Philips SHAVER Series 5000 S5110 - Reviews

(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5110 op Kieskeurig.nl.

Frank Meijer 08-10-2016

Na vijf maanden gebruik nog steeds een miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Het apparaat ligt onhandig in de hand. De aan/uit knop wordt veel te gemakkelijk aangeraakt. Het is een kwetsbaar apparaat waardoor ik blij ben dat ik mijn oude model er als tondeuse naast gebruik. Het kost mij de groost mogelijke moeite om een goed scheerresulaat met dit apparaat te krijgen. Ik heb spijt van mijn aankoop.

FvD 31-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Geen aanrader

5,8
In eerste instantie was het scheerresultaat goed, glad en snel. Ik heb hem nu twee maanden in gebruik, en het apparaat scheert nu net zo goed (slecht) als mijn vorige apparaat dat 8 jaar oud was. Ik doe er nu twee keer zo lang over en het resultaat is niet echt glad.

Ergonomisch lijkt het een mooi apparaat, maar hij ligt niet lekker in de hand (te lang) en tijden het scheren druk je al snel op de aan/uit knop.

Frank Meijer 20-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Onhandig wegwerpapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Deze serie is gemaakt van kwetsbaar wegwerpplastic en heeft nul duurzaamheid. Het scheert matig. De aan/uitschakelaar zit op een onhandige plek zodat die steeds aangeraakt wordt tijdens het scheren. Je blijft dit apparaat ook aan het schoonmaken, zo weinig kan erin.

De tondeuse is apart meegeleverd en moet er steeds opgezet worden waardoor het apparaat hard slijt.
Daarom gebruik ik de tondeusefunctie van mijn vorige Philips scheerapparaat.
Die vorige serie kon je nog terugbrengen als je niet tevreden was, zo goed waren die.

Deze serie is goedkoop geproduceerd wergwerpspul. Scheerapparaten mogen nu blijkbaar ook niet langer meer meegaan dan 2 jaar.

Ivan 14-01-2016

Ik ben aangenaamd verrast van de Philips S5110/06, ondanks dat een heel eenvoudige en goedkoop model is. Het heeft een fijne grip in de hand. Het is eenvoudig te bedienen met een knop en ook eenvoudig te veranderen van scheerkop naar een opzetstuk voor trimmen. Na een uurtje opladen heb je genoeg voor zeker 7 scheer beurten, maar als geen tijd hebt dan is 5 minuten genoeg voor een scheerbeurt. Het scheermachine heeft een batterij indicator en reisvergrendelingsindicator. Philips S5110/06 bied een snelle en gladde scheerbeurt-messen tillen de haren op en snijden vervolgens de lange en korte haren samen, met 3 scheerhoofden die draaien in 5 richtingen.
De kop is eenvoudig schoon te maken en het voelt veilig aan doordat de electronica niet in aanraking kan komen met water door de afneembare scheerkop.
Je kunt de scheerkoppen beschermen tijden het reizen door middel van bijgeleverd beschermkapje. Ook is er een hele eenvoudige gebruiksaanwijzing bijgeleverd, dat gemakkelijk te begrijpen is.
Vroeger had ik altijd last van geirriteerde huid met rode plekken na het scheren, maar met deze scheermachine heb ik daar geen last van.

Nico 21-12-2017

Waar voor je geld

Scheert fijn en soepel!!
Binnen 5 minuten helemaal glad geschoren. Zo schoon gemaakt en klaar voor de volgende scheerbeurd. Aanrader

Pluspunten

• Werk soepel
  • Snel klaar

Piet F 13-08-2016

afspoelbaar onder de kraan

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

goed apparaat wil er niet teveel voor geven, vorig apparaat verstopte met scheer haartjes.moeilijk schoon te houden.

Pluspunten

• handzaam
  • korte oplaad tijd

Minpunten

• nog niet bekend
  • nog niet bekend

Piet F 02-12-2016

geen resultaat met vervanging van de van de scheerkoppen dus een min punt passen wel maar had compleet verwacht. is stuk verbinding

ewulp 25-01-2016

een goed scheer product, glad geschoren, ziet er mooi uit. Werkt erg makkelijk . Goede prijs kwaliteit verhouding

schapenscheerder 11-01-2016

Het scheerresultaat is goed. Hij scheert erg glad en zonder veel huidirritatie. Ik vind dat het vrij lang duurt voordat je echt alle haartjes weg geschoren hebt. Wat dat betreft is scheren met een mesje een stuk sneller.

vijverberg 08-01-2016
  • Product maand in bezit

Dit scheerapparaat is zeer verfijnd in het haren verwijderen, geen sporen van een rode huid gehad of andere scheerproblemen. Daarnaast zijn al mijn scheerharen, zelfs op de lastige plekken in mijn hals verwijderd.

De mogelijkheden zijn niet legio, maar voor^het meerendeel van de mannen ruim voldoende, de bijgeleverde baardtrimmer kan erop worden gemonteerd alleen het "kliksysteem" is niet ideaal.

Het is eenvoudig in onderhoud en gebruikgemak, de scheerkop klapt eenvoudig open en je kan de haren uitkloppen en het scheerapparaat ligt goed in de hand. Daarnaast bij het volledig opgeladen zijn van het scheerapparaat, gaat het "lampje uit" voor het scheren.

