Philips SHAVER Series 7000 S7786 - Reviews

vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7786 op Kieskeurig.nl.

El010 22-11-2020

Heel compleet pakket met een kwalitatief zeer goede shaver.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Zeer fijn scheer apparaat met veel toebehoren! Na een tijdje dit apparaat te hebben kunnen uit proberen moet ik zeggen dat het een heel fijn apparaat is. De versie die ik heb is erg compleet met schoonmaak station, reisetui en baardtrimmer.

Nu met COVID scheer ik me wel wat minder dan normaal, maar dat is voor de Philips S7786 geen enkel probleem. Wat ik vooral erg prettig vind is de aparte baart trim kop, dit helpt enorm bij een snelle scheerbeurt en werkt stukken beter dan de goedkope trimmers die je overal in de aanbieding vind.

Wel heb ik zo mijn bedenkingen bij het schoonmaak systeem, dit gaat met een aparte cassette, dit is erg makkelijk en hygiënisch maar je moet natuurlijk wel blijven investeren in nieuwe cassettes om dit systeem goed te kunnen blijven gebruiken.

Pluspunten

• Compleet pakket
  • Goede baardtrimmer

Minpunten

• Schoonmaakcassette moet je herbestellen

gukkeb 13-11-2020

zeer fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

geweldig apparaat. licht goed in de hand. Batterij gaat lang mee.
Ik heb een gevoelige huid en met dit apparaat eindelijk nergens nog last van.
Neemt alle haartjes goed mee. ook erg handig onder de douche te gebruiken

TvdK87 10-11-2020

Goed scheerapparaat, scheert goed glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Door de jaren heen heb ik aardig wat manieren van scheren geprobeerd, maar tot op heden kon ik nooit de ideale manier vinden. Dit scheerapparaat van Philips heeft daar verandering in gebracht.

Bij het uitpakken is het eerste dat opvalt de mooie kleur en het design, dit belooft wat. Verder in de doos vindt je een oplaadkabel, een oplaadstation en een schoonmaakstation. Dat het oplaadstation en het schoonmaakstation apart van elkaar zijn leek mij in eerste instantie niet heel handig, de opladers nemen aardig wat ruimte in. Gelukkig gaat de batterij zo lang mee dat het niet nodig is om het oplaadstation in het zicht te hebben staan.

Bij de eerste keer scheren kreeg ik gelijk een goed gevoel. Het scheerapparaat is licht, maakt weinig geluid en, natuurlijk het belangrijkste, scheert super glad. Vóór de eerste scheerbeurt had ik het scheerapparaat gespoeld in het station, dit zorgde ervoor dat scheren redelijk stroef ging. Zo nu en dan tijdens het scheren het apparaat afspoelen of scheren met een scheerschuim/gel biedt een oplossing. Wanneer het scheerapparaat droog met scheren heb ik dit probleem niet ervaren.

Middels een app kun je tips krijgen hoe je een beter scheerresultaat kunt krijgen. In mijn ogen niet helemaal nodig, want het is heel simpel: glad scheren is een goed resultaat, niet glad is nog een keer scheren.

Ik heb dit product 4 weken lang met plezier mogen testen en mijn eindresultaat is dan ook dat ik dit product van harte kan aanraden.

Pluspunten

• licht gewicht
  • mooi design
  • stil
  • scheert glad

Minpunten

• oplaad- en spoelstation zijn apart van elkaar
  • droog scheren kan wat stroef voelen

AndyV 09-11-2020

Mooi toestel; scheert prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Wat een leuk toestel! Ik ben iemand die me soms twee keer per dag moet scheren en dat zorgt soms voor irritatie, maar met dit scheer apparaat heb ik dat niet meer. Er zit een soort speciale coating tussen de scheerhoofden waardoor ik geen problemen hem. Ik kan me mooi glad scheren, en ook op kortere tijd dan vroeger, mijn oude toestel schoor zeker niet zo snel. Enkel het scheren van de bovenlip vormt soms een probleem. Ik kan het toestel nooit in de goede hoek houden, maar ik vermoed dat dit met de tijd wel in orde zal komen. Met dit apparaat kun je ook nat scheren. Ik doe dit persoonlijk niet zo graag. Ik heb getest en ik blijf vinden dat dit een beetje stroef aanvoelt. Maar droog scheren gaat dus prima. Hij laadt heel snel op, en zelfs als je het zou vergeten zijn kan je snel laden zodat je je toch kan scheren.

