Philips SHAVER Series 5000 S5584 - Reviews

Type/soort
scheerapparaat
Scheersysteem
roterend

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5584 op Kieskeurig.nl.

idkaart 23-11-2020

Mooi en goed werkende scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Het lijkt een groot scheerapparaat maar is erg fijn in gebruik. Het apparaat kan gebruikt worden tijdens droog, nat en met scheerschuim scheren. De kop van het scheerapparaat beweegt goed mee met je gezichtscontouren en bevat een skinIQ die zich aanpast op je baard. Het apparaat scheert mooi glad en wordt geleverd met een makkelijke reisetui en een schoonmaak pod.

Pluspunten

• reisetui
  • schoonmaak pod
  • skinIQ
  • geïntegreerde trimmer

Minpunten

• gevoelige trimmer

Stan 23-11-2020

geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

De verpakking is al een genot om naar te kijken. De contouren worden heel goed gevolgd door de flexibele scheerkoppen. Hij scheert goed glad. Alleen de bakkebaarden vind ik lastig om onder de douche te scheren omdat je geen spiegel hebt. Deze doe ik dus voor de spiegel. Verder is het een genot om onder de douche te gebruiken. Ik scheer me altijd met een scheermes, maar ik moet toegeven dat dit een geweldige ervaring is. OOk het schoonmaken is erg eenvoudig en gebeurt heel grondig.
Kortom, ik vindt het scheerapparaat op alle fronten geweldig.

Pluspunten

• mooi
  • scheert goed glad

Oord 17-11-2020

Scheermachine scheert prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Machine doet waarvoor deze op de markt is gebracht. Waar bij andere machines haartjes niet meepakken scheert dit apparaat alles mee.

Elke ochtend toch een feestje 15-11-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Dit apparaat heb ik test en ben tot op heden zeer tevreden, makkelijk te gebruiken en scheert lekker glad.
En is zo schoon gemaakt en is zeker fijn voor een grote schoonmaak met de bij geleverde schoonmaak module .
Ik ben er erg content mee ,het apparaat volgd zonder enige moeite de contouren van het gezicht.
Ik zou het zeker aanraden als je fijn goed scheerapparaat wil aanschaffen.
Veel plezier.

• Volgd goed de contouren
  • Goede accu

GekkeBoyJeff 14-11-2020

Scheert goed, geen irritaties en snel schoon

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ik heb inmiddels deze scheerapparaat al een tijd gebruikt en hij voldoet zeker weten aan mijn verwachtingen. Voorheen heb ik altijd moeite gehad met het wegscheren van al mijn haren. Ik kreeg hierdoor vaak irritatie op mijn huid. Het schoonmaken van het scheerapparaat kostte altijd moeite waar ik geen tijd voor had. Gelukkig is dat verleden nu met deze Philips S5579/50 verleden tijd. Met dit scheerapparaat heb ik mijzelf met een droge huid, met schuim en onder de douche geschoren en ik ben blij met het resultaat van alle scheerbeurten.
Ik ben altijd al sceptisch geweest voor scheren onder de douche omdat mijn vorige scheerapparaten hier niet goed om mee konden gaan maar dat is gelukkig nu verleden tijd. Met mijn gemiddelde baardgroei scheert deze scheerapparaat het met gemak weg. Ik ervaar hierdoor geen frustraties meer over dat ik meerdere malen over een stuk moet gaan om een klein aantal haren weg te scheren. Dit scheelt dus zowel tijd als moeite. De inklapbare precisietrimmer werkt fijn en goed, echter klapt deze snel in als je met de trimmer de verkeerde kant op gaan maar hier heb ik persoonlijk geen last van omdat ik altijd het scheerapparaat van boven naar beneden gebruik bij bijvoorbeeld mijn bakkenbaarden. De “quick clean pod” is echt het beste wat mij is overkomen, niet alleen wordt het scheerapparaat hiermee in één minuut schoongemaakt maar is hij klein, heeft geen stroom nodig en staat stabiel. Ik ben tevreden.

