Braun Series 9 9395CC - Reviews

tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9395CC op Kieskeurig.nl.

8,9

Elvira Barentsen 29-04-2020

Braun 9395 scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Geweldig luxe apparaat met vele mogelijkheden. Scheert super glad . Prijs is ook gunstig bij BCC. Ligt goed in de hand. Je kunt er ook nat mee scheren, en 60 minuten schemertijd.

Mlinders 11-12-2019

Degelijk apparaat met een degelijk resultaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Ik heb dit scheerapparaat nu enkele weken in bezit. Met mijn oude toestel had ik altijd last van irritatie na het scheren. Bij gebruik van de S9 is deze volledig verdwenen. Wanneer het apparaat in zijn station geplaatst word, laad deze automatisch op en worden de koppen gereinigd. In het laadstation moet gewoon een nieuwe reinigings reservoir geplaatst worden en het appartaat doet alles automatisch. Het scheer resultaat is zeer glad, ook gaat het scheren zeer vlot en snel, en voelt aangenaam aan. Het robuste apparaat ligt ook zeer goed in de hand en voelt aangenaam aan. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen en ben er erg tevreden over. Voor mensen met een moeilijke baard en die last hebben van irritatie is dit zeker een aanrader.

j_m_d 11-12-2019

Mega fijn scheerapparaat!

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit scheerapparaat werkt echt mega fijn! Allereerst scheert ie heel glad, maar de Braun Series 9 biedt ook veel andere voordelen. Zo vind ik het reinigingssysteem heel bijzonder en het werkt heel goed. Wel is navulling van de reinigingsvloeistof best prijzig, net als de aanschafwaarde van het scheerapparaat, maar ik heb dit product zelf gratis mogen ontvangen om te testen. De accu en gebruiksvriendelijkheid zijn ook nog de moeite waard om te vermelden, want ook die zijn dik in orde. Ik vind de Series 9 niet het allermooiste scheerapparaat dat ik ken, maar het is wel erg doeltreffend wat ik stukken belangrijker vind.

Paul 10-12-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

De Braun series 9 is op het eerste gezicht een duur apparaat maar zijn geld meer dan waard. Het begint al bij de verpakking deze ziet er erg uitnodigend uit en de kwaliteit straalt er van af. Al enkele jaren zoek ik naar een goed scheerapparaat en deze benadert de perfectie. Tot voor kort gebruikte ik bij het scheren scheerzeep en mesjes daar ik van een scheerapparaat een rode geïrriteerde huid kreeg. Ik was dus erg sceptisch, maar daar heb ik met deze serie en met name de 9395CC geen last van, je kan je namelijk op 2 manieren scheren, droog voor de spiegel en nat dus lekker onder de douche ik prefereer het laatste om dat dit mij een fris gevoel geeft, maar goed dat is persoonlijk. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ik ben tot de conclusie gekomen dat het een prima duurzame aankoop kan zijn. Ook al om het feit dat de batterij 60 minuten mee gaat terwijl zijn voorganger “slechts”45 minuten mee ging, en het opladen gaat erg snel zo is mijn bevinding. Verder is het apparaat makkelijk schoon te maken de bijgeleverde schoonmaak houder zorgt daar prima voor wel dien je regelmatig de inhoud van deze houder te vervangen. Verder is de machine zeer gebruiksvriendelijk, functioneel en heeft het een eigentijds design, ik ben bij deze test niet over 1 nacht ijs gegaan maar heb deze gedurende een lange tijd getest voor ik deze review schreef zodat er een eerlijk en objectief beeld is ontstaan, Dus mocht je een goed scheerapparaat zoeken dan kan ik deze aanbevelen ook al is de prijs wat hoog maar daar krijg dan ook heel wat voor terug en ik weet zeker dat je er geen spijt van zult hebben.
Conclusie
Prima scheerapparaat, Doet wat het moet doen, luxueuze uitstraling, Nat en droog scheren, Lange levensduur van de accu, Snelle oplaadtijd, en erg makkelijk schoon te maken/houden, enig puntje wat ik een nadeel zou kunnen noemen is de prijs maar zoals gezegd daar krijg je heel wat voor terug.

Pluspunten

• Lange accuduur (60 minuten)
  • Snelle oplaadtijd
  • uiterlijk

Minpunten

• regelmatig nieuwe reinigings vloeistof veversen

Jootjuh 08-12-2019

Een echte aanrader!!