Het is een degelijk product, geen franje maar doet precies waarvoor hij gemaakt is en dat doet het zeker goed!

Peter531 01-06-2019

De mate van gladheid valt vanaf het eerste gebruik tegen.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Helaas scheert dit apparaat niet glad.
Als je het niet erg vindt om fijn schuurpapier te voelen is dit best een gebruiksvriendelijk apparaat.
Had misschien daarvoor de 9000 serie moeten kopen maar dat laat mijn budget niet toe.

Jaylee 28-05-2019

Scheert slecht , je mag wel 2x op 1 dag scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Het scheren kost veel meer tijd . Met mn vorige apparaat was het zo klaar en nu moet ik er vaker overheen om het resultaat te krijgen . Maar als ik me smorgens scheer dan kannik s avonds nog een x en dat was met mn vorige ook niet zo . Ga deze week nog terug naar de winkel omdat ik zeer ontevreden ben

Mathusalem 27-05-2019

uitstekend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Dit product doet precies wat het doen moet, nl. snel glad scheren en achteraf snel schoongemaakt worden.
Ik scheer me met Philips sinds mijn zestiende, heb het product stelselmatig weten verbeteren en heb onlangs wellicht mijn laatste aangeschaft. Ik ben éénentachtig.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Vermea 21-05-2019

Fijn scheerapparaat werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Het scheer apparaat heeft een turbo snelheid dat er voor zorgt dat je snel glad geschoren bent. Het scheerapparaat is licht van gewicht en ligt lekker in de hand. Het bijgeleverde reinigingsapparaat zorgt voor extra hygiëne. De aan/uit schakelaar zit op de plaats waar je het apparaat vasthoud en schakelt daardoor het apparaat snel uit, had beter lager geplaatst kunnen worden. Ben zeer tevreden met de aankoop.

Niek1950 21-05-2019

Scheerkwaliteit valt tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

De scheerkwaliteit valt tegen zeker als je het vergelijk met mijn vorige Philps scheerapparaat. Bovendien moet het toestel zeer snel schoon gemaakt worden het zit snel vol met haren.
Het verwisselen van scheren naar tondeusekop gaat ook niet zo soepel.
En als je de mesjes heb schoongemaakt moet je die weer vast zetten met belachelijke plastic ringen die wel erg breekbaar zijn.
Bij mijn tweede schoonmaak beurt ging er al 1 kapot.
Philips BEDANKT zonde van m'n geld ga nu opzoek naar een beter apparaat.
Of ziet Philps zijn fout in en stuurt mij een betere?

Brutus27 14-05-2019

voor mij een miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Mijn oude scheerapparaat met mesjes die ongeveer 5 jaar oud zijn, scheert beter en comfortabeler dat het nieuw aangeschafte apparaat. Ik had tevens minder last van huidirritaties.

Mickeys 13-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Helaas is mijn man vorige maand overleden. Al met al weinig gebruikt van gemaakt.
Was een prima apparaat.

siebje 07-05-2019

goed apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

nadat aanvankelijk het apparaat goed werkte, nam dat af na een paar maanden.
Gebeld met Philips en zij hebben mij na enig heen en weer praten , nieuwe mesjes toegezonden. Nu tevreden.
SAvHB

LBro 09-04-2019

Goed in de hand liggend praktisch apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Handig in gebruik voor scheren en bakken baarden (kop verwisselbaar). Scheert goed tot uitstekend waarbij opmerking dat op de turbo stand het lekker snel gaat.
Het automatisch reinigen nog niet uitgetest met vloeistof daar tot nu toe de kop uitstekend onder de kraan schoon gespoeld kan worden. Wel benieuwd of de aansluiting van de kop niet gaat lubberen. (Wordt er steeds afgehaald en weer opgedrukt.) Nu ruim 5 weken in gebruik en hoop dat deze net zo lang mee gaat als mijn vorige Philipsen

Peet6751 09-04-2019

Mooi apparaat maar prestaties voldoen niet.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Scheert onvoldoende. Ondanks groot bereik van de scheerkop moet je herhaaldelijk over de huid bewegen voordat alles glad is geschoren. In eerste instantie dacht dat ik moest wennen aan het nieuwe scheersysteem. Echter, na 5 maanden kan ik concluderen dat dit apparaat voor mij niet geschikt is. Ook het wisselen van de accessoires, bijvoorbeeld de tondeuse, is toch onhandig. Heb inmiddels een ander scheerapparaat uit de 3000 serie gekocht, ouderwets met vaste scheerkop en uitklapbare trimmer. Deze voldoet veel beter.

jeeallenamenzijnalbezet 04-04-2019

Matig resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5110

Ik heb onlangs dit apparaat gekocht. Het ligt lekker in de hand, scheerkoppen draaien goed mee, het is geluidsarm. Het scheer-resultaat is matig (voor mij). Er blijven stoppeltjes achter na de scheerbeurt. Ik had eigenlijk wel een beter resultaat verwacht, spijt van mijn aankoop. Ik kan hem natuurlijk niet meer ruilen nadat ik hem gebruikt heb.