Philips SHAVER Series 7000 S7530 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
Nat en droog

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

E 24-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk in gebruik

Ter vervanging van mijn oude Philips 706 met snoer uit 1985 oid kocht ik deze. De accu doet het best lang, opladen is snel gebeurd en als hij net leeg is, kun je na 1-2 minuten opladen de scheerbeurt afmaken. Verder mag je hem gebruiken met scheerschuim en onder de douche. Per gebruik onder de kraan afspoelen, verder af en toe (bv. per 2-3 weken) de koppen uit elkaar halen en schoonmaken. Mijn grootste bezwaar is dat de scheerkoppen snel slijten: ik scheer nu weer op niveau scheerapparaat 1985. Na 1 jaar. Met het oude apparaat ben ik ook sneller klaar met scheren, waarschijnlijk omdat de motor harder draait. Nu kan ik wel de koppen vervangen (handig: typenummer staat op het scheerapparaat zelf) maar dat kost per keer 50 euro. Ik had gehoopt dat Philips mesjes kon maken die het langer dan een jaar uithielden.

Ik had hem achteraf niet gekocht nu ik dit weet.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • laadt snel op
  • mag met en zonder scheerschuim en onder de douche

Minpunten

• scheermesjes slijten snel

Heinzie 09-03-2016

Shaver die je moet hebben

Shaver nu 3 maanden in bezit. Accu gaat geweldig lang mee! Hij is soepel, snel en scheert zowel nat als droog GLAD!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Leon234 25-12-2015

Fijn apparaat. Goede accu.

Fijn apparaat alleen het handgreep had iets anders gemogen zodat hij iets beter in de hand ligt. Nu drie weken in bezit en ik heb de accu nog niet hoeven op te laden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl