BLACK+DECKER KA2000 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER KA2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Hans Timmermans 01-05-2020

teluerstelling

Geschreven voor: BLACK+DECKER KA2000

na vele jaren en vele klusjes met voorganger van 55 watt te hebben gewerkt, nu deze aangeschaft. na 2 klusjes, eerst punt van voet los en bij 2 de klus met opzetstukje na kwartiertje bevestiging constructie daarvan losgetrild. dus precies 1 week plezier van aankoop gehad. kan hem op sturen, maar na 2 klusjes al deze problemen dan houd het vertrouwen voor mij op en ga ik op zoek naar ander merk.

Pluspunten

• schuurt goed
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• slechte constructie
  • zeer korte levensduur

gerrith 26-01-2019

een beer van een muis

Geschreven voor: BLACK+DECKER KA2000

vervanging van de ka161 (oude type) krachtiger en meer degelijke machine, goede stofafzuiging en goede materiaalafname , aanrader!

Pluspunten

• degelijk
  • krachtiger

Minpunten

• geen
  • geen

marcelve 12-05-2016

Slecht product

Geschreven voor: BLACK+DECKER KA2000

Product gekocht nadat de vorige mouse het had begeven.
Was tevreden over de vorige mouse (ander model) en kocht deze omdat deze meer vermogen had dan de vorige.
Schuurmachine ligt prettig in de hand en de schuurbladen van de vorige mouse gaan prima (zijn dezelfde).

Snel aan de slag met renovatie van de trap. Een halve trede gedaan en de machine begint stroef te lopen. Na uit zetten wil de machine niet meer aan.
Tegenvaller. Omgeruild in de winkel (Praxis, prima service).

Hopelijk doet de tweede het beter