Philips SHAVER Series 7000 S7786 - Reviews

• Best Reviewed mrt 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7786 op Kieskeurig.nl.

Lieven2 08-12-2020

plus- en minpunten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Dit scheerapparaat scheert heel snel en goed, hoewel de perfectie nog niet is bereikt: . Ik moet eerlijk zeggen dat het nog snellere scheerresultaat niet opweegt tegen de veel hogere kostprijs dan mijn huidige Philips scheerapparaat.Het apparaat scheert zonder de minste irritatie, maar dat doet mijn goedkopere Philips apparaat ook . Mogelijks ben ik niet erg vatbaar voor irritatie. Het scheert heel zacht dankzij de beschermende coating tussen de scheerhoofden. Toch is het verschil met mijn huidig apparaat wat dat betreft niet erg groot . Dit apparaat kan nat en droog gebruikt worden. Handig voor iemand die zich nat scheert, maar nat scheren doe ik nooit. Opvallend is wel de lange gebruiksduur van de batterij en de aanduiding hoeveel batterijstroom er nog is. Ook is de oplaadtijd opvallend kort.Maat daar heb ik bij mijn huidig apparaat helemaal geen moeite mee, ik hoef zelfs niet op te laden: gewoon niet oplaadbaar en stekker in het stopcontact en klaar is Kees! Batterij versleten en niet kunnen vervangen? Naar containerpark? Nieuwe kopen? Vergeet het maar, mijn huidige heeft gelukkig geen batterij! De bijhorende app is totaal onnodig, zo las ik al meerdere reacties van anderen dat de app niet echt een meerwaarde is. Meer nog , ik heb en wil geen smartphone . Het schoonmaken van het toestel is wel erg omslachtig gemaakt: met de schoonmaakpod zou het apparaat 10x effectiever gereinigd en gesmeerd dan zonder deze techniek, volgens de fabrikant Tja, een cijfer erop plakken is wel erg makkelijk he.. Het is een speciaal opzetstuk met een pot met schoonmaakvloeistof, dat met het apparaat is meegeleverd. Het zwarte spul van je baard ligt dan op de bodem van het potje met vloeistof...Het werkt goed, maar vind het toch overbodig.Trouwens, als de pot met vloeistof op is, moet je een andere kopen die tientallen euro's kost. Heel wat omslachtiger dan gewoon een apparaat wat schoonmaken onder de kraan of met het borsteltje. Ah ja denk ik dan, waarom eenvoudig doen als het ook moeilijker kan? Al bij al goed scheerapparaat : het is een kwalitatief apparaat dat in heel korte tijd je goed scheert. Enkel de prijs valt voor mij
tegen , waarschijnlijk hogere prijs door de overbodigheden. En zoals van alle scheerapparaten: na 2 jaar moet je de scheermesjes vervangen... om dan nog over de batterij te zwijgen. Je kan deze niet eens vervangen... wegwerpmaatschappij...Veel beter met draad, nooit meer versleten en onvervangbare batterij!!

Van der bent 30-11-2020

Mooi vormgegeven

FWolf 29-11-2020

Van scheren stomstomstom naar pompiedom!;)

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Van scheren stomstomstom naar pompiedom!;) Serieus: voor mij is scheren met dit toestel een wereld van verschil vergeleken met eerdere ervaringen. Voorheen had ik altijd last van een getrieerde huid na het scheren, met dit Philips toestel is dat niet meer voorgekomen! Het toestel ligt goed in de hand en beweegt naadloos over de huid. Door de flexibelle scheerkoppen is het scheren super relaxed en gemakkelijk. Het apparaat is daarnaast enorm krachtig waardoor je enorm effectief kan scheren binnen een paar minuten. Ik zelf gebruik het apparaat vooral voor droog scheren, nat scheren gaat naar mijn beleving wat stroever. Hierdoor raad ik dit apparaat vooral aan voor droog scheren! Naast het scheren heeft Philips allerlei functies en hulpmiddelen ontworpen om het allemaal nog gemakkelijker te maken. Zo is er een handig schoonmaakstation meegeleverd waarmee je het toestel kan schoonmaken. Ook is er een stevige reis-etui meegeleverd, altijd handig. Philips bied ook een ‘personal groom assitant’ aan, ofwel een app:) In deze app worden allerlei tips en tricks geboden. Daarnaast vind je er persoonlijk advies hoe je de kwaliteit van de scheerbeurt kan optimaliseren. Kortom: een zeer compleet, relaxed en effectief scheerapparaat! En het belangrijkste geen gebrom meer maar alleen pompiedom…

AndyVDKH 28-11-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik kreeg het apparaat cadeau van mijn vrouw. Ik was al langer toe aan een nieuwe. Het uitzicht was alvast heel goed. Het is een mooi, gestroomlijnd toestel dat goed in de hand ligt. Ook de houder om hem in te plaatsen staat mooi in de kast of naast de wastafel. Het scheerresultaat zelf is heel goed. Enkel op de bovenlip heb ik wat problemen om het volledig glad te krijgen. Ik heb de app geprobeerd, maar, het zal wel aan mij liggen, bij mij werkt dat niet zo goed. Ik ben ook niet zo technologisch aangelegd. Gelukkig heb je de app niet nodig om goed te kunnen scheren. Het nat scheren heb ik ook geprobeerd, maar dat is gewoon niet aan mij besteed. De batterij gaat lang mee en het opladen gaat ook heel snel. Ook de ingebouwde trimmer gebruik ik soms. Kortom, een goed en degelijk toestel dat makkelijk is in gebruik.

DaanD 27-11-2020

Irritatievrij scheren in een handomdraai

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Dit apparaat ter vervanging van mijn oude philips 7000 series in huis genomen. Mijn oude apparaat scheerde niet meer goed en gaf geen glad scheerresultaat. Ditt apparaat scheert goed en zonder irritaties. Glad scheren is een stuk gemakkelijker, daarnaast krijg je instructies om het apparaat optimaal te gebruiken, zo verminder je irritaties en scheer je zo glad mogelijk.

Een grote vooruitgang tov het vorige apparaat is dat de scheermesjes omhoog kunnen worden geklapt, hierdoor houd je de mesjes veel makkelijker schoon en gaan ze hopelijk ook langer mee. Daarnaast werkt het bijgeleverde schoonmaakstation heel fijn, zodra je het apparaat erop zet wordt de schoonmaakstand ingeschakeld; je hoeft enkel op de aan knop te drukken en klaar is kees!

Ik gebruik de baardstyler ook bij al mijn scheerbeurten. Deze is een stuk beter afgesteld dan de oude en voelt ook een stuk steviger. Hij scheert nauwkeurig de haartjes af of zorgt voor strakke lijnen wanneer de plastic guard eraf is.

Nadelen zijn wel dat de navulling van het schoonmaakstation vrij kostbaar is. Daarnaast is het reisetui te klein om beide scheerkoppen in te doen. Gezien het feit dat ik het etui vaak gebruik en dit geen goedkoop apparaat is, is dit een slordigheid die er wat mij betreft gemakkelijk uitgehaald had kunnen zijn.

Al met al zou ik dit product zeker aanraden!

RandyvonB 26-11-2020

Geweldig glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Scheerapparaat scheert geweldig glad. Nu een week in gebruik en icm de groomtribe app geweldig glad resultaat zonder noemenswaardige irritatie of roodheid

bop. 25-11-2020

geweldig slim apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een mes toch maar weer voor een elektrisch apparaat gekozen.
Mijn keuze is was gevallen voor deze philips shaver omdat deze goed uit de bus kwam.
Het scheren nat of droog gaat prima, de app houd bij of je het wel goed doet en geeft ook scheer tips.
de bij behorende app is ook heel makkelijk te installen en ook vrij duidelijk.
onder de douche scheren gaat perfect dit is waarom ik deze ook heb aangeschaft en de neushaar trimmer is ook fenomenaal.
de flexibele scheerkoppen volgen je contouren prima en ik heb ook heel weinig last van uitslag. er zit ook nog een scheerkop reiniger bij maar heb deze nog niet gebruikt, spoel hem onder de douche meteen schoon.
verder zit deze in uit mooie goede etui en ook vind ik het apparaat heelfijn in gebruik.
kortom een aanrader.

PieterH 24-11-2020

Prima apparaat voor een gemakkelijke scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Het scheerapparaat is makkelijk in gebruik. Hoewel het een flink formaat heeft ligt de Philips Shaver 7000 serie prettig in de hand. Na enkele minuten heb je weer een gladde huid, zonder dat deze geirriteerd raakt. Wel moet ik hierbij vermelde dat het niet hetzelfde resultaat biedt als 'nat scheren' met een mesje. Helaas heb ik enkele keren gehad dat er door mijn donkere baardharen al snel een five o'clock shadow zichtbaar werd. Het bijgeleverde reistasje is prettig voor de keren dat je het apparaat mee neemt bij een weekendje weg.
De accuduur is ronduit goed te noemen. Ik heb het apparaat slechts 1x in de 2,5 week bijgeladen en toen was hij nog niet eens leeg.
De bijgeleverde accessoire voor het trimmen van het neushaar vind ik niet echt van toegevoegde waarde. De accessoire gaat vrij grof te werk, terwijl de haren niet heel kort worden afgesneden.

Van der bent 24-11-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Wat een goed in de hand liggend apparaat
Ik had mijn twijfels toen ik hem kocht maar daar kom ik zeker op terug.
Wat heel handig is dat hij waterdicht is en met de skin if technologie krijg je voorbeelden hoe je je kan verbeteren met scheren door langzamer of sneller rondjes te draaien.
De neus en oren trimmer die je makkelijk op en af kan klikken is heel handig en doet ook goed zijn werk.
Hij is ook makkelijk schoon te maken onder de kraan om hem vervolgens in de meegeleverde schoonmaakcase te reinigen.
Dat is een case waar een schoonmaak potje in kan die meegeleverd word van Philips en dan werkt hij een schoonmaak programma af.
De reiscase die erbij zit is heel makkelijk als je hem mee wilt nemen ergens naartoe.
Het opladen gaat supersnel en lange gebruiksduur .
Al met al zeker een aanrader!
De prijs is zeker goed voor wat je ervoor terug krijgt.
Ik zeg kopen!

Fanne32 24-11-2020

Glad resultaat en vlot in gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik scheerde altijd manueel en dacht dit apparaat even een kans te geven. Het is zo dat ik steeds weinig tijd had om te scheren en manueel vergt dat wel even tijd. Maar nu kan ik me eender wanneer scheren met deze machine, dus dat komt goed uit. Ik gebruik het nu 3 weken en ik moet zeggen dat het erg handig is. Het scheert snel en geeft een glad resultaat. Ik heb wel een beetje last van irritatie, maar dat heb ik altijd. Een beetje lotion en dat gaat weg. Scheren onder de douche is ook mogelijk, maar ik heb daar geen spiegel (die zou alleen maar aandampen), dus ik scheer alleen droog. Met de app kan je bijhouden hoe goed je je aan het scheren bent en hij waarschuwt wanneer je te lang zou scheren. Het duurt echter even om je apparaat te registreren en uiteindelijk gebruik ik de app niet, want dat zorgt er voor dat het scheren ook weer wat langer duurt, dus hetgeen ik juist niet wil. Het schoonmaken is ook eenvoudig: gewoon onder de kraan houden en laten luchtdrogen. Er zit ook een deepclean setje bij, zodat je apparaat zelf reinigt als je dat er in steekt, maar het duurt wel langer om alles te monteren en demonteren, dus dit vind ik nu geen pluspunt. Onder de oksels best nog manueel scheren. Er zit nu geen opzetstuk bij voor een stoppelbaard te behouden, dus daar heb ik nog een apart toestel voor nodig. Over het algemeen ben ik zeker tevreden, al twijfel ik of ik een nieuw toestel zou kopen als dit versleten is.

Big King Al 16-06-2021

Prachtig met scheerschuim

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Scheert zeer zacht met schuim en gemakkelijk te spoelen om de scheerkoppen zuiver te maken . De bijgeleverde wasser is zeer goed

Golftwitter 16-06-2021

Ontbreekt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Snelheid van de koppen lijkt langzamer dan de vorige Philips.
Gebruik de oude standaard om het op te zetten... Ga niet iedere keer de opbergdoos gebruiken...
Misschien een idee om die er bij te leveren.
Standaard zo maken dat he hem ook kan gebruiken tijdens het opladen... want nu zit het snoer onderaan uiteraard in de weg

de Haas 13-06-2021

Fijn scheerapparaat, scheert superglad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Scheert superglad, zeker met scheerschuim. Ook heerlijk onder de douche te gebruiken. Accu gaat erg lang mee. Trimstuk ook makkelijk in gebruik. Heerlijk apparaat

Rasage 09-06-2021

Agréablement surpris

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Habitué au rasage à lames depuis de nombreuses années, je suis passé au rasoir électrique. J'ai choisi ce modèle car il respecte les peaux sensibles et j'ai été agréablement surpris. Très peu de feu du rasage, bonne prise en main, peu de bruit, bon rasage, bonne durée de batterie. J'ai juste mis 4 étoiles car il n'est pas possible de raser d'aussi près et avoir la peau aussi lisse qu'avec des lames.

Jhak 05-06-2021

Prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Scheerresultaat op zich is prima, maar als ik me eerder had gerealiseerd dat de 7000 serie is uitgerust met hoekige scheerhoofden dan had ik voor de 9000 serie met ronde scheerhoofden gekozen omdat ik die al gewend was.

Geraldinho100 31-05-2021

Fijn scheerapparaat, prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Ik wilde een scheerapparaat wat makkelijk schoon te houden was. Dit apparaat is ideaal met de cleaning pod. Scheerkop even afspoelen onder de kraan, daarna reinigingsprogramma door de cleaning pod, en het apparaat is weer schoon en fris. Werkt allemaal prima! Lange batterijduur. Scheert ook mooi glad en comfortabel. De app gebruik ik niet, waarmee je nog tips kunt krijgen gebaseerd op je scheergedrag, maar wellicht in de toekomst kan dat altijd nog.

De best 31-05-2021

Beter dan nat scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Jaren nat geschoren omdat, na altijd een schrale huid van de befaamde 2 kop scheerapparaat toch weer terug naar de Philips. Een hemels breed verschil.

Dupont Guillaume 28-05-2021

Les programmes pour résoudre les problèmes de peau

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Je n ai plus de problèmes de peaux rougeur, boutons et sensation de brulure ont disparues !!! La batterie dure très longtemps ! Et un conseil ouvrez le rasoir et retirer le plus gros des poils avec la brosse avant de mettre dans la station de lavage!!!!

ervaring 20-05-2021

scheerapparaat 57782/53

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

scheert geweldig ligt fijn in de hand. alle hoekjes van je gezicht kan men goed bereiken. accu gaat lang mee.
de baard trimmer daartegen ligt niet fijn om te bedienen, de hoek is niet ideaal als men in de hand neemt.

Frank H 04-05-2021

Valt toch een beetje tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7786

Het scheerapparaat is nogal fors van formaat en de scheerkop heeft rechte hoeken waarmee je niet goed op alle plaatsen in je gezicht kunt komen. Hij scheert op zich wel goed en mooi glad.