De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XR1550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

scheerapparaat XR 1550 13-07-2019

remington XR 1550

Geschreven voor: Remington XR1550

Was op zoek naar aardig ogend scheerapparaat met dit type scheerkop, ter vervanging van een philipsapparaat, dat onvoldoende glad scheert. Dit apparaat is veel goedkoper en scheert gladder. Ik ben tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding

F.Kanalan 05-02-2019

Zorgeloos gebruiken onder de douche !

Geschreven voor: Remington XR1550

Een fijne scheerapparaat waarbij je zorgeloos kan gebruiken onder de douche. je kan zowel nat of droog scheren. Hij is 100 % waterbestendig. Hij scheert heel erg glad en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• 100 % waterbestendig
  • Glad scheren

Minpunten

• opbertas te klein

alfawoman 04-02-2019

Ultiem scheergenot

Geschreven voor: Remington XR1550

Dat is me nog eens een fijn scheerapparaat zeg. Daar heb ik toch wel een poosje naar gezocht, maar nu dus gevonden. Het resultaat is super glad, en ook zonder enige vorm van irritatie van mijn huid nadien. Hij is echt waar voor je geld en een echte aanrader. Voor mij geen ander merk en type meer dan deze. Er zou nog een verbetering kunnen komen qua batterij, maar hé, dat kan de erevaring alleen maar beter maken.

kevehv 01-02-2019

glad en fris

Geschreven voor: Remington XR1550

Een fijn scheerapparaat en een plus is dat het zowel nat als droog te gebruiken is. Ik heb een gevoelige huid maar daar zijn de scheerkoppen op afgestemd. Je kunt met de verstelbare groomer eenvoudig je baardhaar of bakkebaarden bij werken.

Pluspunten

• zowel nat als drooggebruik
  • verstelbare groomer
  • ongeveer 1 uur te gebruiken bij volledige laadtijd
  • flexibele scheerkoppen

Minpunten

• onhandig laadstation

PetervanDamme 24-01-2019
  • Product gekregen

Blij met dit geweldige scheerapparaat!

Geschreven voor: Remington XR1550

Een gladde huid en geen huidirritatie, is in het kort wat ze beloven. Ik kan niet anders zeggen, dan dat dit klopt! Ik heb een gevoelige huid, maar dit blijkt met dit apparaat geen probleem! Verder is het een gebruiksvriendelijk apparaat. Het enige wat minder is, is het kapje wat je na het scheren op de scheerkop klikt. Dit laat snel los.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Accessoires

Minpunten

• Plastic beschermkapje

Johan72 20-01-2019

Top apparaat en waar voor z'n centen ;-)

Geschreven voor: Remington XR1550

Na lang twijvelen ben ik overgestapt van scheerapparaat en ging ik voor de remington r8.
En hij bevalt me uitstekend.
Scheert goed glad zowel nat als droog en heeft tal van functies en is zeer compleet incl.reistasje.

Pluspunten

• Kwaliteit en prijs
  • Ligt goed in de hand
  • Snelle oplading
  • Scheert glad zowel nat als droog scheren

Minpunten

• Nvt

Peterber 18-01-2019

Goedpresterende scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1550

Al een tijdje was ik op zoek naar een scheerapparaat die mijn gezicht echt glad zou scheren. Na veel teleurstellingen te hebben gehad, ben ik terecht gekomen bij de Remington R8 Ultimate. Wat een ideaal apparaat is dit, met een geweldig scheerresultaat. Mede door de LiftLogic-technologie, waarbij de snijbladen je gezichtshaar optillen. wordt het haar dicht op de huid afgesneden, wat een super glad gezicht geeft. Aan de gevoelige huid is ook gedacht door een antimicrobiële bescherming aan te brengen. Hierdoor voorkom je huidirritaties en bacteriële infecties. Voor mensen met een baard heeft de R8 een verstelbare groomer, die je kan instellen op 1 tot 6 mm. In het algemeen zijn de haren in de hals en kaaklijn lastig weg te scheren, maar door de flexibele scheerkop kun je gemakkelijk overal bijkomen. Wat ook een groot pluspunt van dit apparaat is, dat je tijdens het douchen ook kan scheren, wat veel tijdwinst oplevert. Hij is dan ook 100% waterproof en snoerloos te bedienen. Het energieverbruik is bijzonder laag te noemen, met een gebruiksduur van 60 minuten, kun je aardig wat keren scheren. Daarnaast is de machine in 90 minuten weer volledig opgeladen. Al met al is het een prima scheerapparaat eenvoudig in gebruik met gladde resultaten en zou deze dan ook zeker aanraden om te kopen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Snoerloos
  • 100% waterbestendig
  • Goede kwaliteit

JoeHJoe 16-01-2019

Super scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1550

Ik ben zeer tevreden over dit nieuwe scheerapparaat van Remington. Het natscheren is zeer prettig en mijn huid wordt mooi glad. Het trimmen gebeurt ook zeer netjes met dit apparaat. Huid irritaties zijn verleden tijd. De moeilijkste plekken kan ik goed bereiken met de scheerkop. Wat een super gave functie is, is dat je een 5 minuten snellaadfunctie hebt zodat je toch even snel kan scheren als je het apparaat niet meteen volledig wilt opladen! Een super scheerapparaat en daarom raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• 5 minuten snellaadfunctie
  • Waterbestendig
  • Snoerloos

P. 13-01-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XR1550

Mijn eerste kennismaking met een Remington scheerapparaat is positief. De R8 Ultimate bereikt met de licht gebolde kop ook de haartjes onder de neus en kaak. Snijd stugge en zachte haartjes snel af. Mijn scheerbeurten duren nu korter. Geen huidirritatie bij droog scheren.

