Philips SHAVER Series 5000 S5110 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,4

Frank Meijer 08-10-2016

Na vijf maanden gebruik nog steeds een miskoop

Het apparaat ligt onhandig in de hand. De aan/uit knop wordt veel te gemakkelijk aangeraakt. Het is een kwetsbaar apparaat waardoor ik blij ben dat ik mijn oude model er als tondeuse naast gebruik. Het kost mij de groost mogelijke moeite om een goed scheerresulaat met dit apparaat te krijgen. Ik heb spijt van mijn aankoop.

FvD 31-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Geen aanrader

5,8
In eerste instantie was het scheerresultaat goed, glad en snel. Ik heb hem nu twee maanden in gebruik, en het apparaat scheert nu net zo goed (slecht) als mijn vorige apparaat dat 8 jaar oud was. Ik doe er nu twee keer zo lang over en het resultaat is niet echt glad.

Ergonomisch lijkt het een mooi apparaat, maar hij ligt niet lekker in de hand (te lang) en tijden het scheren druk je al snel op de aan/uit knop.

Frank Meijer 20-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Onhandig wegwerpapparaat

Deze serie is gemaakt van kwetsbaar wegwerpplastic en heeft nul duurzaamheid. Het scheert matig. De aan/uitschakelaar zit op een onhandige plek zodat die steeds aangeraakt wordt tijdens het scheren. Je blijft dit apparaat ook aan het schoonmaken, zo weinig kan erin.

De tondeuse is apart meegeleverd en moet er steeds opgezet worden waardoor het apparaat hard slijt.
Daarom gebruik ik de tondeusefunctie van mijn vorige Philips scheerapparaat.
Die vorige serie kon je nog terugbrengen als je niet tevreden was, zo goed waren die.

Deze serie is goedkoop geproduceerd wergwerpspul. Scheerapparaten mogen nu blijkbaar ook niet langer meer meegaan dan 2 jaar.

Ivan 14-01-2016

Ik ben aangenaamd verrast van de Philips S5110/06, ondanks dat een heel eenvoudige en goedkoop model is. Het heeft een fijne grip in de hand. Het is eenvoudig te bedienen met een knop en ook eenvoudig te veranderen van scheerkop naar een opzetstuk voor trimmen. Na een uurtje opladen heb je genoeg voor zeker 7 scheer beurten, maar als geen tijd hebt dan is 5 minuten genoeg voor een scheerbeurt. Het scheermachine heeft een batterij indicator en reisvergrendelingsindicator. Philips S5110/06 bied een snelle en gladde scheerbeurt-messen tillen de haren op en snijden vervolgens de lange en korte haren samen, met 3 scheerhoofden die draaien in 5 richtingen.
De kop is eenvoudig schoon te maken en het voelt veilig aan doordat de electronica niet in aanraking kan komen met water door de afneembare scheerkop.
Je kunt de scheerkoppen beschermen tijden het reizen door middel van bijgeleverd beschermkapje. Ook is er een hele eenvoudige gebruiksaanwijzing bijgeleverd, dat gemakkelijk te begrijpen is.
Vroeger had ik altijd last van geirriteerde huid met rode plekken na het scheren, maar met deze scheermachine heb ik daar geen last van.

Nico 21-12-2017

Waar voor je geld

Scheert fijn en soepel!!
Binnen 5 minuten helemaal glad geschoren. Zo schoon gemaakt en klaar voor de volgende scheerbeurd. Aanrader

Pluspunten

• Werk soepel
  • Snel klaar

Piet F 13-08-2016

afspoelbaar onder de kraan

goed apparaat wil er niet teveel voor geven, vorig apparaat verstopte met scheer haartjes.moeilijk schoon te houden.

Pluspunten

• handzaam
  • korte oplaad tijd

Minpunten

• nog niet bekend
  • nog niet bekend

Piet F 02-12-2016

geen resultaat met vervanging van de van de scheerkoppen dus een min punt passen wel maar had compleet verwacht. is stuk verbinding

ewulp 25-01-2016

een goed scheer product, glad geschoren, ziet er mooi uit. Werkt erg makkelijk . Goede prijs kwaliteit verhouding

schapenscheerder 11-01-2016

Het scheerresultaat is goed. Hij scheert erg glad en zonder veel huidirritatie. Ik vind dat het vrij lang duurt voordat je echt alle haartjes weg geschoren hebt. Wat dat betreft is scheren met een mesje een stuk sneller.

vijverberg 08-01-2016
  • Product maand in bezit

Dit scheerapparaat is zeer verfijnd in het haren verwijderen, geen sporen van een rode huid gehad of andere scheerproblemen. Daarnaast zijn al mijn scheerharen, zelfs op de lastige plekken in mijn hals verwijderd.

De mogelijkheden zijn niet legio, maar voor^het meerendeel van de mannen ruim voldoende, de bijgeleverde baardtrimmer kan erop worden gemonteerd alleen het "kliksysteem" is niet ideaal.

