Philips SHAVER Series 9000 S9041 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 68 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9041 op Kieskeurig.nl.

7,4

P. Daanen 08-05-2018

Miskoop!!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

- Mesjes zijn binnen de kortste keren versleten.
- Schoonmaken scheerkop is een rotwerk door het gepriegel met het oranje houdertje en de
oranje mesjesklemmen.
- Scheerkop zit na verloop van tijd niet meer goed vast en valt op de grond.

Jeroen 13-07-2018

Philips S9041

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Waardeloos ding. Scheerresultaat is redelijk, hoewel de koppen redelijk snel achteruit gaan. Groot probleem is de constructie van de aansluiting van de scheerkophouder op het apparaat. Die verliest na verloop van tijd zijn stevigheid, waardoor de kop er bij het scheren er bij de minste of geringste beweging spontaan uitvalt. Bijzonder hinderlijk. Omdat in mijn geval de garantietermijn was verstreken was Philips nergens toe bereid om dit op te lossen. Slechte zaak. Dit euvel mag zich niet voordien bij een apparaat in deze prijsklasse. Geen Philips meer voor mij.

Jan W 19-11-2019

scheert slecht, mesjes gauw bot, ringetjes laten snel los

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Heb dit scheerapparaat gekocht vanwege goede kritieken alsook vermelding site P{hilips van o.a. de meest geavanceerde scheerapparaat, geen plekje wordt overgeslagen, altijd glad resultaat enz. Helaas kan dit alles niet beamen. Het scheerapparaat scheert slecht, moet lang scheren om iets van resultaat te hebben. Mesjes zijn gauw bot. Vanwege de hoge aanschafprijs scheerapparaat heb ik 3x nieuwe mesjes gekocht...een dure hobby...waardoor scheerapparaat thans 2x zo duur werd. Ook de oranje ringetjes raken na korte tijd los. Het is een dure miskoop en helemaal geen aanrader. Op philips site een review geplaatst, doch kreeg van Philips te horen dat deze niet geplaatst wordt....dat zegt voor mij alles.

Minpunten

• mesjes gauw bot
  • oranje ringetjes laten los
  • scheert slecht

Jan 06-03-2018

Slecht scheerresultaat na paar maanden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Na 6 maanden koppen versleten. Nieuwe gekregen van Philips maar na 6 maanden weer bot. Nu doet Philips niets meer. Nieuwe koppen kosten 60 euro. Ga maar weer Braun kopen.

Minpunten

• koppen snel versleten

Philicia 19-06-2015

Hij werkt heel effectief en is heel licht qua gewicht maar van buitenkant niet echt heel chic als jij gaat vergelijk met wat goedkope versie.

Slechtste koop in jaren 06-10-2020

Waardeloos scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Maart 2019 heb ik het Philips Scheerapparaat, type S9041, gekocht in de veronderstelling dat ik iets goeds kocht. Helaas heb ik het vanaf het begin een waardeloos apparaat gevonden.
Scheren doet het zeer slecht, het kopje vind zeer onvriendelijk in het gebruik. Regelmatig springt het kopje eraf tijdens gebruik en nu na 1 1/2 jaar in gebruik kraakt en piep het ook nog eens.
Het lijkt wel of ik een scheerapparaat heb van 10 jaar oud. Ik ben zeer teleurgesteld en dan voor een apparaat van € 179,00 Philips onwaardig!!!!! Absoluut geen aanrader vind ik.

Joh. M. 10-02-2018

Grote tegenvaller, erg slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Begrijp de goede reviews niet!
Apparaten van 20 jaar of ouder scheerden beter.
Scheert zeer matig, veel te lang bewegen op dezelfde plek.
Geen houder, erg ongemakkelijk. Ligt slordig en droogt slechter.
Je lichaam of kleding zitten vol met (gemalen) haartjes. (Vies, onhygiënisch, ongezond)
Het stugge snoer heeft nog steeds dezelfde vorm en vouwen, zoals het een jaar geleden uit de doos kwam. Dus vaak ook in de war.
Erg lastig schoonmaken met heet water. Je moet namelijk het scheerhoofd losmaken om het te kunnen afspoelen, waarbij je met heet water je vingers zowat verbrand. Daarna de binnenkant afspoelen, weer in elkaar zetten en leg het maar ergens neer, omdat er geen houder meegeleverd is. (Zijn overigens ook niet los te bestellen)
Ik heb mijn oude apparaat weer uit de kast gehaald. En raadt eens…. Sneller en beter.
Dit is echt mijn slechtste aankoop ooit!

