Braun Series 3 Shave&Style 3010BT - Reviews

Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Aljo Schaaphok 12-07-2017

Prima scheerapparaat en meer

Nu 2 weken in mijn bezit. Als natscheerder was ik nogal sceptisch over de scheerresultaten.
Echter het is een genot om mee te scheren, zowel nat als droog. Perfect glad resultaat! Moet zeggen dat ik al heel wat scheerapparaten geprobeerd heb, maar steeds terug kwam op natscheren ivm het resultaat.
Nu geen mesjes meer nodig!! prima, lekker snel en je kan makkelijk 2 a 3 dagen op een acculading.
Voordeel voor mij, iets kalend, zijn de bijgeleverde opzetkammen zodat ik mijn haar ook kan millimeteren.
Alles met een perfect apparaat.
Kortom : aanrader

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • accuduur
  • ligt perfect in de hand
  • makkelijk reinigen onder de kraan

Minpunten

Ppopppie 11-07-2017

Een scheerapparaat die doet wat die moet doen

Aangezien ik geen volledige baardgroei heb, maar opzicht wel een snelle ben ik opzoek gegaan naar een scheerapparaat die ook gebruikt kon worden als baardtrimmer. Dit was een vereiste aangezien ik niet volledig glad geschoren over straat wil en dat stukje gezichtshaar er netjes wil laten uitzien. Na wat zoeken ben ik uitgekomen op de Braun Series 3 3010BT. Tot op heden heb ik nog geen spijt van deze aankoop want hij doet wat die beloofd. Als je je glad wilt scheren gaat is dit geen probleem, wil je je gezichtshaar stylen dan kan dat ook heel eenvoudig.
Aangezien dit voor mij de eerste keer was dat ik een scheerapparaat gebruikte, was het voor mij even wennen en kreeg ik ook niet in een keer het gewenste resultaat. Ik moest een aantal keer over een stukje baard heen scheren voor het volledig glad was. Echter nu ik het scheerapparaat al een paar weken in gebruik heb gaat dit steeds makkelijker en sneller.
Over de baardtrimmer functie ben ik ook heel tevreden. Je kan de lengte zelf bepalen doormiddel van vijf verschillende kapjes die mee worden geleverd. Een ander pluspunt van de Braun Series 3 3010BT is dat die binnen vijf minuten volledig is opgeladen en je er vervolgens weer 45 minuten mee tegen aan kan.
Kortom, ik had hoge verwachtingen van een Braun scheerapparaat en ik moet bekennen dat deze ook waar zijn gemaakt door de Braun Series 3 3010BT.

• Scheerresultaat
  • Baardtrimmer

Japio 09-07-2017

Fijn apparaat

Scheert nat beter dan droog. Zeker als je het elke dag doet na het douchen. Een baard van een paar dagen heeft hij wat moeite mee. ziet er goed uit. Ligt prima in de hand.

Pluspunten

• Natscheren elke dag

Minpunten

• Baard van een paar dagen

dygo1981 09-07-2017

Heerlijk apparaat

Heb hem al een tijdje maar moet zeggen werkt echt fijn vooral het nat scheren bevalt goed.
Had de eerste paar keer deze met droog scheren gebruikt en dit was wel erg wennen.
Ook werd de kop wat warm met nat scheren word het gekoeld dus geen probleem.
Scheert mooi glad en kan het een ieder aanbevelen ik heb geen baard dus de extra opzetstukken zal ik niet snel gebruiken, wel handig dat deze erbij zitten.
Ik heb deze aangeschaft voor het gemak en het niet altijd zin om met een scheermes te scheren.
Moet nogmaals wel zeggen dat het nat scheren met dit apparaat mij beter is bevallen dan het droogscheren.

• Extra opzetstukken
  • Nat/droog scheren