Philips SHAVER Series 5000 S5579 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5579 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bart B 25-03-2022

Een aanrader voor die prijs

Ik heb mijzelf pas twee keer geschoren met dit apparaat. Dus ik kan er eigenlijk nog weinig over zeggen. Ik moet wel zeggen dat ik mij nat scheer omdat ik altijd voorheen met een mesje schoor met gel. Dit vond ik fijn scheren maar omdat ik mij vaak verwonde met scheren ben ik overgestapt naar elektrisch scheren. Ik moet er nog wel aan wennen maar ik scheer mij nu zelfs gladder dan met een scheermesje.

Pluspunten

• Scheert goed glad

Minpunten

• Weet ik niet

Jac 27-10-2021

Scheerapparaat

Kompleet scheerapparaat voor een redelijke prijs, dit apparaat heeft als extra een schoonmaak apparaat om de mesjes te reinigen.

Pluspunten

• Compleet
  • Niet erg duur

Minpunten

• De gebruiksaanwijzing mag beter

ZoefZoefZoef 22-03-2021

Prima glad, schoonmaken supersimpel.

Ik vind het een heerlijk apparaat. Na jaren nat scheren vanwege een matig apparaat op m'n 16e nu toch weer overstag gegaan voor een apparaat. Het resultaat is echt veel beter dan ik had kunnen denken. Bij dagelijks gebruik simpel, snel en goed. Het schoonmaken met de bijgeleverde pod kan bijna niet makkelijker: haartjes eruit, apparaat in de pod, even aanzetten en een minuut later heb je een brandschoon apparaat. Ook gaat de batterij bij mijn gebruik makkelijk twee weken mee. De precisietrimmer heb ik nog niet geprobeerd. Het reisetui ziet er wel erg degelijk uit.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Prima batterijduur
  • Schoonmaak erg simpel

Minpunten

• Handleiding onduidelijk

JBOsChker1412 21-03-2021

Prettig scheerapparaat

Een fijn scheerapparaat, die een glad resultaat geeft. De is flexibel en daardoor prettig in gebruik. Wat ook een prettige optie is, is het schoonmaak systeem, dit heeft zeker voordeel voor het gebruik van het apparaat. De uitklapbare trimmer aan de achterkant is ook een pluspunt! Ook is het scheerapparaat zowel nat als droog te gebruiken.
De accuduur van het scheerapparaat is ook lang.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheerresultaat

Joske 19-03-2021

Aangename scheerervaring!

De Philips Shaver ligt zeer comfortabel in mijn hand en heb zelfs onder de douche voldoende grip tijdens het scheren. De scheerkoppen voelen prettig en zijn goed gevormd waardoor je soepel alle hoeken en contouren van mijn gezicht bereikt worden. Moeiteloos scheren de mesjes mijn huid weer glad, zelfs als je al wat langer niet geschoren hebt.

Qua accu gaat hij lang mee, heb nu een aantal keer geschoren zonder maar een keer te moeten laden en behoudt zijn snelheid.

En mega pluspunt is de 'schoonmaakpod'. Bij mij een grote irritatie hoeveel haartjes altijd bleven zitten in de scheerapparaten. Steeds afspoelen, schudden etc en alsnog bleven er haren in het apparaat zitten. Dankzij de schoonmaakpod heb ik wel de indruk dat alle haren uit het apparaat zijn!

Pluspunten

• krachtig
  • Flexible scheerkoppen
  • Schoonmaakpod

Ger 15-03-2021

Goed Scheeraparaar in deze prijsklasse

Leuk om mee te doen aan deze test.Ik heb hem nu 2 weken uitgetest en ben zeer tevreden erover.Ik vind het een goed apparaat omdat hij lekker in de hand ligt en hij de contouren van je gezicht en hoofd goed volgt.Hij scheert goed de haren weg zodat je niet elke dag maar om de anderse dag je behoefd te scheren.Het schoonmaken van het apparaat is in een mum van tijd gebeurd.Open de klep en spoel hem af.Het schoonmaak accesoire duurt maar een minuut waardoor hij weer heerlijk fris ruikt.Ikzelf had de snelheid van de scheerkoppen wel wat hoger gewild

Harry6 12-03-2021

Heel goed scheerresultaat

Ik test het apparaat nu ruim 3 weken. Ik scheer mijzelf elke dag. Het apparaat ligt prettig in de hand. De flexibele scheerkoppen zorgen er niet alleen voor dat de gezicht contouren gevolgd worden, ook scheert het direct glad. Met mijn oude apparaat moest ik meerdere malen over dezelfde plaats gaan om een glad resultaat te kunnen krijgen. Met dit apparaat is dat in het geheel niet nodig. In de periode dat ik hem nu gebruik geen huid irritaties. Daarnaast is het apparaat lekker stil.

Pluspunten

• ligt prettig in de hand
  • stil
  • scheert efficiënt glad
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• summiere handleiding

wes9338 10-03-2021

Glad scheerresultaat

Afgelopen maand gekocht en dagelijks mee geschoren. Scheert nagenoeg glad, natuurlijk wel iets minder glad dan met een mesje maar perfect resultaat. Scheerkoppen glijden soepel en eenvoudig over de huid, ook op moeilijkere plekken

Pluspunten

• Glad resultaat
  • accuduur

Minpunten

• niet perfect glad

M & C 10-03-2021

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Het apparaat heeft een goede prijs-/kwaliteitverhouding. De flexibele scheerkoppen zorgen ervoor dat elk plekje op je gezicht goed bereikbaar is. Daarnaast is het apparaat goed schoon te maken, mede vanwege de waterdichtheid. Dat laatste is voor mij sowieso een groot voordeel, aangezien ik graag onder de douche scheer.

