebruik van de fitness tracker en ben supertevreden. De hartslagmeter komt redelijk overeen met de werkelijkheid en ook de afstand van de stappenteller wijkt minimaal af. Hierdoor heb ik dagelijks een goed beeld van mijn activiteiten. Installeren verliep soepel en ik ben echt niet handig met de computer. Helaas was mijn bandje gebroken en heb ik kosteloos een nieuw bandje ontvangen van Tomtom. Wat een service. Dat het bandje makkelijk afvalt, heb ik nog niet meegemaakt. Gewoon een kwestie van de tandjes goed in de gaatjes drukken. Kortom een goed product dat precies doet wat aangeboden wordt

Irene0711 31-05-2017

Zonde van je gekd

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Deze Tomtom fitness tracker heeft nooit prettig gewerkt. Heel omslachtig en gebruikers onvriendelijk.

Pluspunten

• Uitvoering kwalitatief goed

Minpunten

• Heel omslachtig in gebruik
  • Batterij moet om de dag wirden opgeladen

Nicolle 25-03-2019

Wisselend tevreden

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart, paars

Heb deze tracker nu ruim een half jaar. Was er eerst erg tevreden over. Tot ik hem via de pc had ge-update. Vond dat daarna de batterij sneller leeg was en het kwam regelmatig voor dat hij niet reageerde. Ook mijn stappen hield hij niet (goed) mee bij. Heb hem toen via de pc gereset maar dat hielp niets. Na contact met TomTom hem opgestuurd voor reparatie netjes vervangen door TomTom binnen de garantie. Nu een anderhalve maand verder weer via de pc ge-update ( had ik nog niet gedaan) maar ook dit weer geen succes.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Overzichtelijk in de app
  • Goede service van TomTom

Minpunten

• Problemen na update
  • Batterij na update sneller leeg
  • Vel licht bij beweging in het donker
  • Lastig te koppelen

Tester 08-01-2019
  • Product gekregen

onbruikbaar buiten de tijd en het aantal stappen

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Is mijn tweede activity tracker die meer dan het dubbele kost dan mijn eerste goedkope activity tracker MAAR niets werkt van wat ze zogezegd aanbieden. Met bluetooth geen verbinding te maken, baterij moet om de twee dagen opgeladen worden waar mijn eerste model er 2 weken over kon doen. Het programma voor de desktop werkt ook niet zoals zou verwacht mag worden. Kan er totaal niets mee aanvangen ????

Kim 02-01-2019

Even ontdekken, werkt prima

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Gekocht voor mijn dochtertje. Het bandje (s) past ook haar prima en is ook om haar pols net smal. Het is even puzzelen hoe de app in elkaar zit en hoe je het bandje en app elkaar weer laat vinden zonder steeds het kabeltje in te prikken, maar dan geeft het bijzonder veel informatie voor de 30euro (action) die t kostte.
Heb nog niet meegemaakt dat het badje zomaar losliet...wel goed opletten dat de pinnetjes goed vastgeklikt zitten.

• Hartslagmeter is redelijk correct
  • Veel informatie terug te vinden in de app

Minpunten

• App is niet duidelijk, veel zoeken en doorklikken
  • Synchroniseren lukt niet altijd meteen

Herma 03-12-2018

top product

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

Wat een top product, hij heeft horloge, afgelegde afstand en slaaptijd hem instellen op hart of op sport.
geeft telefoon berichtje melding weer.
hij werkt redelijk goed mobiel. is nooit pc kwijt .
draagt goed, slaap er mee.
alleen armband wordt te groot en dan valt hij er uit.
heeft geen gps weer, maar die heb ik toch niet nodig.

Pluspunten

• berichtjes of telefoon melding
  • tijd weergave
  • Sportmodus
  • touchscreen
  • 24/7 activity tracking

Minpunten

• is soms verbinding met mobiel kwijt
  • nieuwe armband is 33,95

petey 10-07-2017

lage batterijduur!

Geschreven voor: TomTom Touch Cardio-fitnesstracker zwart

lage batterijduur, hartslagmeting klopt niet, slecht afleesbaar scherm bij lopen bij daglicht, moeilijk menu

Pluspunten

Minpunten

• korte batterijduur
  • harslagmeting klopt niet
  • slecht afleesbaar scherm