Braun Braun Series 9 Pro 9465cc Elektrisch Scheerapparaat, Wet & Dry, Met SmartCare Center - Reviews

Beste deals -15% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun Series 9 Pro 9465cc Elektrisch Scheerapparaat, Wet & Dry, Met SmartCare Center op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jackson 21-11-2021

Goed product!

Ik gebruikte vroeger de Braun 5 series. Ik mocht deze 9 series testen en wat een vooruitgang! De 9 series komt in een grote verpakking met veel bijhorende snufjes. Zo krijg je een oplaadstation die tegelijkertijd het toestel reinigt, super handig! Het scheerapparaat voldoet ook aan alle wensen. Het scheert grondig en ik krijg er geen irritatie van. Kortom, ik raad het product dus zeker aan!

Pluspunten

• Laad- en cleaningstation
  • Grondig scheren

Minpunten

• Duur

Maxime 29-10-2021

Beter dan verwacht

Onlangs heb ik de Braun series9pro getest. Het is niet van men gewoonte om een automatisch scheerapparaat te gebruiken omdat ik voornamelijk een trimmer gebruik voor men baard en een scheermesje om de details af te werken. Het apparaat op zich voelde erg kwaliteitsvol aan, keurige afwerking en een net design. In de praktijk net iets minder efficiënt dan een scheermesje op de minder bereikbare/gebogen plekken zoals je adamsappel. Desondanks wel een vlotte scheerbeurt en goede handling van het apparaat. Aan de achterzijde zit een uitschuifbaar gedeelte om je baard te detaileren maar dit werkt minder praktisch omdat de grote scheerkop je zicht blokkeerd. Verder is het prima apparaat!

Pluspunten

• Batterij
  • Kwaliteitsvol

Minpunten

• Extra trimmer ongelukkig geplaatst
  • Verwijdert niet meteen alle haartjes

l*****************@h********* 29-10-2021

Zeer goed apparaat

Ik heb een zeer goede ervaring met dit toestel. Tijdens het testen van het toestel viel met het op dat mijn huid na het scheren zeer zacht aanvoelde. Geen uitslag zoals bij mijn vorige toestellen. Ook duurde het scheren zelf veel minder lang dan bij vorige producten. Als laatste wil ik nog even vermelden dat autonomie van het apparaat zeer lang is.

Pluspunten

• Glad
  • Snel

y**********@h********** 20-10-2021

Al direct bij het ontvangen van dit scheerapparaat voel je dat het een degelijk apparaat is.
Het zit in een grote doos met hierin een mooi opberg tasje en een cleaning station.

Tijdens het testen van dit toestel voelde ik direct hoe gemakkelijk en snel het scheren verliep. Als je dit toestel vergelijkt met een ouder toestel dan is dit echt wel een heel aantal stappen vooruit! Ik heb sowieso een vrij zware baard dus zeker niet eender welk scheerapparaat krijgt mijn baard getemd, maar voor deze is het zeker geen probleem.

Na het scheren maak je het apparaat even proper en hop in het cleaning station. Deze doet wat het moet doen en zorgt ervoor dat mijn scheerapparaat onderhouden wordt en steeds ook wel fris ruikt! Ook een leuke bijkomstigheid.

Als je dus op zoek bent naar een goed scheerapparaat wat zelfs de zwaarste baarden aankan vind ik dit echt wel een aanrader! Voor mij is het een topper en ik zal er nog lang plezier aan hebben.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel en glad scheren

o**********@h********** 19-10-2021

Deze Braun Series 9 pro ziet er goed uit en wordt geleverd met een handige zelfreinigende hub. Hij ligt goed in de hand en met zijn trimfunctie kan hij ook lange baardharen de baas. Scheerbeurt zelf levert een goed glad resultaat. Dit model is wat prijziger, maar doet wat hij belooft. Kortom een aanrader.

• Goede scheerfuncties

Minpunten

• Prijzig

LRFR 16-10-2021

Super product!

De eerste scheerervaring was direct een voltreffer. Super glad gevoel, net zoals bij een scheermesje. Bij het testen viel het mij ook op dat ik minder lang moet scheren dan bij mijn vorig toestel. De Braun 9465cc voelt heel stevig aan en geeft toch wel de juiste value for money feeling. Heel blij met dit product!

Pluspunten

• Stevig
  • Net
  • Snel

Deschot 16-10-2021

Top scheerapparaat

Gedurende het testen van de Braun Series 9 Pro 9465cc kwam ik tot het besluit dat dit een uitstekend scheerapparaat is. Ook met een baard van een 3-tal dagen, scheert deze nog snel en eenvoudig heel glad. Ook omdat men met dit toestel nat kan scheren, heb je geen irritatie meer na elke scheerbeurt.  De krachtige Li-ionbatterij gaat 60 minuten lang mee. Tof is dat men nadien het toestel in de lader steekt en dat het zichzelf reinigt. Ik raad het aan!!