Philips SHAVER Series 5000 S5579 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5579 op Kieskeurig.nl.

JGAV 27-12-2020

scheert heerlijk glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

heerlijk apparaat wat geen irritatie oplevert en heerlijk glad scheert. enig minpuntje is dat de reinigingsvloeistof enorm lastig te verkrijgen is en na een cleaning slecht opdroogt waardoor bij scheren de huid stroever wordt.

wildhoney 15-12-2020

zichtbaar glad, niet voelbaar glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Al ongeveer een maand test ik dit philips scheerapparaat in allerlei stadia van baard en omgeving (droog en nat).

Mijn ervaring bij droog scheren is dat t best lastig is. Daarbij gezegd, dat ik een vrij zware baard heb en nog nooit een apparaat heb gehad die perfect glad scheert, anders dan een scheermes en scheergel.
Bij droog scheren duurt eenscheerbeurt ook best lang, veel langer dan die bij een scheerbeurt met mes en gel.

Maar dit apparaat kan ook nat scheren. En dat gaat een heel stuk prettiger en beter. En het resultaat is best oke. Niet zo glad als met een mes, maar zeker goed genoeg om een dag mee door te kunnen.

Het is een fijn apparaat, ligt goed in de hand, eenvoudig schoon te maken onder de kraan.

De batterijduur is prima. Kan meedere keren een volledige scheerbeurt mee.

Dit apparaat zal niet volledig mn scheermes met scheergel vervangen. Maar ik zal m zeker nog regelmatig gebruiken op momenten dat dat net even handig is.

Pluspunten

• vormgeving
  • batterijduur

Minpunten

• bij droog scheren redelijk resultaat in lange tijd

v.d.Voort 11-12-2020

EEN REGELRECHTE TOPPER QUA PRIJS EN PRESTATIES

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Ik gebruikte hem voor de eerste keer,had inmiddels een flinke baard van 3 dagen, het apparaat werkt super snel en grondig in minder dan 5 minuten was ik klaar!
Zonder enige irritatie! Bijzonder gebruiks vriendelijk!

Thomas1311 06-12-2020

Top resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Aller eerst het scheerapparaat voelt degelijk aan en zit de timmer weer aan de achterzijde van het apparaat. Na het opladen van een uur kun je meer dan een uur scheren. Het scheerapparaat kan zowel droog, nat als met schuim scheren. Het resultaat is top, het scheren gaat snel en glad zonder irritatie van de huid. Na het scheren zet je dit scheerapparaat makkelijk op zijn reinigingsstation en worden de messen en koppen gereinigd waardoor het scheerapparaat weer fris en klaar is voor de volgende scheerbeurt. Makkelijk is ook de batterijen indicatie, dit wordt aangegeven met 3 streepjes. Ideaal is dat er ook een stevige hoes wordt meegeleverd om het scheerapparaat op te bergen. Daarnaast is de trimmer aan de achterzijde ook ideaal om de bakkebaarden bij te werken, je klapt de trimmer makkelijk uit en weer terug. Kortom een top scheerapparaat.

nmhero 06-12-2020

Fijne shaver, ook voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Dit is een erg fijn scheerapparaat. Vooral omdat ik hierbij geen last van huidirritatie heb na het scheren. Dit heb ik in het verleden wel ervaren bij andere apparaten.

De flexibele scheerknoppen zijn ook top. Hier kan je er onder je kin beter bij. Boven mijn lip is het nog wel eens moeilijk om alle bovenste haren (onder mijn neus) weg te halen, maar dit is met elk elektrisch aparaat zo vanwege de grootte. Al met al ben ik zeer tevreden over het scheerresultaat.

Batterij gaat zeer lang mee. Ik doe elke ochtend een korte scheerbeurt en de batterij gaat weken lang mee. Design ziet er prima uit. Er zit ook een travelvcase en handige cleaning pod bij. Hiermee kun je het apparaat makkelijk mee reinigen en het schijnt dat de messen hierdoor ook beter door gesmeerd worden.

Heb weinig aan te merken op dit apparaat. Alleen de trimmer kan volgens mij wel beter. Vind ik niet heel effectief en kan ook terugklappen, maar dat is ook niet waarvoor ik het apparaat gebruik dus geen probleem voor mij.

Bartels20 05-12-2020

Topapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Ik heb dit scheerapparaat al enkele weken in bezit. Topapparaat welke opvalt vanwege het snel wegscheren van de baardharen. Tevens worden de baardharen beter afgeschoren en kun je langer zonder scheren. Het schoonmaken is ook ideaal met de bijgeleverde module. Ook de flexibele kop is een voordeel. Kortom, heb je een scheerapparaat nodig, koop deze. By the way, ik heb altijd Philips scheerapparaten, maar deze is de topper!

