Philips SHAVER Series 9000 S9041 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9041 op Kieskeurig.nl.

Philicia 19-06-2015

Hij werkt heel effectief en is heel licht qua gewicht maar van buitenkant niet echt heel chic als jij gaat vergelijk met wat goedkope versie.

Jan 06-03-2018

Slecht scheerresultaat na paar maanden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Na 6 maanden koppen versleten. Nieuwe gekregen van Philips maar na 6 maanden weer bot. Nu doet Philips niets meer. Nieuwe koppen kosten 60 euro. Ga maar weer Braun kopen.

Minpunten

• koppen snel versleten

Leeuw65 05-07-2015

Aanvankelijk goed scheerresultaat, maar ontwerp scheerkoppen schiet tekort

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

In de eerste weken uitstekende scheerresultaten, beter dan bij ieder eerder scheerapparaat.
Echter, bij eerste grondige reiniging van de scheerkoppen blijkt dat de plastic borgringen moeilijk weer goed zijn terug te zetten en vast te klemmen met de bijgeleverde plastic houder. De borgringen schieten op willekeurige momenten ook weer los.
Hierdoor functioneren de drie scheerkoppen niet meer optimaal, en heb ik eerlijk gezegd nu al weer spijt van mijn aankoop. Het probleem met de borgring speelde ook al bij de vorige Philishave, en is naar mijn mening niet echt verbeterd, ondanks een ander ontwerp.
Kan dit echt niet beter?

Jeroen 13-07-2018

Philips S9041

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Waardeloos ding. Scheerresultaat is redelijk, hoewel de koppen redelijk snel achteruit gaan. Groot probleem is de constructie van de aansluiting van de scheerkophouder op het apparaat. Die verliest na verloop van tijd zijn stevigheid, waardoor de kop er bij het scheren er bij de minste of geringste beweging spontaan uitvalt. Bijzonder hinderlijk. Omdat in mijn geval de garantietermijn was verstreken was Philips nergens toe bereid om dit op te lossen. Slechte zaak. Dit euvel mag zich niet voordien bij een apparaat in deze prijsklasse. Geen Philips meer voor mij.

P. Daanen 08-05-2018

Miskoop!!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

- Mesjes zijn binnen de kortste keren versleten.
- Schoonmaken scheerkop is een rotwerk door het gepriegel met het oranje houdertje en de
oranje mesjesklemmen.
- Scheerkop zit na verloop van tijd niet meer goed vast en valt op de grond.

Evert02 23-06-2015

Het scheerapparaat werkt goed, het bevalt me goed met een draaiende kop.makkelijk te reinigen en handig in gebruik.

Lejophilips 21-12-2018

trekt haren uit je gezicht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Scheerkoppen staan te ver uit elkaar waardoor dit apparaat niet voor ieder gezicht geschikt is.
Door de grote steek van de koppen wordt tijdens het scheren één kop gelicht en daardoor ontstaat de situtiatie dat er haren uit het gezicht worden getrokken.
Mijn advies is dan ook om dit scheerapparaat niet aan te schaffen.

Bill7 08-11-2018

scheer resultaten slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Scheerapparaat 1 jaar geleden aangeschaft.
Heb geen abnormale zware baardgroei, gebruik mijn hele leven al (50 jaar) een philips scheer apparaat maar met dit model lukt het mij, nu naar 1 jaar gebruik, niet meer om mij schoon te scheren.
Ben ik niet gewend van Philips

M 19-10-2018

Niet duurzaam

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Na 1 jaar zijn scheerkoppen versleten en de kop gaat er snel af. Geen goede koop geweest. Na jaren Phillips nu toch naar een ander merk kijken.

Minpunten

• Mesjes snel bot
  • Kop valt er af na 1 jaar

martinus12 24-09-2018

scheerkoppen na 4 maanden al op en maken veel lawaai

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

ik had voorheen de aquatouch van phillips was daar zeer over tevreden een set scheerhoofden per jaar was voldoende
jammer genoeg begon de accu na te laten wat ook begrijpelijk is na vier jaren
maar deze serie maakt al vanaf het begin veel lawaai en je voelt dat er aan de haren word getrokken
de slechste serie ooit heb altijd fhillips gehad

Mibu 26-04-2018

Scheert snel en precies

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Mooi design. Koppen bewegen heel goed met huid mee. Daardoor gebruik je beter de drie koppen tegelijk. Na gebruik makkelijk uit te spoelen. In combinatie met schoonmaakunit heb je iedere dag weer als nieuw scheerapparaat.

HenkdV 27-03-2018

uitstekend, een zeer goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Mooi ontwerp ligt goed in de hand licht van gewicht volgt de contouren van het gezicht perfect een scheert super glad in vijf minuten tijd.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met dit scheerapparaat.

Anoniem 22-03-2018

Het dagelijks schoonmaken is niet handig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Zie blz. 96 van de gebruikershandleiding: trek de scheerhoofdhouder van het onderste deel van de scheerunit (fig. 44) ==> dit gaat vrij moeilijk, dat is niet te doen bij dagelijks gebruik.

Joh. M. 10-02-2018

Grote tegenvaller, erg slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Begrijp de goede reviews niet!
Apparaten van 20 jaar of ouder scheerden beter.
Scheert zeer matig, veel te lang bewegen op dezelfde plek.
Geen houder, erg ongemakkelijk. Ligt slordig en droogt slechter.
Je lichaam of kleding zitten vol met (gemalen) haartjes. (Vies, onhygiënisch, ongezond)
Het stugge snoer heeft nog steeds dezelfde vorm en vouwen, zoals het een jaar geleden uit de doos kwam. Dus vaak ook in de war.
Erg lastig schoonmaken met heet water. Je moet namelijk het scheerhoofd losmaken om het te kunnen afspoelen, waarbij je met heet water je vingers zowat verbrand. Daarna de binnenkant afspoelen, weer in elkaar zetten en leg het maar ergens neer, omdat er geen houder meegeleverd is. (Zijn overigens ook niet los te bestellen)
Ik heb mijn oude apparaat weer uit de kast gehaald. En raadt eens…. Sneller en beter.
Dit is echt mijn slechtste aankoop ooit!

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Matige prestatie
  • Geen houder
  • Laat veel haartjes vallen
  • Irritant stug snoer
  • Erg lastig schoonmaken

HansKteD 27-01-2018

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Ik heb het apparaat nu bijna 2 jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Goed resultaat en gebruiksvriendelijk.
Ik had hiervoor eerst een uit een goedkopere serie, maar de duurdere aanschafprijs zit duidelijk in het resultaat.
Wat mij betreft een aanrader.

Bassie51 08-11-2017

Slechtste scheerapparaat ever...!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Nu 8 weken dit scheerapparaat in gebruik.
In het begin dacht ik mijn huid moet eraan wennen oid maar nee hoor.
Het scheerapparaat doet zeker niet wat je van een scheerapparaat mag verwachten. Inmiddels ben in boven de 50 en blijkt dat dit apparaat geen grijze haren kan/wil scheren. En aan het begin van de avond lijkt het alsof ik me 2 dagen niet heb geschoren.
Ik leg het voor oud vuil in de kast, en ga op zoek naar een scheerapparaat wat wel scheert.

harry59 13-10-2017

slechte kwaliteit van de mesjes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Ik heb al 40 jaar naar volle tevredenheid philips scheerapparaten gebruikt.
Altijd prima geweest.
Deze is anders, de scheerkop valt er erg makkelijk vanaf, maar veel erger vind ik dat na 3 maanden de mesjes echt helemaal bot zijn. Ik wil graag een nieuw apparaat kopen maar durf geen 9000 serie meer.
Ik gebruik nu weer mijn oude apparaat met de oude mesjes.

Blijer 04-09-2017

De scheerkop zit te los op het appaaraat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Bij het scheren wil de kop wel eens wat draaien en dan schiet hij van het apparaat af. Gebeurt dit te vaak dan wil hij niet meer goed op het apparaat zitten blijven.
Heb al eens een nieuwe kop gekregen maar ben er niet erg tevreden mee.

EvertJan17 12-08-2017

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Aan uit schakelaar zit voor mij op een ongunstige plek wordt apparaat regelmatig uitgeschakeld tijdens het scheren

agwijchen 03-07-2017

NIET KOPEN dit is DUURKOOP en Miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 9000 S9041

Dit apparaat scheert al na enkele weken zeer slecht
Prachtig design met mooi verhaal maar helaas slechte prestatie.
Mijn oude Philips 300 serie scheert vele malen beter