Philips SHAVER Series 9000 S9041 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Evert02 23-06-2015

Het scheerapparaat werkt goed, het bevalt me goed met een draaiende kop.makkelijk te reinigen en handig in gebruik.

Philicia 19-06-2015

Hij werkt heel effectief en is heel licht qua gewicht maar van buitenkant niet echt heel chic als jij gaat vergelijk met wat goedkope versie.

Joh. M. 10-02-2018

Grote tegenvaller, erg slecht

Begrijp de goede reviews niet!
Apparaten van 20 jaar of ouder scheerden beter.
Scheert zeer matig, veel te lang bewegen op dezelfde plek.
Geen houder, erg ongemakkelijk. Ligt slordig en droogt slechter.
Je lichaam of kleding zitten vol met (gemalen) haartjes. (Vies, onhygiënisch, ongezond)
Het stugge snoer heeft nog steeds dezelfde vorm en vouwen, zoals het een jaar geleden uit de doos kwam. Dus vaak ook in de war.
Erg lastig schoonmaken met heet water. Je moet namelijk het scheerhoofd losmaken om het te kunnen afspoelen, waarbij je met heet water je vingers zowat verbrand. Daarna de binnenkant afspoelen, weer in elkaar zetten en leg het maar ergens neer, omdat er geen houder meegeleverd is. (Zijn overigens ook niet los te bestellen)
Ik heb mijn oude apparaat weer uit de kast gehaald. En raadt eens…. Sneller en beter.
Dit is echt mijn slechtste aankoop ooit!

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Matige prestatie
  • Geen houder
  • Laat veel haartjes vallen
  • Irritant stug snoer
  • Erg lastig schoonmaken

HansKteD 27-01-2018

Zeer tevreden.

Ik heb het apparaat nu bijna 2 jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Goed resultaat en gebruiksvriendelijk.
Ik had hiervoor eerst een uit een goedkopere serie, maar de duurdere aanschafprijs zit duidelijk in het resultaat.
Wat mij betreft een aanrader.

Bassie51 08-11-2017

Slechtste scheerapparaat ever...!!

Nu 8 weken dit scheerapparaat in gebruik.
In het begin dacht ik mijn huid moet eraan wennen oid maar nee hoor.
Het scheerapparaat doet zeker niet wat je van een scheerapparaat mag verwachten. Inmiddels ben in boven de 50 en blijkt dat dit apparaat geen grijze haren kan/wil scheren. En aan het begin van de avond lijkt het alsof ik me 2 dagen niet heb geschoren.
Ik leg het voor oud vuil in de kast, en ga op zoek naar een scheerapparaat wat wel scheert.

harry59 13-10-2017

slechte kwaliteit van de mesjes

Ik heb al 40 jaar naar volle tevredenheid philips scheerapparaten gebruikt.
Altijd prima geweest.
Deze is anders, de scheerkop valt er erg makkelijk vanaf, maar veel erger vind ik dat na 3 maanden de mesjes echt helemaal bot zijn. Ik wil graag een nieuw apparaat kopen maar durf geen 9000 serie meer.
Ik gebruik nu weer mijn oude apparaat met de oude mesjes.

Blijer 04-09-2017

De scheerkop zit te los op het appaaraat

Bij het scheren wil de kop wel eens wat draaien en dan schiet hij van het apparaat af. Gebeurt dit te vaak dan wil hij niet meer goed op het apparaat zitten blijven.
Heb al eens een nieuwe kop gekregen maar ben er niet erg tevreden mee.

EvertJan17 12-08-2017

Aan uit schakelaar zit voor mij op een ongunstige plek wordt apparaat regelmatig uitgeschakeld tijdens het scheren

agwijchen 03-07-2017

NIET KOPEN dit is DUURKOOP en Miskoop

Dit apparaat scheert al na enkele weken zeer slecht
Prachtig design met mooi verhaal maar helaas slechte prestatie.
Mijn oude Philips 300 serie scheert vele malen beter

Joop1234567890 04-03-2017

Geen beschermkapje

Vroeger hadden alle apparaten een beschermkapje voor de scheerhoofden.
Deze zit er nu niet meer bij.
De kans is nu groot om de scheerhoofden te beschadigen.
Maar ja, dan kans Philips weer nieuwe verkopen.
Erg jammer en een stevige achteruitgang

Reha 21-02-2017

Miskoop van het jaar

Na 15 jaar mijn scheerapparaat stuk en moest vervangen worden.
Mij werd deze geadviseerd en dacht het moet eerst wennen maar nu na half jaar nog steeds niet gewend. Ben zeker 2x zolang bezig als voordien en een slechter resultaat. Onder de kin werkt het helemaal niet.
Probeer het dan met de tondeuse, eerst heel gedoe met wisselen. Waarom geen vaste tondeuse?
Zal wel ander apparaat met vaste kop willen, maar dan eerst uittestten

Koert 26-12-2016

Waardeloos

Ik heb een poosje gewacht met de beoordeling van dit product. Altijd Philips scheerapparaten gehad, maar dit wordt ongetwijfeld mijn laatste. Ik kan beter terug naar mijn versleten Philips apparaat met 1 defecte scheerkop. Die lijkt mijn baardharen te scheren en niet uit te trekken.
Dit S9041/12 apparaat is gewoon niet prettig (zelfs pijnlijk bij 2 dagenbaard) om te scheren. Okay, een pluspunt ... het is wat stiller dan mijn vorige.