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Matige prestatie
  • Geen houder
  • Laat veel haartjes vallen
  • Irritant stug snoer
  • Erg lastig schoonmaken

C.Donks 08-04-2020

9000 serie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Slechtste scheerapparaat dat ik ooit gehad heb van Philips. Dagelijks scheren en scheert niet glad.
Moet na het scheren nog met scheermesjes er overheen om het glad te krijgen dus dit is een waardeloos product

Pluspunten

Minpunten

• Slechtste scheerapparaat

M 19-10-2018

Niet duurzaam

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Na 1 jaar zijn scheerkoppen versleten en de kop gaat er snel af. Geen goede koop geweest. Na jaren Phillips nu toch naar een ander merk kijken.

Minpunten

• Mesjes snel bot
  • Kop valt er af na 1 jaar

Koert 26-12-2016

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Ik heb een poosje gewacht met de beoordeling van dit product. Altijd Philips scheerapparaten gehad, maar dit wordt ongetwijfeld mijn laatste. Ik kan beter terug naar mijn versleten Philips apparaat met 1 defecte scheerkop. Die lijkt mijn baardharen te scheren en niet uit te trekken.
Dit S9041/12 apparaat is gewoon niet prettig (zelfs pijnlijk bij 2 dagenbaard) om te scheren. Okay, een pluspunt ... het is wat stiller dan mijn vorige.

Evert02 23-06-2015

Het scheerapparaat werkt goed, het bevalt me goed met een draaiende kop.makkelijk te reinigen en handig in gebruik.

avtv 10-08-2021

nieuwe (dure) PHILIPS shaver blijkt miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

na mijn eerste review , nog even , met slechte scheerresultaten doorgeklooid , toen mijn vrouw me een totaal ander (ook merk) bezorgde en ik mij daar met redelijk goede resultaten mee ben gaan scheren .
Helaas zo'n dure Philips gekocht en eigenlijk niets wijzer geworden dan met de zeker 15 jr. oude !!

Pluspunten

• Lichtere "machine"
  • even wennen aan veranderde scheerhoek

Minpunten

• na enkele weken slechtere scheerresultaten
  • voor deze kwaliteit veel te hoge prijs

A.van 't Voort 19-04-2021

Na 20 jaar een nieuwe PHILIPS shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Na ongeveer 20 jaar met de PHILIPS HQ 9190 naar meer dan volle tevredenheid te hebben geschoren , werd het tijd , door de verheen versleten scheerkopjes , voor een nieuwe . Na veel vergelijken op oa ". kieskeurig ", is het de PHILIPS HQ 8505 geworden.
Eerst erg wennen aan het erg slanke en vederlichte apparaat met ook een andere hoek van het scheerhoofd . Maar na verloop van tijd eraan gewent geraakt . echter het scheer resultaat is niet van het niveau van de "oude ". Na enkele maanden was het scheerresultaat op het niveau van de vervangen shaver . Eigenlijk moet ik nu de kopjes vervangen om redelijk glad te scheren .
Jammer van de (dure) aankoop ,'t lijkt of de kwaliteit al op Chinees niveau is gebracht , terwijl ik weet dat het beter kan !!

