Philips SHAVER Series 7000 S7786 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7786 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

123MOBA 12-08-2022

Scheren zo veel beter!

Het scheren gaat veel beter. Ik heb na het scheren een gladdere huid. De batterij gaat langer mee. Dit vergelijk ik met mij oudere Philips scheerapparaat.

Anoniem 12-08-2022

Doet het prima

De shaver werkt prima, scheert goed en is zeer eenvoudig automatisch schoon te maken. Ik gebruik alleen de app die er bij hoort niet, gewoon scheren met een gel erbij en klaar.

Gretschman 11-08-2022

Très bon rasoir.

J'avais déjà un rasoir Philips avant d'acheter celui-ci. Il avait plus de 20 ans. J'en étais très satisfait. Comme il est tombé en panne j'ai racheté un Philips. Je suis de nouveau très satisfait.

Anoniem 07-08-2022

Gladder scheren

Scheert fijner en gladder dan mijn vorige Philips scheerapparaat. Ligt wel door de grote iets lastiger in de hand

Youpppie 06-08-2022

Tevreden

Ik scheerde me altijd met een mesje, de Shaver 7000 scheert (bijna) net zo glad, dus ben ik erg te spreken over deze manier van scheren.

Char. 06-08-2022

Primma scheerapparaat

Primma scheerapparaat.
Deze philips scheert primma glad.
Het reinegings systeem, aangedreven door het scheerapparaat zelf vindt ik een geweldige uitvinding .
Ondanks dat het apparaat een uitklapbare tondeuse heeft zit er toch nog een bij die op het toestel geplaatst kan worden, zelfs met instelbare kniplengte.heel handig voor evt de snor of wenkbrauwen.
Het futuristische oplaadstation met draaiend licht is grappig.
Een klein minpuntje is wel dat de ronde scheerkoppen in een vierkante houder zitten ! Bij mijn vorige philips was de houder van de scheerkop rond, daardoor kon je bij het scheren van de snor , net even een paar neushaartjes meenemen dus de allerbovenste snorhaartjes , dit wordt nu enigzins bemoeilijkt door de vierkante scheerkophouder ! Des niet al te min , kan ik dit philips scheerapparaat van harte aanbevelen !
Een in Nederland vervaardigd philips scheerapparaat.

KOOPT HOLLANDSE WAAR ! DAN HELPT MEN ELKAAR !

RaoulNiesten 01-08-2022

Mooi vormgegeven, scheert prima, mindere accu

Mooi vormgegeven en scheert prima. Alleen de accu gast minder lang mee dan mijn vorige Philipsshave.

ShaveShave 01-08-2022

Scheert sneller, minder irritaties, waterbesparend

Vroeger moest ik me scheren met een scheerkop met 5 mesjes (van een bekend merk). Met het Philips-scheerapparaat scheer je bijna twee keer sneller (35-40% sneller), en krijg je veel minder of zelfs geen huidirritaties. Maar ik moet toch met een scheermes over de randen "passeren" en dan is het pas klaar.

Bovendien, ik bespaar nu veel water, wat zeker een pluspunt is.

Houd er rekening mee dat mijn haar niet dun is en ik scheer om de twee dagen met een gewenst resultaat van 0 mm. M.a.w., als je haar dunner is, dan krijg je een beter resultaat.

De Philips-scheerkop (SH71/50) is aan de dure kant, zeker voor iemand die zich zo vaak moet scheren.

Orig 31-07-2022

rasoir PHILIPS Series 7000

Je suis très satisfait de mon rasoir, il rase très bien, l'autonomie de la batterie est très longue( 10 jours). Recharge très rapide, facilité d'utilisation avec guide dans l'application.
facilité d'installation de l'application sur smartphone, l'application est fonctionnelle et complète.

middelbare man 31-07-2022

uitstekend toestel

zware baard wordt mooi glad geschoren, zonder irretatie achteraf. app geeft goede tips voor correcte scheerbeurt en wordt goed aangegeven wanneer reiniging dient te gebeuren.

ThomMoestEenNaam 26-07-2022

Grote achteruitgang

Het enige goede aan dit apparaat is, dat er weer een trimmer op het apparast zeklf zit en dat de koppen en dat het scherrheceelte open klapt (en vast blijft zitten) om de haarkamer te legen. Verder irriteert dit apparaat mijnhuid veel meer dan zijn (witte) voorganger. Dan zou je denken “dan scheert hij misschien gladder” maar nee, hij laat allerlei haartjes staan en onder mijn jn neus krijg ik haamper weg. Daar heb ik al 1,5 minuten van de onrealistische aangeraden scheertijd van 3 minuten voor nodig.

Patou Jette 24-07-2022

Très bon Shaver

Très bon appareil surtout avantage du nettoyage à l'eau.
Le système de nettoyage proposé est fort contraignant.

hottentot 19-07-2022

Heel goed scheerapparaat

In vergelijking met mijn vorige scheerapparaten is deze wel een heel stuk beter.
Het scheert veel beter, de motor is een stuk stiller en het reinigen gaat veel vlotter. Of het bijhorende reinigingsapparaat ook nog de messen slijpt daar het ik toch mijn twijfels over.
De bijhorende app daarentegen vind ik helemaal niet goed, het leid je steeds af van het echte scheren, word gedurig onderbroken door inkomende berichten en de gegevens van uw scheerbeurt worden doorgestuurd, je hebt dus ook al geen privacy in uw eigen badkamer. Ik gebruik deze app dus niet meer.

Michel.G 17-07-2022

Rasage imparfait

Dans mon cas le rasage n’est carrément pas efficace, la peau est rapidement trop sèche.Dommage que Philips ne conseille pas un gel ou….pour hydrater.
De plus ayant une moustache le tète avec lame rotative est trop imposante et complique le rasage.

nieuw testertje 17-07-2022

philips shaver S7786/55

Is een mooie toestel,groot en ligt gemakkelijk in de hand.
Is redelijk stil van geluid.
De batterij gaat redelijk lang mee voor het scheren.
Droog scheren voelt ruw en niet aangenaam aan.
Nat scheren heb ik nog niet gedaan maar denk dat het beter zal zijn.
na 1 dag scheren voelt mijn baardgroei als fijne schuurpappier aan.
Vroeger had ik dit niet met de andere philips scheerapparaten.
De app is niet echt een meer waarde voor mij.
De Quick clean pod cartridge geur ruikt wel lekker en fris aan.
Toestel wordt wel mooi gereinigd.

Marco van der Stokker 15-07-2022

MOOI SPUL MAAR GAUW BOTTE MESJES

Tis een mooi apparaat alleen waren de scheerkopjes na 2 weken bot en gaat het apparaat met scheren zeer doen.

A. Smit 13-07-2022

snel \ler scheren met begeleiding

Ik heb altijd Philips scheerapparaten gehad, de voor laatste was er een uit de 5000 serie. Maar hoe ik die schoon moest houden wist ik niet. Gevolg die liep vast en schoor steeds minder goed. Toen een gekocht uit de 7000 serie met cleaning station en dat was een verademing. Samen met de app wordt je heel goed begeleid naar het snelste resultaat. Daarna even in het cleaning station en hij is klaar voor de volgende scheerbeurt. Mijn vorige ook in het cleaning station geplaatst en toen.... ja die deed het ook weer.

Joop Snor 13-07-2022

Goed scheerapparaat vooral bij warm weer.

Scheert zeer goed. Vooral al je de schoonmaakcassette gebruikt. Het is nu 25graden en omdat de scheerwol nat blijft,scheert het bij warm weer ook prettig.

Sjaak19198 09-07-2022

Scheerapparaat Top behalve de app

Super scheerapparaat, alleen slaat die app nergens op !!!
Controle app voor Philips ( hoe vaak je scheert, hoevaak je schoonmaakt) enz dus weet Philips heel veel over je.

Perfect Glad 05-07-2022

Prima shaver.

Mijn vijfde Philips scheerapparaat, meteen beter dan alle voorgangers (maar helaas ook een stuk duurder). Fijn apparaat licht van gewicht, stil, ligt lekker in de hand en vooral scheert perfect glad en komt met een reisetui (prima voor als je op reis gaat). Ergo een zeer goede aankoop.