Braun Series 3 3010 Wet & Dry - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
Scheren met snoer

Dixie 22-01-2018

Degelijk, goede accuduur en scheert goed.

Toch weer voor een Braun gekozen. Had ook ooit een 3-kops scheerapparaat, maar het scheren daarmee duurde veel langer, dan met deze Braun.
Degelijk gebouwd met een prima accu (NiMH), die langer mee gaat dan een Li-Ion polymeer).
Grote voordeel van Braun is t.o.v. andere merken, dat het rubberen anti slip zijkanten heeft.
Als het nat is, glijd het niet uit je handen.
Ook het schoonmaken van een Braun is veel makkelijker. Met een 3-kops (Philips, Remington enz.) heb je 9 onderdelen en met deze Braun maar 4 (!)
Kortom, alleen maar voordelen.

Pluspunten

• scheert goed
  • lange accuduur
  • anti slip
  • Prima in de hand
  • Degelijk

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken.

Seem2b 11-01-2018
  • Product gekregen

Braun 3010

Dit scheerapparaat heb ik van Braun mogen ontvangen om uit te testen.
Wat ik als eerste over het apparaat wil zeggen is dat hij erg goed werkt! Door de meebewegende kop komt het apparaat goed op wat moeilijkere plekken. Omdat het apparaat geschikt is voor onder de douch heb ik dit ook uitgetest. Dit werkte uitstekend! Door de rubberen zijkant van het apparaat ligt hij goed in de hand, dit is ook erg fijn voor onder de douche. Het viel mij ook op dat je het apparaat niet vaak op hoeft te laden door de goede accu. Een nadeel aan dit scheerapparaat is dat er op de achterkant van dit apparaat geen trimmer zit. Dit maakt het soms erg lastig om langere haartjes weg te halen als je je een paar dagen niet hebt geschoren. Al met al werkt het product naar mijn mening erg goed, al had ik er liever wel een trimmer op gezien.

Minpunten

• Geen trimmer op achterzijde apparaat

GijsMe 17-12-2017

een top trimmer!

Als tester ontving ik gratis een Braun Series 3 3010BT toestel. Dit toestel heb ik enkele weken uitgetest om nadien een review te schrijven voor komende consumenten. Allereerst wil beginnen over het design, het toestel is mooi afgewerkt met een opvallend blauwe kleur. Ikzelf kan zeggen dat dit een zeer goed uitziend toestel is! Als tweede behandel ik de gebruikservaring. Het toestel lost zeker in op de noden die ikzelf heb. Het toestel is uitermate geschikt om je baard te trimmen en doet dit zeer goed. Anderzijds kan je het toestel minder goed gebruiken als een scheerapparaat. Hoewel het toestel kan trimmen en scheren valt het scheren bij mij wat tegen. Het mist haartjes en je dient langer te scheren. Ik kan dus concluderen dat dit toestel geschikt is voor mannen die hun baard trimmen. Een nadeel dat ik ervaar bij de scheermachine is het wisselen van kopstukken. Zo moet je steeds van kopstuk veranderen wanneer je wilt scheren of wanneer je wilt trimmen. Dit vind ik persoonlijk minder. Daarnaast wil ik nog toevoegen dat het apparaat waterbestendig is. Dit is zeker een grote meerwaarde! Heb dit getest en werkt naar mijn gevoel perfect.
Ik kan dit toestel dus aanraden voor mannen die hun baard trimmen en het toestel willen gebruiken tijdens het wassen.

Pluspunten

• trimmer
  • design
  • waterproof

Minpunten

• glad scheren