Fitbit Inspire 2 roze / één maat - Reviews

Soort product
Polsband activiteitentracker
(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Actieve minuten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Inspire 2 roze / één maat op Kieskeurig.nl.

Naomi R 16-10-2020

Goeie stok achter de deur

Geschreven voor: Fitbit Inspire 2 zwart / één maat

De batterij was heel snel opgeladen. De installatie was ook zo gepiept waardoor ik de tracker snel kon gebruiken. Ik gebruik hem nu ongeveer 10 dagen en merk dat mijn doelen steeds hoger zet en dus beweeg ik veel meer dan normaal. Ik vind het leuk om op deze manier jezelf uit te dagen om er meer uit te halen dan normaal. Een "speeltje" om meer te bewegen.

Ondanks mijn smalle polsen (kindermaat in sieraden) past het horloge goed en zou het zelfs nog strakker kunnen. Er zitten trouwens 2 bandjes in dus voor de bredere pols ook geschikt.

Dankzij de timer kan ik weglopen van mijn kookwekker en ondertussen andere dingen doen zonder elke keer te moeten checken of ik de kookwekker hoor want ik draag de kookwekker nu tegenwoordig om mijn pols. Ideaal als je het mij vraagt.

Helaas heeft de tracker geen MP3 waardoor je tijdens het sporten nog steeds vastzit aan je telefoon, wat soms gewoon erg vervelend is wil je muziek luisteren.

Ook merk ik dat wil ik de meldingen op mijn telefoon via de tracker ontvangen ik altijd mijn Bluetooth al zal moeten hebben. Ik zie dat de batterij van mijn telefoon hierdoor enorm snel leeg is.

Het bandje begon bij mij op een gegeven moment te irriteren in combinatie met een drukpunt waardoor ik hem losser heb moeten doen, merk je verder niks van want hij is enorm licht waardoor je niet doorhebt een tracker te dragen.

Pluspunten

• batterij
  • snel opgelaen

Minpunten

• telefoon snel leeg
  • geen mp3

Moederrr 16-10-2020

mooi design horloge om je levensstijl bij te houden

Geschreven voor: Fitbit Inspire 2 wit / één maat

Deze mooie design activity tracker draag nu een tijdje om mijn pols. Het horloge houd goed bij hoe actief je levensstijl is. Wat een groot voordeel is, is dat hij waterdicht is en dat je er dus zelfs mee kunt zwemmen. Het niet hebben van een gps zonder horloge was voor mijn geen enkel probleem. De stappenteller is wel minder precies. Hij meende dat hij een actieve prestatie van mij herkende en zei dat ik al ruim 19 minuten actief aan het zwemmen was (ik was aan het schoonmaken) Ook telt hij meer stappen, maar dit nam ik met een korreltje zout dus. De hartslagmeter is prima. Dag en nacht wordt je hartslag bijgehouden en je krijgt een goed inzicht in je hartslag. De tijd aflezen op dit horloge is toch wat lastiger, omdat je met 2 vingers aan beide kanten het horloge pas oplicht. Dat is niet altijd handig en had naar mijn mening eenvoudiger gekund.

Pluspunten

• mooi design
  • precieze hartslagmeter
  • relax programma van 2 minuten op tracker
  • waterdicht ideaal om mee te zwemmen

Minpunten

• niet helemaal nauwkeurig in stappen
  • tijd aflezen

Lirosema 15-10-2020

Fraaie uitstraling!

Geschreven voor: Fitbit Inspire 2 zwart / één maat

Deze fitbit activity tracker heeft een fraaie uitstraling, sportief en mooi. Hij houdt diverse activiteiten bij zoals; stappenteller, hartslag, slaapritme, aantal calorieën die je verbrandt.
Hij houdt ook de hartslagzones bij; tijdens het sporten meet de tracker of je vet aan het verbanden bent of dat je een cardiotraining doet. Het werkt heel motiverend! Je krijgt soms een melding dat je goed bezig bent of je krijgt een herinnering als je bijvoorbeeld de 250 stappen in het uur nog niet hebt behaald.
Ook leuk om een beetje inzicht te krijgen in je slaappatroon. Als je de tracker om houdt en je stelt het in op de app, dan meet hij regelmatig je slaapritme; onder andere lichte slaap, diepe slaap en rem slaap.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je niet continu de tijd ziet. Je moet dan de tracker aan beide kanten even aantikken. En in het daglicht is de tijd op het scherm lastiger te zien.

Pluspunten

• batterijduur
  • uitstraling
  • stappenteller

Minpunten

• tijd niet continu zichtbaar

Linda123 15-10-2020

Smalle activiteiten tracker

Geschreven voor: Fitbit Inspire 2 roze / één maat

De fitbite Inspire 2 ziet er mooi uit qua vormgeving. Hij is slanker dan een gemiddeld horloge en je voelt hem gedurende de dag en nacht nauwelijks om je pols zitten. De batterij gaat erg lang mee. Het horloge geeft inzicht in het aantal stappen dat je op een dag zet, hierdoor wordt je gemotiveerd om net nog een paar stappen extra te zetten, zodat je toch je xx aantal stappen hebt gehaald. Door op het scherm te tikken, kan je naast het aantal stappen, je hartslag, verbrande calorieën, afstand en nog meer zien. Het scherm is normaal uit, ik had het wel fijn gevonden als de tijd gewoon standaard in beeld had gestaan, nu moet je eerst het scherm aan twee kant aantikken om te zien hoe laat het is. Ook vind ik het jammer dat dit horloge geen ingebouwde gps heeft, nu moet ik als ik ga sporten, toch ook een telefoon meenemen voor de gps.

Gerrie 15-10-2020

Strak design met goede functies

Geschreven voor: Fitbit Inspire 2 wit / één maat

+ Mooi slank design, 2 maten polsbandjes meegeleverd. Ik heb een smalle pols maar hij zit super mooi omdat hij niet giga in grootte is.

+ Batterij gaat nu al ruim 8 dagen (43%) mee en ik draag hem volop.

+ Ben mij meer bewust geworden van het aantal stappen dat ik zet en in welke hartslagzone ik zit met het sporten om bepaalde doelen te kunnen behalen zoals afvallen/conditietraining. Heel fijn!

- Jammer dat er geen realtime gps opzit maar na synchronisatie is dit wel zichtbaar in de app

- Spotify valt niet te regelen vanaf de fitbit inspire 2, wat ik erg jammer vind.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Hartslagmeter

Minpunten

• Muziek
  • GPS track