Philips SHAVER Series 7000 S7530 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog

Geert 17-06-2018

slecht scheren

Al heel lang gebruik ik Philips scheerapparaten. De S7530 valt mij enorm tegen.
Ik heb het apparaat nu ongeveer 2.5 jaar (denk ik) en het scheerresultaat was in het begin goed, maar valt nu erg tegen. Ik zal nu al een nieuw apparaat moeten kopen.

Pluspunten

• kwaliteit oplaadbare accu

Minpunten

• slecht scheer resultaat
Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7530

E 24-09-2017

Makkelijk in gebruik

Ter vervanging van mijn oude Philips 706 met snoer uit 1985 oid kocht ik deze. De accu doet het best lang, opladen is snel gebeurd en als hij net leeg is, kun je na 1-2 minuten opladen de scheerbeurt afmaken. Verder mag je hem gebruiken met scheerschuim en onder de douche. Per gebruik onder de kraan afspoelen, verder af en toe (bv. per 2-3 weken) de koppen uit elkaar halen en schoonmaken. Mijn grootste bezwaar is dat de scheerkoppen snel slijten: ik scheer nu weer op niveau scheerapparaat 1985. Na 1 jaar. Met het oude apparaat ben ik ook sneller klaar met scheren, waarschijnlijk omdat de motor harder draait. Nu kan ik wel de koppen vervangen (handig: typenummer staat op het scheerapparaat zelf) maar dat kost per keer 50 euro. Ik had gehoopt dat Philips mesjes kon maken die het langer dan een jaar uithielden.

Ik had hem achteraf niet gekocht nu ik dit weet.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • laadt snel op
  • mag met en zonder scheerschuim en onder de douche

Minpunten

• scheermesjes slijten snel
Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7530