Bernardz86 04-12-2020

Goed scheer aparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Goed scheerapparaat, scheert goed glad en komt goed op de moeilijke plekken door de flexibele kop. Accuduur is prima en laad snel op

Pluspunten

• Accuduur
  • Flexibele kop

Minpunten

• Niet zo glad als een mesje

Janus B 03-12-2020

Makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Het apparaat is makkelijk in het gebruik. Door middel van de duideijke indicator lampjes geeft het precies aan wanneer het een schoonmaakbeurt nodig heeft. Het schoonmaken zelf is super makkelijk, je zet het op de pod en drukt op de aan-knop, that's it.
Scheren zelf is prettig, soms moet je wat vaker over dezelfde plek om het goed glad te krijgen, maar is niet hinderlijk.

Pluspunten

• Schoonmaken via de pod
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Soms vaker dezelfde plek scheren

Santa80 02-12-2020

Super

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Wat een fijn apparaat. Snel even scheren: geen probleem. Een paar dagen niet geschoren: geen probleem. Accu leeg: geen probleem, hij zit zo vol en schoonmaken is een verademing.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • snel klaar net scheren

Minpunten

• kort op de bakkebaarden scheren is lastig

Mitch64 02-12-2020

Scheert glad en is lekker stil

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Zoals eerder vernoemd is het eerste wat me opviel dat het een heel stil apparaat is. Normaal scheer ik me met de Philips one blade en alhoewel deze een heel stuk sneller scheert scheert de S5584 een stuk gladder. Echter moest ik wel herhaaldelijk over dezelfde plek gaan om dit gladde resultaat te behalen. Het trim stukje aan de achterkant is ook niet echt praktisch.

Stan 1 02-12-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Het is een fin scheerapparaat. Ik ben gewend mij onder de douche te scheren, gelukkig kan dat met dit scheerapparaat ook. Heerlijk scheerapparaat, volgt goed de contouren van mijn gezicht. Mijn bakkebaarden doe ik voor de spiegel, omdat ik onder de douche niet kan zien of ik beide kanten gelijk hou.
Het scheerapparaat scheert heel glad, heel fijn. Het schoonmaken van het apparaat gaat perfect. Je hoeft er geen moeite voor te doen.

Jeffrey 30-11-2020

Scheert gemakkelijk en goed. hygienisch snel door clean pod

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

De philips s5579, jeetje wat werkt hij fijn. Ik verwachtte een regulier scheerapparaat die zoals mijn vorige aardig moeite hadden om mijn harde baardgroei te scheren maar daar lijkt deze scheerapparaat geen moeite mee te hebben. Zowel met een natte, met schuim bedekte als droge huid scheert hij alles bijna in 1-2 keer weg met een rondje eroverheen. Het fijnste vind ik nog dat mijn huid niet meer geïrriteerd aanvoelt na het scheren met deze scheerapparaat. Je hebt overigens ook nog een trimmer die zijn werk echt goed doet, alleen vind ik het een beetje jammer dat die achterop zit en niet als aparte module erbij omdat de trimmer wel eens terug naar binnen kan klappen. Het schoonhouden van het scheerapparaat gaat gemakkelijk, je drukt hem met de knop open, leegt het met de bijgeleverde borstel en zodra je klaar bent klik je ‘m dicht, stop je het scheerapparaat in de quick clean pod en die maakt het scheerapparaat in 1 minuut voor je schoon. Vrij gemakkelijk, oh en je kan ‘m in de pod laten staan want daar kan je m ook aan opladen als je de lader onder in het scheerapparaat stopt. Ik ben zeker tevreden met deze scheerapparaat.

Pluspunten

• Scheert gemakkelijk alles weg
  • Geen geïrriteerde huid na scheren
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Quick clean pod is klein en modern

Minpunten

• Trimmer klapt wel eens terug naar binnen

CorvusF 29-11-2020

Bijzonder fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

De Philips Shaver 5000 is niet mijn eerst scheerapparaat. Ik scheer al jaren met dit merk en altijd naar tevredenheid, maar dit overtreft! Je weet pas wanneer het beter kan als je het ervaart. Voorheen scheerde ik mij in het weekend nog met een mes voor zeer glad resultaat, maar dat is niet meer nodig, omdat ik hetzelfde resultaat bereik met het scheren met de Philips Shaver 5000. Hij ligt comfortabel in de hand, maakt geen lawaai en geeft mijn gevoelige huid geen irritatie. Makkelijk in onderhoud door de meegeleverde reinigingsvoet. Al met al een bijzonder fijn scheerapparaat.