Pluspunten

• mooi toestel
  • laadt snel op

jan50 philips 09-11-2020

goede scheerkoppen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik mag het scheerapparaat testen van de review club en was dan ook blij toen ik de mail kreeg omdat mijn scheerapp. aan vervanging toe was en niet goed wist wat ik wilde kopen. Enkele dagen later na uitgekozen te zijn als tester kreeg ik het apparaat thuis geleverd en ben er onmiddelijk mee aan de slag gegaan heb dan ook de handleiding beginnen lezen maar er waren vele dingen bij waar ik niet aanuit kon het apparaat dan maar in handen genomen en mij beginnen scheren het voelde onmiddelijk wel heel glad aan en maakte weinig geluid. de app lukt mij niet van te instaleren omdat ik maar een gewone gsm heb waar je geen apps kan opzetten dus dat kan ik niet testen en ook niet beoordelen tot hiertoe vind ik het wel een goed apparaat de reiniging gaat ook heel vlot met de bijgeleverde producten ervoor De batterij laad ook heel snel op en je kan je er lang mee scheren de rset moet ik nog leren uit het boekje

LouisPh43 08-11-2020

Zeer goed product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Nu al een drietal weken dit product aan het testen en ik zou iedereen het aanraden om dit toestel aan te schaffen. Om te beginnen beschikt deze scheermachine over een zeer goede batterij. Een uurtje opladen en je kan een paar dagen verder. Het resultaat kan je bijna vergelijken als scheren met een scheermes, zonder enige vorm van irritatie. Zowel nat als droog staat dit toestel zijn mannetje. Als de machine gereinigd moet worden, wordt dit door een symbool weergegeven. Dit gebeurt heel eenvoudig door de meegeleverde producten. Even je machine erop, knopje indrukken en het reinigen kan beginnen. Eenvoudiger kan niet. Zeker een topper deze Philips.

Pluspunten

• Batterij
  • Gebruiksgemak
  • Reiniging
  • Eindresultaat

Rm1983 06-11-2020

Grote verbetering over de jaren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Dit scheerapparaat is veel beter als mijn Philips van ca 8 jaar geleden. De kop is veel flexibeler, zodat de contouren van het gezicht veel beter gevolgd worden. Scheren gaat zo een stuk sneller. Ook onder de douche werkt deze zeer goed.

De reinigingsfunctie is zeer prettig, niet meer zo’n groot geval wat je in de stroom moet insteken.

Al met al flinke vooruitgang tov ouder model van Philips.
De ingebouwde trimmer is zeer handig voor bakkenbaarden direct mee te nemen.

Pluspunten

• Snel alles glad
  • Ingebouwde trimmer

Minpunten

• Nog niet gevonden

Kevinvi 05-11-2020

Gebruiksvriendelijk en oerdegelijk apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Super handig en gebruiksvriendelijk toestel dat zeer makkelijk in de hand ligt. De scheerbeurt gebeurt bijna zonder irritaties, waarbij je handig geholpen wordt door de bijhorende app. Ook reiniging is snel en handig uitgevoerd door middel van het bijgeleverde reinigingsstation. Bovenal is de superchargerfunctie een uitstekende feature voor een snelle scheerbeurt.

Pluspunten

• bijna geen irritatie
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • makkelijk voor scheren en trimmen
  • zeer snelle oplaadbeurt

Minpunten

• iets mindere gebruikshandleiding

Saarke 04-11-2020

Gladde beurt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Heb het nu enkele weken getest en het bevalt me best
Het is een goed uitziend scheerapparaat , dat goed over de huid glijdt en de contouren van het gezicht goed volgt, het heeft grote scheerkoppen, die zeer flexibel zijn.
Men kan zowel nat als droog scheren, maar voor mij vind ik droog scheren prettiger , ook al omdat je dan via de spiegel kan zien wat je doet en onder de douche niet.
Ook vind ik bij nat scheren het stroever glijdt.
Heb ook geen irritatie in mijn hals, wat anders wel het geval is.
Ook kan men het scheren volgen op een app.of geen onnodige of teveel ,bewegingen maakt wat wel eens bekeken wordt, maar na enkele dagen kijk je daar niet meer naar.
Het reinigingsapparaat is iets zeer handig, men plaatst het er gewoon op en na een minuut is het weer klaar voor een volgende scheerbeurt
Is wel een aanrader

Pluspunten

• Gladde scheerbeurt
  • Snel opgeladen
  • Lange gebruiksduur
  • Reinigingsapparaat
  • Grote scheerkoppen

Minpunten

• Nat scheren iets stroever

WJS 04-11-2020

Comfortabel in de hand en geeft een degelijke indruk

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Het Philips S7786/55 scheerapparaat heb ik nu een aantal weken getest. En wat een verschil met mijn vorige Phillips scheertoestel. Dit apparaat ligt comfortabel in de hand en geeft een degelijke indruk. Ik heb een gevoelige huid en dus snel last van irritatie. Omdat de scheerhoofden een beschermende coating hebben, is mijn huid nu echt minder geïrriteerd. Het lijkt zelfs of mijn huid minder onrustig is. Meestal scheer ik droog, dus zonder gel of schuim, maar een enkele keer scheer ik ook met gel. Dit kan prima met dit apparaat. Schoonmaken gaat eenvoudig onder de kraan. Scheerhoofd openklappen, afspoelen en klaar. Maar de beste manier is via de meegeleverde schoonmaakpod. Deze reinigt het apparaat in één minuut. Echt heel handig. De batterij volledig opladen gaat in één uur tijd. Hiermee kun je dan ook één uur lang scheren. Geen gedoe dus met kabels. In 5 minuten is de batterij genoeg opgeladen voor in ieder geval een volledige scheerbeurt. Bij het apparaat zit een handige etui voor het veilig opbergen. Een modern en stijlvol scheerapparaat dat goed en glad scheert.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Coating op scheerhoofden

Minpunten

• werkt niet op netstroom

smetje 03-11-2020

prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Tot nu toe tevreden van het apparaat .
Na twee weken testen ben ik nog altijd zeer tevreden ervan
Na 2 weken elke dag te scheren was het nodig om het opnieuw op te laden dat was na een uurtje reeds volledig opgeladen .
Na de eerste keer nat te scheren wat zeer vlot ging was mijn huid zeer glad .
De oplader ziet er zeer mooi uit en is verlicht als het apparaat oplaad .
De trimmer werkt zoals het moet niet meer en niet minder .

Kurt P. 03-11-2020

Doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik scheer me al jaren met een krabber of open scheermes. Waarom? omdat elektrisch scheren me nooit een goed scheerresultaat gaf.
Via reviewclub België kreeg ik de kans om dit scheerapparaat 4 weken te testen. Hieronder mijn ervaring na 2-3weken gebruik...

Eerst en vooral dacht ik "een app om me te scheren... het zal wat zijn... dat heb ik niet nodig".
Al moet ik zeggen dat ik via de app me beter heb leren scheren... had ik niet gedacht, maar de resultaten liegen er niet om.

Het allereerste wat je doet (nadat het toestel volledig is opgeladen) de aan/uit knop indrukken. Dit voelt raar aan bij mij... de knop luistert niet erg nauw. Na enkele keren indrukken lukt het dan toch ('t ligt aan mij vermoedelijk)
De allereerste scheerbeurten zijn zoals ik het verwacht... nog stoppeltjes (tegen de groeirichting in). Dat waar de krabbers/open scheermessen snel komaf mee maken.

Maar met enkele tips en inzichten via de app krijg ik verbazingwekkend een veel beter scheerresultaat! én met flinke tijdswinst (open scheermes scheerbeurt: half uurtje ben je minimaal kwijt!).
Irritatie na het scheren, hoe weinig ook: met dit scheerapparaat nog geen enkele keer irritatie gehad!

De precisietrimmer (denk compacte tondeusekop) klikt enorm snel op het toestel. Trimmen van de snor (voorheen met schaartje) gaat óók een heel pak sneller. Enkel het scherp aflijnen van de snor is in het voordeel van een open scheermes. Maar de precisietrimmer doet z'n werk naar behoren!

