De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XF8705 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jaap visser 24-12-2019

Remington xf8705

Geschreven voor: Remington XF8705

Het scheren is minstens zo goed als de Braun die ik al lang gebruikt heb. Mijn minpunt is waar je vervangend scheerblad kunt kopen zonder hoge verzendkosten. Ook het ontbreken van harde opbergdoos is minpunt. Had mijn Braun ook niet dus.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Prijs is ook ok

Minpunten

• Moet vervangend scheerblad tzt zoeken
  • Geen hardcase opbergmap

Isha1975 31-01-2019

Snel een glad resultaat

Geschreven voor: Remington XF8705

Ik heb de Remington XF8705 CaptureCup Pro nu zo'n maand in huis. Ik moet bekennen dat het het beste scheerapparaat is dat ik tot op heden heb gebruikt. Handig dat de haren van iedere kant worden meegenomen tijdens het scheren. Geen trekkend gevoel, geen huidirritatie na het scheren.
Het 'trim' gedeelte aan de bovenzijde is erg handig om je bakkebaarden of andere randjes even snel bij te werken.
Dat de tijdsduur word weergegeven in ledcijfers is perfect. Zo weet ik precies wanneer ik 'm moet opladen.
Er wit een snellaad functie op, voor wanneer je toch net niet helemaal klaar bent met scheren en het nog even af wil maken.
Het opbergzakje is overigens wat mij betreft prima.
Ik gebruik 'm meestal onder de douche, echt super dat hij waterdicht is. Geen haren meer overal. Ik ben dik tevreden en wil geen andere meer.

Pluspunten

• Batterijduur via led
  • Oplader
  • Waterdicht
  • Glad resultaat

Edwinvanderrol 19-01-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF8705

Ik heb het scheerapparaat sinds een paar weken in gebruik en ik ben er heel blij mee. Zowel droog als nat scheren geeft een erg goed resultaat en beiden gaat erg makkelijk. Op het apparaat zit ook een batterij indicator zodat je kan zien wanneer deze opgeladen moet worden. Dit is altijd erg handig. Het opladen gaat erg snel en makkelijk. Er zit een handig opbergetui bij om deze in op te bergen.

Pluspunten

• lange accuduur
  • handig display

Minpunten

• zacht opbergetui

OlivierD 18-01-2019

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Remington XF8705

Zeer tevreden van mijn nieuw scheerapparaat. Wat ik persoonlijk enorm handig vind is dat je kan zien hoeveel van de 60 minuten gebruikstijd er nog beschikbaar zijn. Ook is het scheerapparaat waterdicht dus het is enorm makkelijk af te spoelen en zelfs te gebruiken onder de douche. Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Lange gebruikstijd

ling 13-01-2019

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Remington XF8705

Ik heb dit scheerapparaat nu een aantal weken gebruikt en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Het droog en nat scheren gaat allebeu makkelijk en de batterij indicator is erg handig. Mijn baard trimmen kan nu ook met de trimmer die erop zit. Jammer dat de reisetui, die niet hard maar zacht is.

Pluspunten

• droog en nat scheren
  • batterijduur
  • prijs

Minpunten

• zachte etui

patricia 11-01-2019

super makkelijk

Geschreven voor: Remington XF8705

Wat een super apparaat zeg.
Ligt lekker in de hand...scheert erg goed glad en kan nat en droog gebruikt worden.
Je ziet precies hoe lang je nog kan scheren.
Alles wat je nodig hebt zit erbij....

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• misschien een harder opberg etui erbij kunnen doen

R van Steijn 01-01-2019

Goed product

Prima machine,
Ik zocht een scheerapparaat dat nat en droog kan scheren en voor een mooie prijs en wat makkelijk te reinigen is.

Pluspunten

• Doet wat het apparaat moet doen
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen reis etui