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Mijn man vind deze Braun 9365cc Noble metal echt een tof apparaat. Het apparaat kan zowel droog als nat scheren en aangezien mijn man nog weleens haast heeft kan hij dus nu mooi even snel zijn baard scheren tijdens het douchen.
Zijn baardgroei is stevig met dikkere haren en dankzij dit apparaat wordt zijn kin dagelijks perfect glad geschoren. Ook de precisietrimmer op het apparaat is een leuke bijkomstigheid.

In de doos zit een scheerapparaat met 5 scheerelementen, het oplaad en schoonmaakstation, 1 reinigingspatroon, een leren reisetui, een smart plug een reinigingsborsteltje en een gebruikershandleiding, Als het apparaat volledig is opgeladen kun je ongeveer 60 minuten lang scheren.

Mijn man was eerst een philips apparaten freak, stond niet echt open voor andere merken. Hij heeft de kans gekregen het apparaat gratis te mogen testen en na deze test blijft hij deze Braun gebruiken, hij is er erg tevreden mee!

Pluspunten

• Droog en nat scheren
  • lange scheertijd zonder opladen
  • schoonmaak en oplaadstation
  • precisietrimmer

Minpunten

• geen extra beschermkapje

Felix 04-12-2019

Was even wennen, wil nu niet meer zonder

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Ik had (totdat ik dit product in huis kreeg) nog nooit een scheerapparaat gebruikt. Uit mezelf was ik ook nooit op het idee gekomen een scheerapparaat aan te schaffen, maar toen ik de mogelijkheid kreeg om het product gratis te testen nam ik die kans graag aan. Aangezien ik scheermesjes gewend was wist ik niet goed hoe ik dit apparaat moest gebruiken eerst, een duidelijke handleiding miste ik dus wel. Maar nu ik het eenmaal doorheb, wil ik niet meer zonder. Het apparaat is - inmiddels - super makkelijk in gebruik, droog scheren werkt perfect en wekt - bij mij - geen huidirritatie op (in tegenstelling tot reguliere scheermesjes). Het scheren zelf is zo gebeurd en de accu gaat lekker lang mee. Na het scheren kan ik het apparaat zo in het reinigingsstation zetten en is 'ie ook zo weer schoon. Met de kennis van nu zou ik dus zeker het aankoopbedrag over hebben gehad voor dit geweldige product!

Pluspunten

• Scheert super simpel
  • Uitstekende batterij
  • Leren meeneemhoes van goede kwaliteit

Minpunten

• Geen duidelijk handleiding

Koen20 02-12-2019

Enorme aanrader

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Ik ben enorm enthousiast over dit product! Het product maakt zichzelf goed schoon, ligt fijn in de hand en scheert snel en pijnloos. Ik gebruikte eerst mesjes maar kreeg daar af en toe huidirritaties van, dit probleem is sinds ik het product gratis mocht testen helemaal verdwenen! Het enige wat ik aan heb te merken is de prijs van het product, maar de kwaliteit is fantastisch!

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Fijn schoonmaak systeem
  • Ligt lekker in de hand
  • Pijnloos

HenkB 01-12-2019

Wat een geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

De Braun 9395cc is een geweldig scheerapparaat. Compleet tot in de puntjes scheer je je met de Braun met absoluut gemak en plezier. Voor de hygiëne krijg je bij dit scheerapparaat een reinigingsstation. Het toestel houdt zelf bij wanneer de reiniging vereist is. Het apparaat heeft een lange accuduur. Gedurende zeker 60 minuten kan je toe zonder opladen.
Ik mag dit apparaat gratis testen en moet zeggen dat ik het met heel veel plezier doe. Ik wil echt geen ander scheerapparaat meer.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • hygiëne
  • accuduur

Younes 25-11-2019

Degelijke scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Ik heb het apparaat nu een paar weken in gebruik genomen en tot nu toe ben ik er zeer tevreden over. Ik heb eigenlijk altijd gewoon met een scheermes geschoren. Ik kreeg de mogelijkheid om dit apparaat gratis te testen. Mijn algemene indruk is dat het een mooi degelijk apparaat is. Wat mij vooral aanspreekt is de goede batterijduur en het reinigingsstation. De scheerkop word door dit station na elke scheerbeurt weer netjes schoongemaakt. Het scheerresultaat is ook goed. Geen pijnlijke gevoelige huis, maar gewoon een goed gladgeschoren huis. Een nadeel is wel de hoge aanschafprijs en de dure navul reinigingsvloeistof.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Reinigingsstation
  • Goed scheerresultaat

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • Dure navul reinigingsvloeistof

sonjamulderkramer 15-11-2019

Geweldig apparaat, een echte aanrader!