Lang verhaal kort: Ik ben overtuigd dat het electrisch scheren een (bijna) even goed scheerresultaat kan geven met een heel pak tijdswinst erbij!
Ik zal met spijt in het hart dit toestel moeten terugsturen... Maar zal vermoedelijk snel zélf eentje kopen!

Pluspunten

• Tijdswinst
  • geen irritatie

Minpunten

• Aan/uit knop

Mark84 02-11-2020

Stijlvol en goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Sinds kort de S7786/59 in bezit. Een zeer compleet scheerapparaat met: pop-up trimmer, 5 standen baardstyler, staande lader, een opberghoesje en een reinigingssysteem. De eerste scheerresultaten zijn erg glad en de scheerervaring is prettig met bijna geen irritatie. Opvallend was het snelle resultaat. Met weinig scheerbeweging een zeer glad resultaat.
Het apparaat ligt door de antislip zijkant en het rechthoekige design goed in de hand met veel controle. Naar mijn idee meer controle dan mijn vorige ronde model. De vrij grote scheerkop maakt het alleen wel lastig om het gebied rond de neus goed te scheren en bakkebaarden strak te krijgen. Dit komt waarschijnlijk door de Protective SkinGlide, die ervoor zorgen dat de mesjes ver van de randen liggen. De pop-up trimmer compenseert dit en is erg fijn. Een mooie aanvulling ten opzichte van mijn vorige scheerapparaat. Gelukkig is het dus niet nodig om de hele tijd te switchen tussen de baardstyler en de scheerkop.
Het reinigingssysteem is snel en bespaard een hoop rommer die je normaal in badkamer maakt tijdens het afspoelen. 30 dagen voor een refill vind ik zelf alleen wel wat snel. Ik heb de neiging om deze langer te gebruiken of er soms voor te kiezen om tussentijds te spoelen met water. een ander pluspunt vind ik de staande lader.
Een ander minpunt vind ik het hoesje, die te klein is om zowel het scheerapparaat als de baardstyler in op te bergen. Normaal kies ik regelmatig tussen glad scheren en de baardstyler, dus op vakantie moet de baardstyler los mee.
Kortom: een mooi product, met Philps kwaliteit, die een goed scheerresultaat levert.

Pluspunten

• Baard styler
  • Pop-up trimmer
  • Snel scheerresultaat

Minpunten

• Klein opberghoesje
  • Scheren kan alleen zonder snoer

Dennis014 02-11-2020

Fijn scheer apparaat met een hoop extra!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Na een paar weken gebruik te hebben gemaakt van dit scheerapparaat leek het me een goed idee om hier een review achter te laten. Het feest begint al bij het uitpakken van de doos en alle accessoires die er bij zitten. Ik heb de versie met de reiniger en de trimmer en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een goede keuze vind. De kwaliteit die je verwacht van Philips straalt je meteen tegemoet bij het uitpakken.
Eigenlijk kun je gelijk aan de slag met je scheerapparaat maar Philips heeft besloten om er, net zoals ieder merk tegenwoordig, een app bij te maken. Die kun je koppelen via bluetooth om tips te krijgen over het scheren, het stijlen van je baard en het onderhoud van je apparaat.
Persoonlijk vind ik dat de app weinig toevoegt aan het verhaal. Het is vooral een leuke dingetje dat er tegenwoordig "bij hoort".
Het scheren zelf is top! De "SkinGlide-coating" klinkt natuurlijk als een marketing dingetje maar ik moet toegeven dat ik met dit apparaat veel fijner en gladder scheer dan voorheen. Ik heb wel gemerkt dat het nogal wat uit maakt of je met scheer crème, scheerschuin of gewoon droog scheert. Waarbij scheerschuim het beste werkt. Desalniettemin is het een erg fijn scheer apparaat.
Als laatste wil ik nog even melden dat ik erg blij ben met het reinigingssysteem. Het werkt super simpel en houdt je apparaat netjes schoon.
Al met al durf ik dit scheerapparaat wel aan te raden. Het is niet goedkoop maar je krijgt er ook echt wel wat voor terug.