Het is eenvoudig in onderhoud en gebruikgemak, de scheerkop klapt eenvoudig open en je kan de haren uitkloppen en het scheerapparaat ligt goed in de hand. Daarnaast bij het volledig opgeladen zijn van het scheerapparaat, gaat het "lampje uit" voor het scheren.

Het is een degelijk product, geen franje maar doet precies waarvoor hij gemaakt is en dat doet het zeker goed!

Wkruise 22-01-2016

Prima scheerapparaat

Sinds ongeveer 3 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Het is zeer makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand. Ook de lastig bereikbare plekken zijn prima glad te scheren door de flexibele kop. Doordat de kop en de trimmer onder de kraan af te spoelen zijn is het onderhoud erg simpel en snel. Kortom een fijn apparaat voor een prima prijs

Remkot 19-01-2016

Fijn scheerapparaat, ook als je een gevoelige huid hebt. Scheert snel, secuur en redelijk stil. Ligt fijn in de hand.

Jumiejumie 15-01-2016

Scheert fijn

Sinds enkele weken heb ik dit scheerapparaat in huis. Voorheen scheerde ik mij met een mesje vanwege huidirritatie. Dit scheerapparaat geeft mij geen huidirritatie en scheert vrij vlot. Ik vind het apparaat vrij stil en makkelijk te onderhouden. Daarnaast mooi design.

Jammer dat er geen handig reistasje bij zit. Maar die kun jezelf ook aanschaffen. Vanwege de prijs-kwaliteitverhouding vind ik dit een goede aanschaf.

josquin 15-01-2016
  • Product maand in bezit

Toestel werkt goed. Alleen bij mij duurde het zeer lang tot dat ik alles toch goed glad had.
Voor de rest is hij gebruiksvriendelijk en zeer stil.

rvrijdag 14-01-2016

prettig scheren

Het is een makkelijk te gebruiken scheerapparaat dat snel en goed scheert. Dagelijks gebruiken is geen probleem want hij is snel opgelade.

Dennisje1981 13-01-2016

Het apparaat scheert goed voor de dagelijkse scheerbeurt. Glad maar ik heb niet zo'n hele zware baardgroei. Makkelijk vast te houden en makkelijk schoon te maken.

Sjoerd1971 11-01-2016

Ik gebruik dit scheerapparaat nu een paar weken en hij werkt prima. Ook na een paar dagen niet scheren is het resultaat perfect!
De scheerkop kan onder de kraan afgespoeld worden: er ga handig.
Een trimmer wordt meegeleverd, deze kun je eenvoudig monteren.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen etui wordt meegeleverd, dat zou toch wel handig zijn voor op reis.

racemaniac 11-01-2016

goed product met kleine minpuntjes

Goed product wat de verwachtingen geheel waarmaakt.

Minpunten :

- Oplaadsnoer/stekker schiet regelmatig ui het apparaat.
- Draaisnelheid van scheermachine kan harder, zeker indien men een wat stuggere baardgroei heeft
- Aan/uit knop zit niet op de meest ideale plaats. Bij vasthouden druk ik regelmatig deze in, waardoor apparaat uit gaat

Pluspunten :
- Oplaadsnoer is geen gekruld snoer en heeft mooie engte
- ondanks lage scheersnelheid van de koppen scheert apparaat glad
- Flexibele kop voldoet zeer aan de verwachtingen

Kortom goed product wat aan de verwachtingen voldoet buiten wat aandachtspuntjes

Petaaaaah 10-01-2016
  • Product maand in bezit

Prima prijs voor dit product. Het apparaat ziet er luxe uit door de LED lampjes voorop.

Ben je hem een keer vergeten op te laden dan kun je binnen 5 minuten jezelf helemaal scheren. Ook het volledig opladen gaat vrij snel (maximaal een uurtje)

Absoluut geen last van irritatie op de huid en de roterende koppen trekken niet. ook niet bij langere haartjes.

Jammer dat er geen reistasje bij zit, was prettig geweest aangezien ik vrij vaak onderweg ben.

simonsays83 09-01-2016

Dit scheerapparaat bevalt goed!

De Philips S5100/06 doet precies wat hij moet doen zonder overbodige functies. De vormgeving is goed en ligt lekker in de hand. Vooral het scheren van de hals doet het apparaat goed. De kop beweegt goed met het gezicht mee en is gemakkelijk schoon te maken.

mdjnac 08-01-2016

goede middenklasser

Ik heb sinds enkele weken de S5100/06 in gebruik. Het apparaat scheert glad door de goede roterende/bewegende kop. De mesjes bewegen en de kop kan alle hoeken maken. Ik heb overigens niet een hele zware baardgroei... dus kan alleen daar mijn mening over geven. Toestel ligt lekker in de hand, is makkelijk afwasbaar/afspoelbaar, tondeuse (los opzetbaar) werkt goed. Nadeel is het erg minimaal afleveren van de scheerproducten (geen reistasje, geen borsteltje, et cetera). Ook het design van het apparaat is goed. Scheerapparaat heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.