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Echt een TOP apparaat! Scheert heel makkelijk en nauwkeurig. Ligt ook erg fijn in de hand en is gemaakt van uitstekend solide materiaal. Naast dat het apparaat er mooi uitziet, is het ook zeer gemakkelijk schoon te maken. Mijn man en zoontje (13 jaar) gebruiken hem samen. Doordat er een zelfreinigend systeem in zit is dit uit hygienisch oogpunt zeker ook mogelijk. Hoewel ikzelf het apparaat gratis heb ontvangen om te testen, en het een 9390cc is, zou ik een aankoop zeker aanbevelen. Het is het geld absoluut waard en gevoelsmatig gaat hij echt wel jaren mee!

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • zelfreinigend

Minpunten

• wellicht de prijs

Tessa 15-11-2019

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit scheerapparaat is erg fijn, omdat deze weinig scheerirritatie geeft en je snel kunt scheren. Ik scheer normaal met een scheermesje, dus de omslag naar een apparaat was erg groot. Het was dus wel even wennen om te scheren met een apparaat. Nu scheer ik met mesjes en gebruik ik soms het scheerapparaat. Vooral omdat ik het scheren met mesjes gewend ben. Toch is het apparaat wel fijn, makkelijk schoon te maken en fijn dat je hem gewoon kunt gebruiken om nat te scheren. Ik heb het apparaat gratis gekregen om te testen en ben daar zeker blij mee. Het geeft wat meer variatie en ik denk wanneer ik de slag te pakken heb, ik de scheermesjes ga inruilen voor dit fijne apparaat. Vooral erg fijn om bijvoorbeeld op vakantie te gebruiken. Het product heeft ook een fijn opberghoesje dus dat maakt het helemaal ideaal.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • weinig scheerirritatie

Minpunten

• even wennen om te gebruiken

Wimpelke93 14-11-2019

Duurzame aankoop.

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit apparaat is zeker geen slechte aankoop. Na dit product gratis te hebben mogen ontvangen om te testen ben ik tot de conclusie gekomen dat het een prima duurzame aankoop is. Na het scheren, welke niet irriteert of trekt (wat je dus ook niet mag verwachten met die prijs), kan men het scheerapparaat makkelijk in het Clean & Charge-systeem zetten voor goede reiniging van het apparaat voor langdurig gebruik. Dit alles met een goed glad gezicht. Samen met het handige display is deze naast duurzaam ook gebruiksvriendelijk. De moeite waard dus.

Pluspunten

• Glad resultaat.
  • Gebruiksvriendelijk.

Minpunten

• Dure aankoop.

Steve 13-11-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit scheerapparaat is een beetje prijzig, maar je krijgt er wel wat voor terug! Ik heb dit product gratis gekregen om het te testen.
Het scheerapparaat scheert alle haartjes goed en makkelijk weg zonder enige irritatie. Nadat je klaar bent hoef je het scheerapparaat alleen nog maar in het Clean & Charge Station te laten reinigen. Het scheerapparaat zelf is duurzaam en gaat lang mee.
Als je op zoek bent naar een goed scheerapparaat, raad ik je deze absoluut aan!

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Duurzaam
  • Clean & Charge station
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Prijzig
  • Reinigingsvloeistof nodig

roger 11-11-2019

geeft perfect resultaat en goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit scheerapparaat is tot nu toe de beste die ik heb gebruikt.
Het geeft een perfect resultaat en is heel erg makkelijk te bedienen.
Ik vind het ook een heel erg mooi design. Het is ook fijn dat ik het
scheerapparaat niet vaak hoef op te laden, dus een hele goede batterij heeft.
Ik heb dit apparaat gekregen om te testen en kan deze zeker aan iedereen aanraden.
Voor de kwaliteit van het scheerapparaat is de prijs niet teveel.
Zelf zou ik niet twijfelen om het apparaat aan te schaffen.

tigau 06-11-2019

Kwatiteit en duurzaamheid

Geschreven voor: Braun Series 9 9395CC

Dit product is ontwikkeld met kwaliteit en duurzaamheid. Vroeger, gebruikte ik een gewoon scheerapparaat. Ik neem zoveel tijd om me te scheren (maar zonder water). Het maakt lawwaai (maar niet veel). Het resultaat is goed maar esit toch enkele scheerminuten.

Pluspunten

• kwaliteit

Minpunten

• prijs