Pluspunten

• Glad en zonder irritaties scheren
  • Makkelijk schoon te houden
  • Trimmen is ook super eenvoudig
  • Is ook onder de douche te gebruiken

Minpunten

• Stevige prijs
  • App die niets toevoegt

Kenneth8020 02-11-2020

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Na uitvoerig dit scheerapparaat te hebben gebruikt kom ik tot de conclusie dat dit scheerapparaat een goed toestel is voor mensen die een gladde huid willen hebben en zich daarvoor meerdere malen per week dienen te scheren. De bijhorende app geeft je tijdens het scheren tips, zoals "kleinere cirkels maken" en toont je eveneens een timer (3 minuten scheren wordt aanbevolen).
Bij het scheerapparaat wordt een handig opbergtasje geleverd, een laadstation om je toestel rechtop te plaatsen en een door hen voorzien reinigingssysteem waarbij je je scheerkop voor 1 minuut in een soort pot met gel moet plaatsen. Alleen merk ik dat bij mijn gevoelige huid het scheerapparaat nogal ruw aanvoelt.

Pluspunten

• Leuke accessoires
  • Flexibele scheerkoppen
  • heel gebruiksvriendelijk, ook de app

Minpunten

• voelt toch wat ruw aan

Jarne 01-11-2020

In de douche een go, maar anders precies te zwak?

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik heb dit product een tijdje mogen testen en begrijp eigenlijk al de positieve reacties niet zo helemaal goed. Bij mij is het scheerresultaat in ieder geval (op droge huid en zonder scheerschuim) onvoldoende. Ik heb nochtans geen stugge of zware baard, maar je moet gewoon héél vaak over hetzelfde stukje gaan (dan met name rond de adamsappel) om resultaat te zien. De huid geraakt hier natuurlijk ook geïrriteerd door. Langs de andere kant moet ik wel toegeven dat dit toestel het dan weer schitterend doet onder de douche, wat van een ander concurrerend én duurder type helemaal niet gezegd kan worden. Je ziet, duurder is niet perse altijd beter. Wat ik wel super vind is het reinigingsstation. Ik was eerst verbaasd dat hier geen stroom bij zat, maar blijkbaar herkent het scheerapparaat wel dat ie op een reinigingsstation staat en begint keurig 1 minuutje te reinigen. De geur is trouwens citroen-fris naar mijn gevoel. Het toestel zelf voelt degelijk en licht aan. Het toestel geeft wel aan dat je telkens rondjes moet draaien. Na enkele weken is mijn pols dit nog altijd niet gewoon precies en is dit wat krampachtig. Voor een snor kan je ook niet anders dan toch wat zijwaarts proberen. Persoonlijk zou ik het toestel wel aanraden, maar dan voor exclusief gebruik in de douche en met scheerschuim. Buiten de douche kan het mij niet bekoren...

Pluspunten

• Onder de douche 10/10 met scheerschuim
  • Licht in de hand
  • Simpel cleaning station

Minpunten

• Scheerresultaat
  • App koppeling lukt (bij mij) niet

MotzM 31-10-2020

Mooi design!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik ben dit scheerapparaat nu voor zo’n 1,5 aan het testen. Ik wist niet zeker of het iets voor mij was maar het trimmen en/of scheren met mesjes was ik ook niet blij mee. Ik heb nu bijna dagelijks het apparaat gebruikt en wat ben ik er blij mee. Scheren was inderdaad nog nooit zo makkelijk ;-). Hij ligt erg fijn in de hand en het design is stoer. De bijgeleverde oplaadstation is voorzien van verlichting wat ook tof is en het apparaat zelf is ook voorzien van een stoere lay out die O.a. Aangeeft of je apparaat gereinigd dient te worden. Dat kan met het reinigingsstation. Opladen is binnen 1 uur gebeurd maar zelfs met 5 minuten laden kan je weer scheren, dat is prettig als je het vergeten bent.
Omdat het apparaat draadloos te gebruiken is kan je deze meenemen naar elke gewenste plek, zo ook onder de douche.
Als ik minpunten moet benoemen zal dat zijn dat de gebruiksaanwijzing wat duidelijker mag. Zo’n klein boekje met plaatsjes is leuk maar riep bij mij juist meer vragen op.
Ook krijg je een etui erbij geleverd om het scheerapparaat in te stoppen, hierin past alleen bijvoorbeeld niet ook de baardtrimmer en oplader. Als je het dan mee Wilt nemen ergens heen is het onpraktisch.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Draadloos te gebruiken

Minpunten

• Bijgeleverde etui te klein

wilma 31-10-2020

scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

het apparaat ligt goed in de hand en is bijna geruisloos, het past zich goed aan de contouren van het gezicht aan. Het is voorzien van de Skin IQ technologie waardoor het scheerapparaat zich aanpast, corrigeert de bewegingen door aan te geven met een cirkel . Het toestel is bij het eerste gebruik vrij vlot op te laden (1u) men kan ook een snelle oplaad beurt voorzien dit is dan goed voor 1 à 2 scheerbeurten. Er is een handige app voorzien die bij houd hoe je scheerbeurt is verlopen en wat de tijd is die je eraan besteed hebt. Men kan de shaver ook gebruikten in bad of douche met scheerschuim of gel . Na een scheerbeurt is de huid baby zacht en vertoont geen irritaties bij mij. Een handige indicator is voorzien op de shaver. Het meegeleverde reinigingsstation is een pluspunt na een reiniging is het scheerapparaat weer gebruiksklaar. Tevens sis er een stevig opberg etui bij die handig is voor als men op vakantie gaat en het schaarapparaat meeneemt. De 3 scheerkoppen roteren 360gr waardoor het met gemak de contouren van je gezicht volgt. Een ingebouwde trimmer zorgt ervoor dat je de bakkebaarden en snor perfect kunt trimmen, en voor iemand met een baard is er het baardstylerhulpstuk (niet van toepassing voor mij) . Men kan veel scheerbeurten doen vooraleer er opnieuw moet worden opgeladen.

Pluspunten

• Skin IQ technologie

thomasc 30-10-2020

Snelle scheerbeurt met glad resulaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik heb dit apparaat getest omdat dit me het ideale compromis leek tussen het gladde resultaat van een klassieke scheerbeurt en de snelheid van een scheerbeurt met een eenvoudige trimmer. Het uiteindelijk resultaat oversteeg deze verwachtingen. Het apparaat scheert zo efficiënt en effectief dat je na 30 seconden een bijna perfect scheerresultaat verkrijgt. Het enige minpunt is dat het net wat minder vlot gaat net onder mijn neus en achter mijn kaaklijn. Daar moet ik steeds nog een keer terug overgaan. Ondanks mijn gevoelige huid krijg ik geen last van uitslag of ingegroeide haren.
Bij het toestel hoort een handige app die je wegwijs brengt in de functies van het apparaat en daarnaast tips geeft om een beter scheerresultaat te bereiken.
Daarnaast komt het toestel nog met enkele accessoires voor het onderhoud van het toestel. Heel handig!

Pluspunten

• Glad scheerresultaat in geen tijd
  • Geen last van uitslag en ingegroeide haren

Minpunten

• Minder vlot net onder neus en achter kaaklijn

Nick 29-10-2020

Zeer functioneel scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Het product is door mij nu al enkele keren gebruikt en de eerste impressie is zeer veelbelovend over dit product. Het scheerapparaat voelt heel vlot en handig aan, het voelt helemaal niet als een of andere logge machine maar is tegenstaad echt heel prettig en handig in gebruik. De huid is zeer goed haarvrij gemaakt, zowel als we kijken naar de korte plukjes (1 à 2 dagen) als iets "onverzorgdere, langere" haren(5 à 7 dagen) en zowel met als zonder scheerschuim afgeschoren. Het apparaat is ook heel handig proper te maken en de haartjes uit het toestel te halen en te houden. Handig voor onderweg is dit toestel ook helemaal (zeker gezien handigheid en de sterkte van de batterij). De zeer goede batterijduur staat wel tegenover de limitatie van gebruik enkel via de batterij. Deze werkt dus niet via het stopcontact. De batterij laadt wel heel snel op, dus echte nood aan het gebruik via stopcontact zal niet snel voorvallen. Het scheertoestel is dus zeer gemakkelijk en handig om te gebruiken en kun je gewoon altijd en overal gebruiken, zoals bijvoorbeeld tijdens het kleren uitkiezen, tijdens het voorbereiden van je rugzak voor het werk, ...! Zeer goed apparaat!

Pluspunten

• Batterijduur
  • handig in gebruik

Minpunten

• niet op netstroom