Braun Series 3 ProSkin 3045s - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Florian 16-12-2017

Recensie Braun 3045wd

Enkele weken geleden ontving ik gratis het Braun Series 3 Proskin 3045wd scheerapparaat en heb ik het een maand kunnen uittesten. Aangezien ik me ervoor schoor met een scheermesje, vond ik het in het begin wel even wennen, maar een maand later ben ik heel blij dat ik de overstap kon maken, want het scheert een stuk vlotter dan een scheermesje en ook snijwondjes zijn verleden tijd! Verder gaat de batterij na 1 keer opladen zeer lang mee en ligt het apparaat goed in de hand. Tip: Trek de huid zeker strak tijdens het scheren, zo vermijd je dat het apparaat niet alle haartjes meeneemt.

Pluspunten

• Zeer lange accuduur
  • Ligt goed in de hand
  • Scheert vlot

Minpunten

• Neemt niet altijd alle haartjes mee

Stefan H 25-11-2017
  • Product gekregen

Geweldig product, goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb dit product gratis ontvangen en mogen testen, het scheerapparaat bevalt mij uitstekend, hij scheert glad en precies, hij ligt prettig in de hand. Om het scheerapparaat schoon te maken haal je de scheerkop eraf en kan je alles zeer eenvoudig schoonmaken. Het scheerapparaat doe ik elke week een uurtje aan de oplader en dan kan hij er weer een dikke week mee door. Zelf zou ik zou dit scheerapparaat zeker aanschaffen, de prijs/kwaliteit verhouding is het meer dan waard!

Pluspunten

• Scheert glad en precies
  • Ligt goed in de hand
  • Reisdoosje
  • Gemakkelijk in onderhoud

H.Beijer 21-09-2017

Ligt prettig in de hand en doet wat het moet doen.

Mijn vorige Brown 340 S-4 werd na vele jaren toch wat minder scherp en de accu liep wat terug. De Otto aanbieding voor 79,99 vond ik zeer gunstig versus de eerstvolgende elders van 121,- en daarom verleid om te kopen. De nieuwe doet het uitstekend, gladder en sneller klaar. Ik heb h'm nu een paar dagen. Voelt goed.

Pluspunten

• scheerkwaliteit
  • gemak van reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt