Braun Series 3 301s - Reviews

Laagste prijzen -2% prijsdaling
Bruikbaar onder de douche
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

matthijskm 07-01-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Wat mij gelijk opviel was de nette verpakking en dat het scheerapparaat al gelijk volledig opgeladen was. De eerste scheerbeurt was wennen (ik ben een ronde scheerkop gewent) maar voelde wel aangenaam. De haren zijn snel en in één veeg weg. In de het halsgebied ging het echter helaas moeizamer en kreeg ik het niet volledig glad. Wat voor mij nog meer een nadeel was was de onaangename vibratie van het apparaat die je tijdens het scheren stevig in je hand voelt, dit maakt het apparaat vasthouden een stuk minder prettig. Jammer dat je ook niet kunt zien hoever de batterij al leeg is en of je snel weer moet opladen. Al met al wel een redelijk goed scheerapparaat en vooral zeer betaalbaar!

Bjornp97 01-08-2017

Geweldig Apparaat

Heel handig scheerapparaat. ik scheer meestal met een mesje, maar met mijn onhandigheid gaat dat niet altijd goed. Met dit scheerapparaat lukt het veel beter. Het grootste verschill is dat je nu iets vaker over het gebied heen moet om het glad te krijgen. maar dan is het wel glad zonder bloed ;)

grienen 01-01-2018

Goed scheerresultaat

Ik heb dit apparaat toegestuurd gekregen om te testen. Ik heb deze nu een aantal weken gebruikt, en ben zeer blij met het resultaat. Hiervoor gebrukte ik de Philips Q56. De Braun 301 scheert gevoelig korter en de baard blijft langer glad, super dus! Over het algemeen is dit een zeer goed apparaat. Het enige minpunt dat ik kan vernoemen is het ontbreken van een opbergzakje, maar vooral het ontbreken van borstels of dergelijke om het apparaat net te houden.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• ontbreken borstels of opbergzakje

pasiee 01-12-2017

Heel fijn scheerapparaat

De Braun 301 is echt een heel fijn scheerapparaat, heb hem gratis mogen ontvangen en hem daarna uitvoerig kunnen testen vooral na het eerder stoppen van mij No Shave Movember haha.

Hiervoor gebruikte ik een scheerapparaat die de roterende techniek had, dus de overstap merk je wel echt!

Het scheren op de Braun manier vind ik fijner, sneller en nauwkeuriger.
Hierdoor sta je minder lang voor de spiegel, naja soms langer omdat hij echt fijn werkt voor z'n prijs.

Voor mij alleen nog maar Braun, fijn apparaat alleen maakt wat meer herrie dan mijn vorige apparaat.
Misschien als je een prijsklasse duurder gaat dat dit dan ook minder is.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Voordelige koop
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Iets harder drukken dan een ander scheerapparaat

dvdeo 05-11-2017

goed scheerapparaat

ben nu het scheerapparaat een paar maanden aan het gebruiken en ik moet zeggen dat ik nog meer tevreden ben dan bij mijn eerdere beoordeling. door mijn zware baardgroei moet ik langer scheren dan iemand met een ligte baardgroei maar het apparaat houd zich goed.
blijft scherp en werkt lang op de accu.ik ga mijn beoordeling bijstellen

Redhead1984 20-07-2017

Heerlijke machine

Nu enkele weken in gebruik en dit is denk ik een van de betere scheerapparaten in z'n prijscategorie. De verpakking, lader, machine en reishoes zijn van super kwaliteit en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Goede batterijduur

Minpunten

• Geen dock / laadstation
  • Geen scheergel mogelijkheid

dvdeo 18-07-2017

goed scheerapparaat voor ligte baardgroei.

ben het apparaat nu 2 weken aan het testen voor review club en ik moet zeggen hoe langer ik het scheerapparaat heb hij me steeds beter bevalt.
ligt lekker in je hand en de accuduur is behoorlijk lang.
scheerresultaat is voor mij niet zo goed[ zware baardgroei] maar voor iemand die ligte baardgroei heeft is dit een mooi en goed apparaat.
zeker een goede koop voor die prijs.

Mike 18-07-2017

Goed apparaat

Voor het eerst gebruik ik een elektrisch apparaat om me te scheren na jaren gebruik gemaakt te hebben van het mesje. Ik moet zeggen dat het me echt meevalt hoe goed het werkt. Het grote verschil met mijn oude mes is dat je een aantal keer over dezelfde plek moet gaan wil je haren allemaal weg zijn. Uiteraard is het niet zo glad als met een mes maar ik ben echt blij met mijn keuze voor dit apparaat. En ga niet terug naar het mes. Wat ook heel belangrijk voor mij is is dat je je gezicht en mijn hoofd niet open kan halen op deze manier met het mes lag ik geregeld open. Kortom een topapparaat.

Pluspunten

• Gemakkelijk onder de douche
  • Geen bloed meer

Minpunten

• Paar keer over 1 plek voor echte gladde huid