Pluspunten

• goede prijs-/kwaliteitverhouding
  • Fijne handligging
  • Flexibele scheerkoppen

Minpunten

• Niet oplaadbaar via schoonmaakstation

Nathan 09-03-2021

Super Blij!

Erg fijne ervaring, sterk apparaat, eerste scheerapparaat wat al mijn haren meteen weg krijgt.
Comfortabel en strak design.
Super makkelijk schoon te maken met schoonmaakdock maar ook met borsteltje.
Beste scheer ervaring tot nu toe!

Pluspunten

• Harde baardgroei
  • Accuduur

Friedol 09-03-2021

Fijn licht gewicht scheerapparaat

Handig in gebruik en fijne extra's om je bakkebaarden netjes recht te scheren! Zeer wendbaar en een heel glad resultaat

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Zeer glad resultaat

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing kan beter

Daan Michielsen 09-03-2021

Gebruiksvriendelijk met goed scheer resultaat

Na de overstap van een scheermesje naar elektrisch scheren sta ik versteld van het scheerresultaat. Dit apparaat is zowel nat als droog te gebruiken, en is makkelijk schoon te houden. Onder de douche kan hij gewoon schoon gespoeld worden, en na droog scheren zet je hem 1 minuutje in de bijgeleverde cleaning box.
Vaak had ik bij droog scheren last van irritatie, maar bij deze heb ik hier nog geen last van gehad.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Scheeresultaat
  • schoonmaken

Hapsel 08-03-2021

Fijne grip goed resultaat

Fijne grip, multi functioneel, makkelijk schoon te maken. Jammer dat er geen standaard bij zit. Veel
Mogelijkheden. Accuduur is zeer ruim.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Fijne grip

Minpunten

• Mist houder

Claudio84 08-03-2021

Lichtgewicht scheerapparaat, scheert glad en gemakkelijk.

Fijn scheerapparaat, licht gewicht,droog en nat te gebruiken, fexibelel scheerkoppen, apparaat heeft een ingebouwde trimmer, zodat je na het scheren je bakkebaarden kan trimmen, zonder opzoek te gaan naar een los onderdeel hiervoor. als je klaar bent, doe je het reservoir zo open en spoel je het apparaat schoon, zonder dat de mesjes eruit vallen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • scheert glad
  • lange batterij duur
  • scherpe mesjes
  • ingebouwde trimmer

Minpunten

• kan wat groot in een kleine hand liggen

Ubertester 08-03-2021

Prima scheerapparaat

Prima apparaat wat goed glad scheert en lekker in de hand ligt. Bij mij lukt het enkel wat minder goed onder de kaaklijn maar dat zou ook aan mij kunnen liggen.

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Scheerkoppen niet zo flexibel
  • Verder niet

Geweldig 08-03-2021

Super apparaat

Super glad resultaat, geen last van huidirritatie. Heel gemakkelijk in onderhoud doordat je hem heel gemakkelijk schoonmaakt

Pluspunten

• Super glad
  • Geen huidirritaties
  • Schoonmaken

wildhoney 15-12-2020

zichtbaar glad, niet voelbaar glad

Al ongeveer een maand test ik dit philips scheerapparaat in allerlei stadia van baard en omgeving (droog en nat).

Mijn ervaring bij droog scheren is dat t best lastig is. Daarbij gezegd, dat ik een vrij zware baard heb en nog nooit een apparaat heb gehad die perfect glad scheert, anders dan een scheermes en scheergel.
Bij droog scheren duurt eenscheerbeurt ook best lang, veel langer dan die bij een scheerbeurt met mes en gel.

Maar dit apparaat kan ook nat scheren. En dat gaat een heel stuk prettiger en beter. En het resultaat is best oke. Niet zo glad als met een mes, maar zeker goed genoeg om een dag mee door te kunnen.

Het is een fijn apparaat, ligt goed in de hand, eenvoudig schoon te maken onder de kraan.

De batterijduur is prima. Kan meedere keren een volledige scheerbeurt mee.

Dit apparaat zal niet volledig mn scheermes met scheergel vervangen. Maar ik zal m zeker nog regelmatig gebruiken op momenten dat dat net even handig is.

Pluspunten

• vormgeving
  • batterijduur

Minpunten

• bij droog scheren redelijk resultaat in lange tijd

Bernardz86 04-12-2020

Goed scheer aparaat

Goed scheerapparaat, scheert goed glad en komt goed op de moeilijke plekken door de flexibele kop. Accuduur is prima en laad snel op

Pluspunten

• Accuduur
  • Flexibele kop

Minpunten

• Niet zo glad als een mesje

Janus B 03-12-2020

Makkelijk te gebruiken

Het apparaat is makkelijk in het gebruik. Door middel van de duideijke indicator lampjes geeft het precies aan wanneer het een schoonmaakbeurt nodig heeft. Het schoonmaken zelf is super makkelijk, je zet het op de pod en drukt op de aan-knop, that's it.
Scheren zelf is prettig, soms moet je wat vaker over dezelfde plek om het goed glad te krijgen, maar is niet hinderlijk.

Pluspunten

• Schoonmaken via de pod
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Soms vaker dezelfde plek scheren

Santa80 02-12-2020

Super

Wat een fijn apparaat. Snel even scheren: geen probleem. Een paar dagen niet geschoren: geen probleem. Accu leeg: geen probleem, hij zit zo vol en schoonmaken is een verademing.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • snel klaar net scheren

Minpunten

• kort op de bakkebaarden scheren is lastig