Bosch PSM 200 AES - Reviews

Stofafzuiging
stofzak
Max. toerental onbelast
26000 tpm

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

rob schijns 22-08-2015 Product kwartaal in bezit

heb er veel mee gewerkt prima apparaat, schuurt heel goed en ook de variabele toerental heel fijn, en ook de zool is makkelijk te verwisselen, schuurmat heel makkelijk te verwisselen, top, waard voor je geld.

rob schijns 04-05-2015 Product paar dagen in bezit

Schuurt prima, en een variabele toerental wat ook gemakelijk is.
De zool is gemakelijk te verwisellen.
Prima ding voor dat geld.

Vector 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Goede all-rounder schuurmachine

Ik was op zoek naar een goede all-rounder schuurmachine voor mijn verbouwing thuis. Deze Bosch machine is daarvoor perfect.

Vanuit eerdere ervaring wist ik dat variabele instelbaarheid en gewicht een belangrijk punt zijn voor goede gebruikerservaring. Dat biedt deze machine heel goed. Aangevuld met flexibiliteit van schuuroppervlak. De machine voelt zeer degelijk aan stelt mij in staat om aaneengesloten tijd te schuren zonder last van mijn pols.

Tot slot is prijs kwaliteit in zeer goede balans bij dit apparaat.

Pluspunten

• Gewicht
  • Traploos instelbaar
  • Aanpasbaar schuurbed (3-hoek 2x + 4-kant)
  • Stofopvang

Minpunten

• Snoerlengte zou iets langer kunnen.
  • Stofopvang is wat stijfjes maar overal goed.

Joanna 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Verwisselen en doorgaan

Ik heb het geluk gehad om deze schuurmachine te mogen testen.
En ik kan je zeggen het is een heerlijk apparaat.
Je kunt het schuurpapier snel en makkelijk verwisselen door het klitteband systeem en omdat je de schuurbladen snel en gemakkelijk kunt verwisselen kun je gewoon door met het zelfde apparaat!
Het microfilter systeem zorgt ook dat je minder schuurstof door je huis hebt vliegen, hoewel er altijd stof zal blijven is het toch echt wel een dikke pluspunt

Pluspunten

• Stoffilter
  • gemakkelijk te verwisselen schuurpapier
  • Verwisselbare schuurbladen

PetraKnubben 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Heel handzaam en multifunctionele schuurmachine

Als dame en klusser in huis wordt ik heel blij van deze schuurmachine! De machine is heel handzaam in gebruik door een handvat waardoor je niet het hele apparaat als het ware vast moet houden. De machine heeft ook een traploos in te stellen toerental, ideaal voor gevoelige plekken zoals het schuren langs glas. Daarbij zijn er twee opzetstukken bij deze machine, de driehoek voor precisie werk, maar ook een rechthoek voor grotere vlakken. Ik vind deze schuurmachine van Bosch een ideaal apparaat!

Pluspunten

• Handzaam
  • Traploos instellen van toerental
  • Verwisselbare schuurplateaus
  • Stoffilter

Jacolien Schröder 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

bosch PSM 200 AES

Ligt fijn in de hand, prettig om grotere en kleinere vlakken vooral hoeken te schuren,fijne stof wordt opgevangen.

Nanda 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Supermachine voor elke schuurklus

Fijn en handzame machine. Gebruikt om mijn dakranden te schuren en het werkte geweldig. De punt kan het deel langs de dakgoten prima aan en het schuuroppervlak is groot genoeg om in no- time een flink stuk te schuren. Het afzuigsysteem werkt heel behoorlijk, maar er komt toch nog wat stof vrij via de gaten van het schuuroppervlak, dus helemaal stofvrij is het niet, maar het scheelt aanzienlijk. Wisselen naar de vlakschuurmachine gaat eenvoudig en snel.

Pluspunten

• Sterke schuurmachine
  • Prettig in de hand

Minpunten

• Een beetje stof vanaf het schuurvlak

AdR69 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Handige Mulit-schuurmachine

De Bosch machine uitgekozen omdat ik bij het opknappen van mijn meubels zowel grote oppervlaktes als kleine hoekjes goed wilde schuren met 1 apparaat. De Bosch was een prima keuze. Het apparaat is lekker handzaam, relatief stil en het is snel wisselen van opzetstuk waardoor je lekker kunt doorwerken.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • handzaam
  • Bruikbare voor grote en kleine oppervlaktes
  • handig wisselen van schuurpapier door klitteband
  • micro stoffilter die meeste stof tegen houdt

Henktb 20-04-2016 Product paar dagen in bezit

Schuurzool

6,5
Apparaat is vrij stil .
Schuurzool beschadigt zeer snel op de punt en voornamelijk in rode deel. Bij hogere snelheid is apparaat minder controleerbaar. Nieuwe schuurzool is duur en is niet vervangbaar in delen. Schuurpapier slijt ook snel. Kwaliteit schuurzool dus erg slecht.