Danniet 13-11-2020

Nu 1 week in bezit ben nog aan het uitproberen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Goedemorgen/middag of avond maar als je dit product hebt is het waarschijnlijk morgen Ik ben altijd een natscheerder geweest met ouderwets scheerschuim en mesje. Met dit fantastische apparaat kan ik snel "droog" maar ook even wat langer nat scheren..... Echt een aanrader!!!!

Bernardz86 13-11-2020

Zeer goed scheer aparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ontzettend makkelijk in gebruik, het apparaat is zeer wendbaar en scheert makkelijk alle plekken rondom de kaaklijn en kin. Het opladen gaat heel snel, een groot pluspunt is dat hij onder de douche gebruikt kan worden. De speciale schoonmaakstand is super, het apparaat word echt heel erg schoon hiervan.

jens-1982 13-11-2020

goed aparaat scheer goed glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ik ben één van de gelukkigen die dit aparaat mag testen namenss revieuw club het uitpakken was opzich al een cadeau op zich. Al meerdere philips aparaten gehad en deze springt er toch wel heel erg uit. Het reinings station nog niet gebruikt hoewel dat ook een mooie aanvulling is. De scheerkop scheert zeker goed glad is alleen zoals ik al meer kan lezen lastig om overal bij te komen en de trimmer had wel een wat scherpere hoek mogen hebben deze is kwa gevoel iets te ver naar binnen. Zou ik het aparaat aanraden ja zeker

paradiseyma 13-11-2020

À adopter !!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ce rasoir offre un rasoir très précis tout en douceur. Le fait de pouvoir l’utiliser sous la douche, sur peau sèche ou mouillée sont de véritables plus. Son bac de nettoyage est très pratique et appréciable.

Moos53 11-11-2020

Een top apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Een top apparaat, na een aantal jaren fan van Philips scheer apparaten te hebben gebruikt ga ik denk weer voor het zelfde merk . Heb nu een van de reviewclub mogen testen namelijk de Philips 5584/ 50 voor wet en dry en zeer tevreden. Ik raad dit scheerapparaat ten zeerste aan.

nmhero 10-11-2020

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Wat een fijn scheerapparaat! Elke ochtend ben ik hiermee in een paar minuten klaar voor mijn werkdag.

Voordat ik deze had, gebruikte ik een shaver uit de 3000 serie van Philips. Hoewel ik die niet slecht vind, is deze shaver een duidelijke stap omhoog. Door de flexibele scheerkoppen kan ik overal veel beter bij. Ook vind ik het scheerresultaat iets beter. Qua droog scheren heb ik geen beter scheerresultaat meegemaakt. Op een paar plekjes is het wat lastiger om alles weg te halen. Zo is het net onder mijn neus wat lastiger om erbij te komen. Maar ik verwacht dit ook niet van droog scheren.

Dit apparaat is duidelijk erg geschikt voor de gevoelige huid. Waar ik bij mijn vorige apparaat af en toe last van rode plekken had, heb ik bij de S5584/50 helemaal geen last van huidirritatie.

Ook top dat er een reisetui en handig schoonmaakstation bij zit. Design is ook prima, apparaat ziet er modern uit. Al met al een heel goed apparaat waarmee je snel en zonder gedoe weer net voor de dag kan komen.

Ik heb het apparaat nog weinig hoeven op te laden, dus de batterij gaat erg lang mee.

Max A. 09-11-2020

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Na meerdere scheerapparaten van Philips te hebben gebruikt en nu een maand ervaring heb van dit scheerapparaat kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Bij een redelijke baard scheert de machine makkelijk de haren weg zonder dat het pijnlijk wordt. De flexibele scheerkop beweegt mooi met het gezicht mee. De precisietrimmer die aan de achterkant zit geïntegreerd werkt goed, maar klapt snel in wanneer je de verkeerde kant op beweegt. De accu gaat erg lang mee en de schoonmaakpod werkt geweldig. Mijn verwachtingen zijn helemaal uitgekomen en voor deze prijs is het scheerapparaat zeker de moeite waard om te kopen.