Pluspunten

• Prima resultaat
  • Snel geladen
  • Ligt fijn in de hand
  • Geluidsarm

Kaatje1968 28-11-2020

goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

dit scheerapparaat scheert goed. het apparaat draait heel rustig. De accu gaat lang mee en opladen kost weinig tijd. de geïntegreerde tondeuse werkt prettig en voor mij een uitkomst dat het geïntegreerd is in het scheerapparaat. Het bijgeleverde reinigingsset werkt heel makkelijk en een vulling gaat lang mee. ik vind de vormgeving minder mooi dan vorige exemplaren van Philips die ik gebruikt heb

Moos53 27-11-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

- [ ] Al jaren al een scheerapparaat van Philips gehad dus bekend met dit product. Nu al 14 een aan het testen voor de Riviewclub de Philips s5584/50 en ik vind het een fijn apparaat, De flexibele scheerkoppen volgen je contouren van je gezicht perfect. Het reinigen van de scheerkop vind ik ook wel handig het is gelijk gedesinfecteerd jee kan het ook afspoelen onder de kraan maar dat vind ik niet zo fris. De uitklapbare tondeuse is niet zo handig in gebruik. De scheerapparaat ligt lekker in de hand en je ziet gelijk de indicatie over voltage van de accu.Het oplaad proces duurt wel een uur maar de gebruikstijd is veel langer

Appeltje 27-11-2020

Philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Inmiddels dit philips scheerapparaat 2 weken in bezit en tot nu toe zeer tevreden. Persoonlijk ben ik niet heel erg tevreden met de gebruikers handleiding deze vind ik vrij onduidelijk aangezien dit alleen met plaatjes is en geen tekst. Het was voor mij dus even uitzoeken hoe het philips scheerapparaat gereingd moest worden. Echter ben ik hier inmiddels achter en ik moet zeggen dat het reinigen heel goed gaat veel beter als alleen met water. Voor de rest zeer tevreden met nat scheren geen brandige huid erna. Droog scheren vind ik geen optie dit duurt lang en te gevoelig. Goed product voor nat scheren.

Pluspunten

• Schoonmaakstation
  • Nat en droog scheren

Minpunten

• Handleiding

BvdHeuvel 26-11-2020

Prima product voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Na jaren scheren met een mesje weer overgestapt naar een scheerapparaat. Na enkele weken gebruik kan ik concluderen dat het een prima keuze is geweest. Het apparaat scheert goed alle haren weg, ook als er langere tijd tussen twe scheerbeurten gezeten heeft is het nog steeds niet pijnlijk om je te scheren. Door de flexibele kop volgt het goed alle contouren van je gezicht.
Het schoonmaken is super simpel met de schoonmaak pod erbij.

idkaart 23-11-2020

Goed en degelijk product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Het scheerapparaat doet wet het moet doen en heeft een slimme functie!

Op het eerste gezicht lijkt het scheerapparaat wat aan de grote kant maar dat hindert niet. Het apparaat voelt stevig aan en ligt lekker in de hand. Hij beschikt over een geïntegreerde trimmer die goed werkt, echter klapt deze wel iets te snel in tijdens het trimmen. De scheerkoppen zelf werken ook erg goed en passen zich aan op de dikte van je baard. Het scheren kan droog, nat en met scheerschuim, waarbij het scheren met scheerschuim zorgt voor het beste resultaat. Tevens wordt er bij het apparaat een mooie schoonmaakstation geleverd samen met een handige reisetui. Tot slot is de accuduur echt goed en is het product erg snel opgeladen. Ik raad dit product aan.

Jens1982 22-11-2020

blij bekkie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Bij de start van het testen was ik nog een neutraal over het product die ik namens reviewclub mag testen. Bij het uitpakken had ik al een smile van oor tot oor. Het product ligt fijn in de hand en heeft een mooi design. Ook is het apparaat erg stil dit was een verassing al om en de reinigings functie is een top functie. Het resultaat van elke scheerbeurt is weer een feestje , compleet glad en is zeer geschikt voor een gevoelige huid. Dat je hem zowel droog als nat kan gebruiken is een mooie toevoeging. Vooral handig als je s'morgens onder de douche staat dit bespaart je een hoop tijd en tijd is nu éénmaal schaars tegenwoordig. Tot nu toe heb ik dan ook alleen nog maar lof over het product en kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Scheert goed
  • Reinigingsfunctie is perfect

Minpunten

• trimmer had beter gekund

Oord 17-11-2020

Scheermachine scheert prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5579

Machine doet waarvoor deze op de markt is gebracht. Waar bij andere machines haartjes niet meepakken scheert dit apparaat alles mee.