Byzoo Horizontale Slowjuicer - Reviews

Frank 29-09-2018

Slowjuicer, gemakkelijk te bedienen

Oerdegelijk, muisstil en gemakkelijk schoon te maken. De maalmolen lijkt van plastic, maar is wel supersterk. Een heel fijn apparaat. Als je het apparaat in elkaar zet, moet je dit wel even met beleid doen (stevig in elkaar zetten). Goede garantievoorwaarden. Ook ziet het apparaat er mooi uit. BPA-vrij! (Dit wordt niet in het product verwerkt: Bisphenol A, een chemische stof die veel verwerkt wordt in plastic, of verpakkingsmateriaal voor o.a. voedsel - dit is schadelijk voor de vruchtbaarheid en kan het effect op het hormoonsysteem hebben).

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goede garantievoorwaarden
  • BPA vrij!
Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer

Ronald 12-09-2018

Zeer eenvoudig te bedienen Slowjuicer.

Dit apparaat overtreft onze verwachtingen. Om te beginnen met het in- en uit elkaar halen is zeer gemakkelijk. Het geluidsniveau is zeer laag, je kan ernaast een gewoon gesprek voeren. Als eerst hebben we ijs gemaakt van banaan. Lukte perfect. Daarna sap van selderij. De tip van de verkoper om het in stukken te snijden zodat het niet om het wormwiel vast zou lopen werkt ook goed.

Pluspunten

• laag geluidsniveau; zeer laag toerental
  • gemakkelijk in en uit elkaar te halen
  • garantie 15 jr voor motor. 2+1 jaar voor de rest.
  • mooi uitziend aparaat
  • BPA-vrij

Minpunten

• het ontbrken van de Nederlands handleiding
Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer