De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PEX 300 AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hobbytom 28-10-2012
Geschreven voor: Bosch PEX 300 AE

Beste kopers. Op zich een goede machine van Bosch. Voelt goed aan, niet te zwaar en je krijgt er geen tintelende of rode polsen van. De kracht en het schuurresultaat is prima.

Waarom een 5, wat eigenlijk een 4 moet zijn. Mijn kritiek en inmiddels aan Bosch medegedeeld is de waardeloze schuurzool. Na een of twee steiger planken schuren of hout waarbij je ook rond wilt schuren, vliegt het dure schuurpapier je om de oren.
Ik vind dat het klittenband (hechting) van de schuurzool niet voldoet. Inmiddels een nieuwe (originele) schuurzool gekocht, kassa 22 euro! Maar na een aantal schuurbeurten vliegt het schuurpapier er weer vanaf.

Ik ben benieuwd wat Bosch met mijn klacht gaat doen. Ik laat het u weten. Voorlopig zou ik een andere keuze maken en niet meer deze machine kopen, louter en alleen omdat de hechting van de schuurzool voor het schuurpapier niet voldoet.