Braun Series 3 300s Oplaadbaar Elektrisch Scheerapparaat, Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 300s Oplaadbaar Elektrisch Scheerapparaat, Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

michel25689 21-02-2010
@erick

Deze toestel scheert HOEGENAAMD NIET glad !!! Tenzij je geen straffe baard groei hebt of je moet minuten lang over dezelfde plaatst scheren !!

En zoals de andere mensen al hebben gezegd, blijven de haarsnippers niet in de behuizing van het apparaat zitten en glipt naar buiten op je kleren of wat dan ook !!!

betsberg2 01-07-2009
Ik heb twee grote bezwaren tegen dit toestel: de scheerkop houdt de afgesneden haartjes niet in zijn behuizing zodat je shirt bevuild wordt ; mijn ander bezwaar is dat je geen enkel plekje van het aangezicht mag overslaan : wanneer je gedurende twee opeenvolgende dagen een moeilijk zichtbaar plekje overslaat dan neemt het toestel dit haartje (of deze haartjes) niet meer mee zodat je zonder dat je het beseft met een paar langere haartjes rondloopt die nog alleen met de tondeuse te verwijderen zijn. Men raadt tevens (en terecht !) aan de scheerkop unit te vervangen om de 18 maanden. Deze set kost wel 35 euro. Toch één pluspunt : het toestel scheert wel degelijk glad wanneer je secuur tewerk gaat.

Robertine 15-06-2009
Na 1,5 jaar gebruik door mijn man werkte deze echt niet meer behoorlijk. Vele haartjes bleven staan , en bovendien is de veer uit het apparaat gesprongen en nu onbruikbaar geworden.
Kon gelukkig als garantie omgewisseld worden, maar daarvoor bedankt en een nieuwe ( Braun 860) besteld mits opleg .
(Afgaande op de zeer goede reactie's over de Braun 860 )

Rob Kempers 30-09-2007
Ik heb nog nooit zo'n goed scheerapparaat gehad, als de kwaliteit net zo goed is dan is deze volmaakt.

erik© 09-12-2006
Mijn 3de BRAUN in goed 15 jaar en mijn beste tot nu toe (reeds een week in
gebruik). Ongelooflijk eigenlijk hoe het design is geëvolueerd in vergelijking
met mijn vorige - nu 6 jaar oude - BRAUN (waarvan de tondeuse stuk is gegaan).
Zo zijn bvb. de gaatjes in het scheerblad veel fijner geworden en heeft het
toestel een mooi gestroomlijnde vorm gekregen. Enig muntje is dat er geen
plastic afdekkapje bijzit om het scheerblad te beschermen. In de plaats is er
nu een hardplastic doos waarin je het hele apparaat kwijt kan. Dit toestel zou
hetzelfde moeten zijn als de 4875, alleen heeft de 4875 een accu en deze enkel
een netsnoer. Ik begrijp niet waarom de 4875 dan zo'n slechte score krijgt.
Mijn 4815 scheert in ieder geval mooi glad zonder veel moeite.