Rob1947 19-09-2016

apparaat met popperig scheerhoofd

Al bijna mijn hele leven scheer ik mij met een Philips scheerapparaat. Daar ik een hele zware baard heb, moet ik een heel goed scheerapparaat kopen.
Ik dacht dat ik nu een goed apparaat had gekocht maar het viel mij tegen. Het scheren gaat goed, maar bij het schoonmaken vallen de mesjes er soms uit. De bevestiging is zo popperig gemaakt dat ik er gewoon van schrik. Reeds nieuwe onderdelen ontvangen van Phlips maar het is en blijft een popperige scheerkop. Mijn vorige apparaat was een Philips HQ 1260 waar ik veel schik mee had en wat geweldig voldeed. Waarom blijft Phlips deze geweldige scheerkop niet houden en eventueel door ontwikkelen? Januari a.s. is het 50 jaar geleden dat ik mijn eerste Philips scheerapparaat kreeg. Ik hoop toch dat Philips dezelfde goede apparaten blijft maken.

warhol 15-06-2016

Scheert zeer goed. Fijn glad resultaat.

Scheert veel beter dan mijn Philishave. Schoonmaken is heel eenvoudig.
zeer tevreden met dit apparaat!

hooven 14-06-2016

prima aanschaf,,

echt een prima scheerapparaat, scheert bijna geruisloos en na enige gewenning van de huid laat hij een spiegel gladde huid achter, het is niet mijn eerste Philips maar wel de beste tot op heden.
wisselen van scheerkop en tondeuse vraagt wat oefening
maar ook dit gaat niet al te lastig.
ik tot op heden zeer tevreden

Dirk48 13-06-2016

Uitstekend scheerapparaat

Zowel nat als droog te gebruiken maar vooral het gebruik van scheerschuim geeft een heerlijk glad resultaat.

Andries33 08-06-2016

Mesjes na 1 jaar aan vervanging toe

Apparaat ligt lekker in de hand, scheert goed. Maar na 1 jaar gebruik zijn de mesjes al aan vervanging toe. Dat is erg snel. Dit heb ik nog nooit eerder bij een Philips scheerapparaat meegemaakt. Twijfelde even of ik nieuwe mesjes moest kopen, maar lees in de reviews dat die ook snel aan vervanging toe zijn. Ik heb het apparaat nooit als nat scheren gebruikt en heb het ook nooit met water schoon gemaakt. Dus dan toch maar een nieuw apparaat kopen.

RBWD 26-05-2016

Prima scheerapparaat; scheert probleemloos glad

De Philips Shaver S 9041/12 ligt goed in de hand, maakt weinig lawaai en scheert mooi glad. Wat naar mijn idee op wat langere termijn problemen op kan leveren is de wijze waarop de scheerkop op het handvat (SmartClick) geklikt moet worden; een driehoekige opening (in het handvat) dat mogelijk kan slijten omdat de scheerkop ("een driehoekige pen" eigenlijk precies in de driehoekige opening van het handvat "geklikt" moet worden. Ik heb wel eens een ander merk geprobeerd maar ben toch weer terug gegaan naar een Philips Shaver.

Theosan 27-01-2016

Product niet compleet werkt in eerste instantie wel aardig

De eerste ervaring met het apparaat zijn wel goed.
Heeft toch wel weer problemen om snel glad te scheren langs de kaaklijn en de hals.
Triest dat er bij een dergelijk, toch niet echt goedkoop apparaat niet eens een afdekkapje voor het scheerhoofd zit en zelfs een schoonmaak borsteltje is al te veel.
Deze zijn als accessoire?! apart te bestellen.

Hoek82 06-01-2016

Een scheerapparaat met uitstekende eigenschappen

Een scheerapparaat met zeer goede scheer prestaties. Nu een maand in bezit en verschil met oude Philips (8 jaren oud) is groot. Veel sneller en gladder resultaat. Opladen gaat zeer snel. Kortom een goede aankoop voor een stevige prijs. Het apparaat maakt die prijs wel waar door de goede resultaten en aangenaam gebruik. Hoe de kwaliteit is na langer gebruik zal nog blijken.