Roy vD 09-11-2020

Zelfreinigend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Philips S5584/50 scheerapparaat heeft als eerste indruk een prachtige kleur en uitstalling! Het is een mooi ontwerp en licht erg licht in de hand. Vanwege de grote koppen met plastic rand was het lastig om de randen van mijn baardgroei nauwkeurig te volgen. In grote lijnen lukte dit wel en ik heb niet het idee gehad dat het echt mis ging, maar wel iets om rekening mee te houden. De handleiding bestaat alleen maar uit plaatjes. Hierin maakte ik op dat je voor het gebruik een draaiende beweging moet maken bij het scheren in plaats van op en neer. Dit maakt het ook lastig om de baardgroei te kunnen scheren, Het scheerresultaat was verder prima, ook op plekken waar ik normaal nog wel wat stoppels hou. Ook voelde de ervaring goed aan voor mijn huid. Het schoonmaken van de mesjes is ook heel eenvoudig: je klikt de kop open en houdt het onder de kraan of douche, waarna hij mooi schoon wordt. Daarna zet je deze in het Schoonmaak station deze reinigt het apparaat 1 minuut volledig automatisch. Dit maakt het heel erg gemakkelijk in het gebruiken voor de volgende dag. Je scheerapparaat is dan al lekker schoon voor gebruik. Wat meestal uit ervaring bij de andere scheerapparaten die ik hiervoor heb gehad nog moest gebeuren voor ik het weer kon gebruiken. Ik raad deze zeker aan!

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Zijn er niet

Seb88210 08-11-2020

Un rasage hyper précis!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Je recommande ce rasoir car il est très fonctionnel et précis.
Grâce à ses trois têtes et lames très puissantes il va dans les moindres recoins du visage.

Anoniem 08-11-2020

Wat een fijn scheerapparaatt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Alleen de doos is al geweldig om te zien. Wat een mooi vormgegeven scheerapparaat. Het is best spannend als je het voor de eerste keer gaat gebruiken. De gebruiksaanwijzing is goed te lezen.
De eerste keer heb ik ervoor gekozen om het scheerapparaat droog te gebruiken. Het apparaat volgt heel goed je gezichtscontouren, doordat de scheerkoppen 360º meebewegen. Werkelijk perfect.
Ik was erg benieuwd naar de ervaring met het natte scheren. Dus ik kon niet wachten om dat uittetesten. En ook dit beviel heel erg goed. Het werkt nat oook prima.
De uitklapbare preciesietrimmer kun je goed gebruiken om je eventuele snor en bakkebaarden bij te houden. Dit vind ik zelf fijner om voor de spiegel te doen, maar kan ook prima onder de douche. Volgens de gebruiksaanwijzing kun je tot wel 60 minuten zonder het apparaat op te laden. Ik denk dat dit ook wel zo is maar ik heb hem niet zo lang gebruikt. Ik had hoge verwachtingen van dit scheerapparaat en het heeft me niet teleurgesteld. Ook de schoonmaakpod is een nieuwe ervaring. Het werkt supersnel en heel goed. Het idee dat het scheerapparaat altijd schoon op je ligt te wachten is fijn.
Kortom, een aanrader.