Minpunten

• scheerresultaat niet 20% beter
  • scheerresultaat snel onder niveau
  • scheerkop zwakjes tov. de oudere types

Marco 14-04-2021

scheert slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Ik heb ook een Philips scheerapparaat S9041/12 gekocht , ook om de veel beloofde scheer kwaliteiten, maar ook helaas ik kwam bedrogen achter de slechte scheer kwaliteit, dus dacht ik waag een gokje om de Philips klantenservice te benaderen, en zij vonden het ook niet normaal, zou gewoon moeten werken net of nog beter dan de oude scheerapparaten van Philips, mevr, Marijke heeft contact gehad met de technische dienst, en er is besloten om mij nieuwe scheerkoppen te leveren, en ik moet zeggen dat dat echt de goede oplossing is, scheert nu super, Marijke bedankt

Boedie29 31-01-2021

Scheerkop valt uit elkaar!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Ik heb het apparaat net een week, misschien 5 dagen gebruikt en tijdens het scheren springt de kop steeds uit elkaar. Moet het steeds opvangen er zit onderhand een flinke kier wat het apparaat instabiel maakt. Hij klinkt onderhand rauw en geeft een zeer nare resonantie in mijn hoofd, hou het niet lang uit met scheren. De kap van de kop is helemaal van plastic en sluit niet aan. Het rekt dus meteen op en sluit niet meer aan. Zeer goedkope kwaliteit.

Pluspunten

• Scheert goed

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Lawaaiig en rauw
  • Nare resonantie in mijn hoofd.
  • Is bekend bij Philips en ze doen er niets aan.

Sjaak 10-11-2020

Doet niet wat wordt beloofd

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

De scheerkwaliteit is ten opzichte van oudere apparaten zeker niet verbeterd. Van glad scheren is bij mij geen sprake. Het is een dure aankoop die zich niet terug vertaald in een beter scheerresultaat.
Ik zou dan ook het goedkoopste scheerapparaat kopen of met een mesje aan de slag gaan.
Geen toegevoegde waarde.

Pluspunten

• ligging in de hand

Minpunten

• scheerresultaat slecht
  • je moet lang scheren
  • tondeuse apart
  • erg duur

Beukema4 14-10-2020

High tech van de bovenste plank

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Het apparaat ligt goed in de hand en scheert zeer glad.Een volle batterij gaat ongeveer 3 weken mee. Even onder het warme water houden en het apparaat is weer schoon
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Sjaak 23-07-2020

Zeer teleurstellende aankoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Scheert gewoon slecht. Sta heel lang te scheren en heb nog geen goed resultaat.
Het oude apparaat was zeker niet slechter. De reclame klopt dus in het geheel niet. De losse tondeuse is zeer onhandig (steeds scheerkop eraf en tondeuse erop en weer terug)
Kortom: koop dit scheerapparaat niet tenzij je kickt op een teleurstelling. Helaas. Ik had zo’n hoge verwachtingen, daarom dit scheerapparaat gekocht dat toch erg duur is.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand

Minpunten

• tondeuse los
  • scheerkwaliteit
  • niet scheren tijdens opladen
  • erg duur

Herman 25-01-2019

Geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Scheert fantastisch, ligt zeer goed in de hand,en het onderhoud is super makkelijk ook door de speciale houder om dat ding schoon te maken en op te laden

Pluspunten

• Heerlijk in de hand
  • Scheert geweldig

Comos 03-09-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Dit apparaat 5 maanden in bezit, scheert goed glad alleen is de constructie van de scheerkop belabberd. Na al een paar keer scheren schiet bij lichte druk de kop los, dit gebeurt daarna steeds vaker alsof de bevestiging lam wordt. Per scheerbeurt schiet de kop nu meerdere keren los, erg irritant. Daarnaast laten sinds kort de oranje borgringen voor de mesjes het afweten. Tijdens het scheren is er 1 ring die altijd losgaat, het mesje ligt dan los en valt eruit bij openen van de scheerkop. Dit is geen scheren zo.

Hiervoor altijd Philips scheerapparaten gehad, als laatste een SensoTouch 3D, hier 6 jaar perfect mee geschoren. Ik denk dat ik deze maar weer uit de kast haal. Zonde van het geld.
Oorspronkelijk gepost op philips.com