Philips 3000 series S3233 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series S3233 op Kieskeurig.nl.

Dennis 26-03-2020

Goed scheerapparaat voor deze prijs

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Na enkele minuten scheren is je huid weer zo glad als een paling met dank aan de scherpe messen. Het product ligt fijn in de hand en de batterij indicator is een goede toevoeging. De werking van de trimmer is beperkt door enkel een trekkende beweging te maken. Duwend klapt deze weer in, maar een goede toevoeging om je bakkebaarden bij te houden! Zowel droog als met scheerschuim fijn te gebruiken. Ik heb geen irritaties gehad na het scheren met dit scheerapparaat.

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken
  • Trimmer functie voor bakkebaarden
  • Geen irritaties

Minpunten

• Trimmer enkel te gebruiken voor bakkebaarden

Henk35 23-03-2020

Makkelijk en snel scheren

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Dit apparaat is perfect voor wanneer nat scheren niet uitkomt. Het werkt snel en je kan er overal voor zorgen dat je representatief voor de dag kan komen.

Pluspunten

• Snel en makkelijk

Minpunten

• Niet zo glad als nat scheren

Harrie1955 20-03-2020

Goede keus

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Fijn scheerapparaat met zeer goed scheerresultaat. Accu gaat erg lang mee. Zeer strak uiterlijk. Geen huidirritaties

Pluspunten

• Accu
  • Uiterlijk
  • Mesjes

Minpunten

• kort laadsnoer

Maarten20 17-03-2020

Geweldig scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Fijn scheerapparaat, het is makkelijk in gebruik, ligt goed in de hand. Het schoonmaken is een eenvoudig klusje!

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Ligt goed in de hand

Joseph44 16-03-2020

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Zeer tevreden over dit scheerapparaat. Voordeel is, Je kan het scheerapparaat nat en droog gebruiken. Hij is makkelijk en fijn in gebruik. Ligt goed in de hand en scheert fijn glad. Zonder irritaties. Accu gaat lang mee en zeer makkelijk schoon te maken. Kortom fijn scheerapparaat. Aanrader.

Pluspunten

• Scheert nat en droog
  • Accu gaat lang mee

JJ9 12-03-2020
  • Product gekregen

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Ik heb dit scheerapparaat nu al enkele weken gebruikt (bijna elke dag) en ben er heel tevreden over. Hij is prettig in gebruik, doet zijn werk keurig en is van prima kwaliteit. Het apparaat heeft een bekend design: het is een klassieker van Philips met een wat modernere uitstraling. Ik vind het fijn dat het een apparaat is zonder veel poespas, dat is allemaal niet nodig voor mij. Er zit een aantal duidelijke knoppen op en het apparaat geeft duidelijk aan wanneer je hem moet opladen en wanneer hij weer geheel is opgeladen. Tevens zit er achterop een trimstukje, helaas hebben niet alle apparaten dit en dat vind ik toch altijd een gemis.

Het apparaat zelf ligt fijn in de hand: is niet te zwaar of groot. Daarmee ook onder het scheren met één hand te bedienen. Uiteindelijk is het scheerapparaat het belangrijkst en daar ben ik vol lof over: ik ben heel snel mooi gladgeschoren en heb geen enkele keer last gehad van scheerirritaties. Omdat de scheerknop niet overdreven groot is, kan ik alle plekjes en contouren van mijn gezicht eenvoudig bereiken. Bovendien vind ik het een extra pluspunt dat nat gebruik mogelijk is, ik scheer mij het liefst onder de douche. De batterij gaat tot slot redelijk lang mee en is ook vrij snel weer opgeladen.

Al met al ben ik erg blij met deze nieuwe aanwinst. Het is een heel degelijk apparaat dat zijn werk meer dan prima doet. En dat voor een mooie prijs. Een gouden oude van Philips, maar dan in een modern jasje. Aanrader dus!

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Prima scheerapparaat
  • Goede kwaliteit

Kyano08 12-03-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Handig in gebruik, heel goed resultaat, zowel nat als droog mooi glad, makkelijk onder de douche, meteen schoon maken

Pluspunten

• Glad
  • Makkelijk

Minpunten

• Vrij groot

Gerrit2 09-03-2020

Heerlijk glad scheren

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

Het apparaat ligt goed in de hand. Haalt de baardharen goed weg, lekker glad. Batterij gaat lang mee en een goede indicatie van het batterij niveau. Fijn dat je het apparaat onder de douche kunt gebruiken en daarna meteen af kan spoelen. De tondeusekop is ook heel handig.

Pluspunten

• Glad scheren
  • Onder de douche gebruiken
  • Tondeusekop

Minpunten

• Reisetui

Versteeggs 09-03-2020

Een prima scheerapparaat voor een nette prijs

Geschreven voor: Philips 3000 series S3233

De Philips S3233/52 doet wat je van hem verwacht; binnen enkele minuten een redelijke scheerbeurt. De mesjes zijn scherp en de scheerbeurt gaat soepel. Ik heb echter een vrij gevoelige huid. Ondanks dat de 3000-serie tijdens de scheerbeurt geen verwondingen achter laat, raakt mijn huid geïrriteerd na meerdere scheerbeurten per week. In de algemene zin dus een prima apparaat voor een nette prijs, maar geen aanrader voor de gevoelige huidjes onder ons.

Pluspunten

• Scheert snel
  • Voordelig

Minpunten

• Trekt bij de gevoelige huid
  • Bescheiden scheerkop