Huawei Band 6

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei Band 6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*******@h********* 07-04-2022
  • Product gekregen

Huawei band 6

Geschreven voor: Huawei Band 6

Ik heb Huawei Band 6 horloge gekregen deze horloge bevat veel functies zoals hartslag meting,slaapmodus en stressdetectie. Heeft een perfecte Inzage in een actiever en gezonder leven. Een lichte horloge fijn te dragen en makkelijk te gebruiken in combinatie met de app. Je krijgt een bericht zodra je gebeld wordt via whatsapp. Er is een stappenteller beschikbaar, Temperatuur aanwezig batterij gaat lang mee rond 2 weken. Bevat ook een opladertje.Vergeleken prijs kwaliteit is het horloge goed.Leuke cadeau om te krijgen en weg te geven

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Hartslag meter
  • Stappen teller
  • Temperatuur
  • Sleep tracking

m***********@g******** 20-12-2021

Aanrader

Geschreven voor: Huawei Band 6

Heb eerst een fitbit charge3 gehad . Nu gekozen voor een goedkope activity tracker van Huawei. Boven verwachting doet hij niet onder voor de veel duurdere fitbit, ik vindt het echt een mooi apparaatje

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Nog niets

oostvoorn 27-11-2021

Mooi en duidelijker

Geschreven voor: Huawei Band 6

Ben bekend met de Huawei band 3 en 4Pro. Deze voldeden aan mijn verwachtingen. Maar de Huawei band 6 heeft ook meer een horloge vormgeving, maar heeft alle functionaliteiten van de band 4 PRO.
De kleur groen van de Huawei Band 6 is niet opvallen, maar vind ik wel mooier van een zwarte band.
Ook is de Huawei Band 6 duidelijker af te lezen door het grotere scherm en kan ook makkelijk functioneren als horloge. Door de pols een kwart slag naar voren te draaien is de tijd goed te lezen.
Vind het een mooi/nuttig apparaat. Aanrader !!

Pluspunten

• Groter scherm
  • Informatie beter te lezen
  • Mooie kleur groen
  • Duidelijk horloge info te lezen

Minpunten

• Nog niet ontdekt tov vorige modellen