Braun Series 3 301s - Reviews

Bruikbaar onder de douche
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bjornp97 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig Apparaat

Heel handig scheerapparaat. ik scheer meestal met een mesje, maar met mijn onhandigheid gaat dat niet altijd goed. Met dit scheerapparaat lukt het veel beter. Het grootste verschill is dat je nu iets vaker over het gebied heen moet om het glad te krijgen. maar dan is het wel glad zonder bloed ;)

Redhead1984 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke machine

Nu enkele weken in gebruik en dit is denk ik een van de betere scheerapparaten in z'n prijscategorie. De verpakking, lader, machine en reishoes zijn van super kwaliteit en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Geen dock / laadstation
  • Geen scheergel mogelijkheid

dvdeo 18-07-2017 Product paar weken in bezit

goed scheerapparaat voor ligte baardgroei.

ben het apparaat nu 2 weken aan het testen voor review club en ik moet zeggen hoe langer ik het scheerapparaat heb hij me steeds beter bevalt.
ligt lekker in je hand en de accuduur is behoorlijk lang.
scheerresultaat is voor mij niet zo goed[ zware baardgroei] maar voor iemand die ligte baardgroei heeft is dit een mooi en goed apparaat.
zeker een goede koop voor die prijs.

Mike 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Voor het eerst gebruik ik een elektrisch apparaat om me te scheren na jaren gebruik gemaakt te hebben van het mesje. Ik moet zeggen dat het me echt meevalt hoe goed het werkt. Het grote verschil met mijn oude mes is dat je een aantal keer over dezelfde plek moet gaan wil je haren allemaal weg zijn. Uiteraard is het niet zo glad als met een mes maar ik ben echt blij met mijn keuze voor dit apparaat. En ga niet terug naar het mes. Wat ook heel belangrijk voor mij is is dat je je gezicht en mijn hoofd niet open kan halen op deze manier met het mes lag ik geregeld open. Kortom een topapparaat.

Pluspunten

• Gemakkelijk onder de douche
  • Geen bloed meer

Minpunten

• Paar keer over 1 plek voor echte gladde huid