Anoniem 07-11-2020

Geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Wat een geweldig scheerapparaat , scheert zowel droog als nat , laad snel op ,mooi design , scheert snel , nauwkeurig en is fluisterzacht. Een minuscuul minpuntje is de grote van de scheerkop maar went heel snel.Echt een aanrader voor elke man

Hebkie548 07-11-2020

Compleet scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ik gebruik de S5584/50 nu zo’n 4 weken en ben er behoorlijk tevreden mee. Hij scheert erg glad en zacht, zeker voor een scheerapparaat. Ook het schoonmaken is erg gemakkelijk: gewoon onder de kraan of 1 minuutje laten draaien in het schoonmaakstation. Dit schoonmaakstation is ook erg compact waardoor ik deze eigenlijk altijd op m’n wastafel heb staan met het apparaat erin. De trimmer die op het apparaat zit vind ik minder fijn. Hij klapt af en toe terug en heeft maar 1 stand. Je kan de kop van dit apparaat eraf halen en er een losse trimmer op zetten. Als je dat weet dan is het zonde dat Philips dat niet direct gedaan heeft. De batterij gaat ook erg lang mee. In de 4 weken dat ik het apparaat dagelijks gebruik heb ik hem nog maar 1 keer op hoeven te laden. Al met al is het een fijn toestel, zeker in z’n prijscategorie.

Pluspunten

• Nat en droog scheren
  • Glad resultaat
  • Compact schoonmaakstation

Minpunten

• Groot design
  • Vaste trimmer

Pietje67 07-11-2020

Groot apparaat, glad resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Na ongeveer 4 weken gebruik te hebben gemaakt van de Philips S5584/50 ben ik redelijk tevreden over het apparaat. Hij scheert erg glad en doet dat zonder pijn of sneetjes te veroorzaken. Dit is zeker boven verwachting van deze prijsklasse. Wel merk je dat je geen top lijn te pakken hebt. Dit zie je bijvoorbeeld aan de vorm (hij is best wel groot en dik), de trimmer die op het apparaat zit in plaats van als een losse accessoires en het ontbreken van meerdere standen op het apparaat. Dit laatste vind ik persoonlijk niet zo erg, want anders gebruik ik toch in 99% van de gevallen de middelste stand. Wat wel vervelend is, is dat de batterij aanduiding beter had gekund. Ja, je ziet hoeveel batterij er nog in zit en ja dit gaat rood knipperen als hij bijna leeg is, maar ik had het eigenlijk helemaal niet door dat de batterij praktisch leeg was. Een signaal zou wel fijn zijn geweest. Er zijn dus wat kleine aanmerkingen op het toestel, maar al met al is het een prima toestel voor dit geld.

Mitch 06-11-2020

Scheert glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ik mocht dit product testen. Het apparaat is heerlijk stil en scheert mooi glad. Echter vind ik wel dat je vaak over dezelfde plek moet gaan om dit resultaat te behalen. Tevens heeft het apparaat wel wat moeite met lange haren. De toevoeging van het “Dock” waarin je de kop kan laten reinigen is niet nodig maar wel handig.

Pluspunten

• Heerlijk stil
  • Glad resultaat
  • Accu duur

Minpunten

• Moeite met langere haren

M-vo 04-11-2020

Philips Scheerapparaat S5584/50

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5584

Ik gebruik al jaren een Philips scheerapparaat, nu ik deze mag testen kan ik ze goed vergelijken.
Zowel droog als nat kan deze gebruikt worden, met of zonder scheerschuim - gel.
Ik heb alle mogelijkheden al uitgeprobeerd.
Droog en onder de douche gebruiken zonder scheerschuim - gel vind ik het beste resultaat, de huid is zeer glad.
De uitklapbare tondeuse vind ik minder goed, daar deze niet vastklikt en niet stabiel is bij gebruik.
De draadloze quick clean pod vind ik een handige aanrader, reinigt zeer snel en goed het apparaat en ruikt nadien heerlijk fris.
Op 1,2,3 is u scheerapparaat terug prober zonder al teveel moeite ervoor te moeten doen.
Handiger en sneller dan onder de kraan te spoelen.
De batterij gaat ook langer dan een week mee en dit na dagelijks gebruik.

Pluspunten

• gladde huid met de flexibele scheerkoppen
  • handig de quick clean pod
  • zowel droog als nat onder de douche
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• de uitklapbare tondeuse
  • langere haren iets moeilijker