Braun Series 3 ProSkin 3045s - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 ProSkin 3045s op Kieskeurig.nl.

Sander 18-01-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

In principe is het scheerapparaat prettig in gebruik en kan je het zowel voor droog- en natscheren gebruiken. Ook is het mogelijk om het apparaat onder de douche te gebruiken. Het droogscheren doet het apparaat redelijk goed; het scheert met middelzware baardgroei keurig en ‘trekt’ niet aan je huid/haar.
Een minpunt is het trimmes, dit bevat enkel één stand waardoor het apparaat niet echt geschikt is om te trimmen. Ook vind ik het apparaat minder fijn werken onder de douche; het apparaat is minder secuur en het duurt langer voordat je daadwerkelijk kaalscheert. Hierdoor heb ik eerder last van irritaties na het scheren.
Fijn dat je er een reisetui bij krijgt (waar de oplader niet in past), maar er is helaas geen opvang voor haartjes.
Wat betreft het reinigen kan ik nog niet zoveel zeggen daar ik het apparaat nog niet heel lang gebruik. Het loshalen van de scheerkoppen is gemakkelijk, waardoor je het apparaat daar goed kan reinigen.
Ter info: het apparaat is gratis verkregen om te testen.

Pluspunten

• Droog en natscheren
  • Opbergetui

Minpunten

• Geen adequate trimset
  • Geen opvangbakje

H.C.M.Beijer 14-01-2018

Scheren redelijk, tondeuse matig

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Ik scheer ruim 40 jaar met Braun. Met vele typen. Meestal wel tevreden, nu ook wel maar dit type valt me toch iets tegen. De tondeuse doet het, zoals ook bij eerdere apparaten, heel matig. In het verleden had ik altijd een type met het enkele gebogen scheerblad. Dat scheerde weliswaar beter dan de huidige 2+1 , maar raakte helaas te vaak beschadigd en moest vervangen worden. Dure grap. Daarom paar jaar geleden overgestapt naar het 2+1 type dat helaas minder goed scheert maar geen schade aan scheerbladen vertoont. Helaas kunnen de Braun batterijen niet vervangen worden en na een paar jaar houdt de batterij ermee op en moet een nieuw apparaat gekocht worden. Leuke marketing van Braun, maar niet voor het budget van vele kopers.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • voelt degelijk aan.
  • ziet er goed uit.

Minpunten

• scheert redelijk
  • tondeuse zeer matig
  • haren onder de kin en in keel/ halsgebied slecht.
  • batterij niet vervangbaar

nurks 04-05-2018

Nu 4-5-18 vier maanden later heb ik nog dezelfde ervaring. Als cijfer ongeveer een 7.

Thomas 11-01-2018

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Enkele weken geleden heb ik dit scheerapparaat gratis gekregen om te testen. Het viel beter mee dan verwacht. De haartjes worden goed afgeschoren als je het apparaat in de juiste richting gebruikt. Je moet er wel een paar keer over gaan om echt alle haartjes mee te hebben. Wel handig dat je dit onder de douche of in het bad kan gebruiken. Niet enkel de baard, maar ook andere zones op het lichaam kan je hier gemakkelijk mee scheren.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Meer scheerbewegingen nodig

Siljan 17-12-2017
  • Product gekregen

Een topper!

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Een tijdje geleden heb ik dit product gratis mogen ontvangen. Ik ben heel erg blij met het resultaat van dit scheerapparaat, mijn huid is veel rustiger geworden en minder droog. Het design vind ik ook erg mooi, ook fijn dat er een etui bij zit voor als je op reis gaat. Ik zou dit scheerapparaat echt aan iedereen aanraden, ook met een droge huid, omdat dit scheerapparaat dat echt voorkomt!

Pluspunten

• Geen droge huid meer
  • Mooi ontwerp

Florian 16-12-2017

Recensie Braun 3045wd

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Enkele weken geleden ontving ik gratis het Braun Series 3 Proskin 3045wd scheerapparaat en heb ik het een maand kunnen uittesten. Aangezien ik me ervoor schoor met een scheermesje, vond ik het in het begin wel even wennen, maar een maand later ben ik heel blij dat ik de overstap kon maken, want het scheert een stuk vlotter dan een scheermesje en ook snijwondjes zijn verleden tijd! Verder gaat de batterij na 1 keer opladen zeer lang mee en ligt het apparaat goed in de hand. Tip: Trek de huid zeker strak tijdens het scheren, zo vermijd je dat het apparaat niet alle haartjes meeneemt.

Pluspunten

• Zeer lange accuduur
  • Ligt goed in de hand
  • Scheert vlot

Minpunten

• Neemt niet altijd alle haartjes mee

Stefan H 25-11-2017
  • Product gekregen

Geweldig product, goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Ik heb dit product gratis ontvangen en mogen testen, het scheerapparaat bevalt mij uitstekend, hij scheert glad en precies, hij ligt prettig in de hand. Om het scheerapparaat schoon te maken haal je de scheerkop eraf en kan je alles zeer eenvoudig schoonmaken. Het scheerapparaat doe ik elke week een uurtje aan de oplader en dan kan hij er weer een dikke week mee door. Zelf zou ik zou dit scheerapparaat zeker aanschaffen, de prijs/kwaliteit verhouding is het meer dan waard!

Pluspunten

• Scheert glad en precies
  • Ligt goed in de hand
  • Reisdoosje
  • Gemakkelijk in onderhoud

H.Beijer 21-09-2017

Ligt prettig in de hand en doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Braun Series 3 ProSkin 3045s

Mijn vorige Brown 340 S-4 werd na vele jaren toch wat minder scherp en de accu liep wat terug. De Otto aanbieding voor 79,99 vond ik zeer gunstig versus de eerstvolgende elders van 121,- en daarom verleid om te kopen. De nieuwe doet het uitstekend, gladder en sneller klaar. Ik heb h'm nu een paar dagen. Voelt goed.

Pluspunten

• scheerkwaliteit
  • gemak van reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt