De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 8370cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

j*******@n********** 14-07-2023

Braun scheerapparaat duur en zeer slecht

Geschreven voor: Braun 8370cc

Nog nooit zo’n slecht scheerapparaat gehad als deze 800 serie.
Veel lawaai en de scheerkop scheert ongeveer 10 scheer beurten redelijk.
Nooit meer een Braun..

Robby Emons 01-02-2020

Goede scheerresultaat en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun 8370cc

Ik gebruik dit scheerapparaat nu ongeveer een half jaar en ben tevreden over de resultaten die het levert, alle haartjes worden zonder veel moeite kort afgeschoren. Ook de mogelijk om het toestel onder de douche te gebruiken is een pluspunt. Na het scheren plaats je het apparaat gewoon in het clean&charge station waar het gereinigd en opgeladen wordt voor een volgende scheerbeurt. Er zit ook een reisetui bij het product.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Clean&charge station
  • Display

Minpunten

• Duur

Gerard Van den Eynde 22-11-2019
  • Product gekregen

Top product voor mensen met weinig tijd

Geschreven voor: Braun 8370cc

De Braun Series 8 8370cc is een top product in gebruik. Scheert zeer vlot, batterij gaat lang mee en het is een klein toestel wat het ook zeer toegankelijk maak om mee te nemen op reizen. De functie van de watertoevoeging is top en de kop die meedraait, doet perfect zijn werk. Ik heb dit product gekregen om te testen en ik ben hier zeer blij om! Ik kan het zeker aanraden aan iedereen met een (ietwat) deftige baardgroei. Er zijn natuurlijk ook wel enkele min punten aan verbonden. Zo is het oplaadstation wel redelijk groot en neemt het veel plaats in beslag moest je het op een gewoon badkamermeubel willen zetten. Ook de handleiding vind ik niet zo top, het is (voor mijn indruk) vaag en simpel uitgelegd, dit is toch zeker een werkpunt voor de makers. Alle negatieve en positieve punten bij elkaar is dit toch een redelijk goed product. Zeker een aanrader voor mensen die niet veel tijd willen besteden aan scheren of die een gemakkelijke scheermachine zoeken om mee te nemen.

Pluspunten

• langdurige batterij
  • compact

Minpunten

• handleiding onduidelijk
  • groot oplaadstation

bart jacobs 18-11-2019

Snel maar niet grondig

Geschreven voor: Braun 8370cc

Als je je baard grondig wil scheren met nadien een zeer gladde huid, zou ik het niet aanraden om te gebruiken. Vind het product wel aangenaam in gebruik & het is snel gedaan, je kan het in principe ook overal gebruiken, maar het niet is niet grondiger dan met een gewoon scheermesje. Ik zou het dus prijs/kwaliteit gezien nooit zelf kopen. Ik heb het gratis verkregen om te testen, maar zal het niet dikwijls zelf gebruiken. Voor zij die van scheermesjes over willen gaan naar zulk toestel, doe het niet zou ik zeggen.

Pluspunten

• snel
  • overal te gebruiken

Minpunten

• moeilijk in onderhoud
  • prijs/kwaliteit
  • minder grondig geschoren

Roland 12-11-2019

Degelijk toestel dat de huid niet irriteert

Geschreven voor: Braun 8370cc

Dit is mijn eerste ervaring sinds jaren met een toestel van dit type, maar gezien ik het gekregen heb om te testen was het nu of nooit. Normaal gezien gebruik ik steeds een toestel met 3 koppen…
Ik was aangenaam verrast van het resultaat gezien ik blijkbaar minder irritatie had dan met mijn ander toestel. Wel scheer ik niet elke dag maar dan is het wel opletten voor al die haartjes die op je hemd vallen (dus best scheren voor je je aankleed!).
Om een goede scheerbeurt te bekomen valt er wel een aantal keren over je baart te glijden anders blijven er tal van haartjes staan.
Het toestel is niet geruisloos (ongeveer 60 dB), wat al bij al toch meevalt. Niet vergeten dat bij het automatisch reinigen het toestel een paar keer aanslaat wat wel kan verrassen de eerste malen.
Het toestel valt goed in de handen en is gemakkelijk te houden zelfs met vochtige/natte handen.

Pluspunten

• scheert glad
  • geen irritatie

Minpunten

• prijskaartje
  • lawaai

BaldewynsP 12-11-2019

Snel en glad resultaat

Geschreven voor: Braun 8370cc

Ik heb dit scheermachine nu enkele weken in mijn bezit. Heb dit gratis ontvangen om te mogen testen. Ik kan over deze machine weinig slechts vertellen, buiten misschien dat het vrij veel lawaai maakt. Dit was wel even wennen. Maar sinds ik deze Braun gebruik, heb ik mijn oude toestel de vuilbak in gekieperd. Vanaf heden kost het me minder tijd voor een gladder resultaat te verkrijgen. Zowel droog als nat scheren geeft een prima gladde huid. Het laadstation waar tevens ook de scheerkop in gereinigd wordt is handig in gebruik. Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• Geen irritatie
  • Goede batterij
  • Laadstation dat tevens reinigt

Minpunten

• Vrij lawaaierig

Marcus 06-11-2019

Fantastisch apparaat, bijna pijnloos epileren.

Geschreven voor: Braun 8370cc

Na een snelle duik in de handleiding en een uur opladen was het apparaat klaar voor een eerste gebruik. Een eerste indruk: goede bouwkwaliteit van het apparaat met een scherm voor batterij weergave, reiniging- en slot aanduiding.
Het c&c station weegt niet veel en voelt wat goedkoop aan. Dit neemt niet weg van zijn functionaliteit die uitstekend is, telkens scheer je met een perfect propere, ontsmette en gesmeerde cassette (kop). Bij Braun adviseren ze om na 1,5 jaar het cassette te vernieuwen, en het reinigingsvloeistof gaat ongeveer 4-8 weken mee.
Het eerste scheerbeurt is wennen met het scheer kop die groot is. Na een aantal keer wen je eraan en ga je scheren zoals je nooit wist mogelijk was.
k heb deze apparaat voor niets ontvangen om te testen, en ik kan het maar aanbevelen. Zelf heb ik altijd Braun gehad, top kwaliteit en top product!

Pluspunten

• Reinigingsprocedure
  • Snel opladen
  • Super glad scheren

Minpunten

• C&C station voelt wat goedkoop aan
  • Vervangstukken zijn duur

Tarantel 06-11-2019

Geweldig apparaat, zeker aan te bevelen

Geschreven voor: Braun 8370cc

Quasi 4 weken geleden kreeg ik dit product via Roamler, om het uit te testen. Het apparaat verraste mij op verschillende vlakken. De goede ligging in de hand, het gebruiksgemak en kast but not least het resultaat.
Normaal gezien geraakt mijn huid altijd geïrriteerd wanneer ik droog scheer met een scheerapparaat. Met dit apparaat heb ik geen enkele keer last gehad van irritatie. Nat scheren doet dit apparaat ook zonder problemen.
Het scheerresultaat verblufte mij. Ik heb al een heel aantal apparaten gebruikt, dit is het eerste apparaat dat een quasi vergelijkbaar glad resultaat geeft als bij een scheerbeurt met een scheermes.
De casing en de reisvergrendeling is een plus.
Het dockingstation voir de grondige reiniging doet ook zijn ding. Het enige nadeel zijn de cartridges met de reinigingsvloeistof.

Pluspunten

• Het gebruiksgemak
  • Het scheerresultaat
  • Lang batterijleven