Pluspunten

• Scheert glad op alle plaatsen.
  • Licht gewicht.
  • Makkelijk af te spoelen.

Minpunten

• Opletten of hij goed contact maakt in de oplader.

Ugo 11-01-2019

Fijn scheerapparaat,werkt goed. Eenvoudig te reinigen

Geschreven voor: Remington XR1550

Leuke actie van Remington. Apparaat scheert goed, vooral nat scheren met zeep/gel is een beleving. Eenvoudig schoon te spoelen onder de kraan, accu gaat lang mee.

Pluspunten

• Scheert goed
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Compleet met trimmer en reistasje.

Minpunten

• Wel de tijd nemen om je te scheren.

Kurt 05-01-2019

Uitgebreid toestel met uitstekend scheerresultaat

Geschreven voor: Remington XR1550

Erg tevreden over mijn keuze voor dit toestel. Het ligt heel goed in de hand, het scheerresultaat is uiterst glad, en de batterij gaat lang genoeg mee voor verschillende dagen met scheerbeurten. Met de LED indicator op het toestel zie je eenvoudig wanneer je het toestel moet opladen, en als je 's morgens vaststelt dat je het vergeten bent kan je in 5 minuten voldoende laden voor een scheerbeurt. Wat mij opviel is dat dit toestel met verschillende accessoires komt, wat bij andere merken al eens wil tegenvallen. Je krijgt hier naast de gebruikelijke lader, ook nog een trimmer, een borsteltje, een beschermstuk voor de scheermessen, een staander waarmee je ook kan opladen, en een beschermhoesje waarmee je het toestel gemakkelijk mee op reis kan nemen. Dat dit toestel over een preciesietrimmer beschikt aan de achterkant vond ik wel aangenaam, want dat had ik niet op mijn oude toestel. Wat dit toestel dan weer niet heeft is een turbostand, waarmee je toch net iets gemakkelijker een baard van enkele dagen kan scheren, maar dat is kwestie van gewoonte. Kortom aanrader voor deze prijs!

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Snelladen
  • Accessoires

Minpunten

• geen turbostand

jan 30-12-2018

Mooi en stevig apparaat. Voelt degelijk aan.

Geschreven voor: Remington XR1550

Ik heb nog nooit een scheerapparaat gehad. Dit is dus mijn eerste. Altijd nat geschoren. Hij glijdt vlot over mijn gezicht en scheert lekker glad. Voor de eerste keer in mijn scheerleven geen schraal gezicht na het scheren. Ik heb hem nog niet onder de douche gebruikt, maar als hij het daar ook goed doet ben ik helemaal verkocht.

Pluspunten

• Mooi en stevig.
  • Nat en droog te gebruiken.
  • Gemakkelijk schoon te maken.
  • En hij ziet er vet uit met die lichtjes.

Minpunten

• Ik had hem eerder moeten kopen.

Gerd 22-12-2018

Makkelijk in gebruik goede accuduur

Geschreven voor: Remington XR1550

Altijd al een Remington gehad scheerapparaat is gemakkelijk in gebruik voor middelmatige baard.
Oplaadtijd kort en scheertijd op accu zeker 4 á 5 dagen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • losse hulp stukken
  • korte oplaadtijd

Minpunten

• geen

Cadeautje 17-12-2018

Zeer goed apparaat!

Geschreven voor: Remington XR1550

Pluspunt dat het onder de douche kan. Droog en nat scheren. Lange gebruiksduur. Zowel glad scheren als kort trimmen.

Pluspunten

• Onder douche
  • Gebruiksduur
  • Verschillende lengtes

Bart Oostveen 09-12-2018
  • Product gekregen

Mooi ding

Geschreven voor: Remington XR1550

Mooi ding. Hij heeft een mooi design en met de accessoires die meekomen maakt het je leven gemakkelijk. Ik raad dit product zeker aan aan mensen met een middelmatig budget die een goed scheerapparaat zoeken.

Pluspunten

• handig
  • makkelijk mee te nemen
  • accessoires zijn altijd fijn
  • geen sneetjes in je vel

Anoniem 02-12-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Remington XR1550

Prima apparaat, goede case, glad resultaat, makkelijk in gebruik, onhandig laadsysteem, zonder schuim te gebruiken

Pluspunten

• Nat-droog

Minpunten

• Geen ophangsysteem