Byzoo Horizontale Slowjuicer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Byzoo Horizontale Slowjuicer op Kieskeurig.nl.

Hanna 26-11-2018
  • Product gekregen

Topjuicer

Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer

Mijn man heeft deze Slowjuicer voor mijn verjaardag gekocht bij slowjuice.nl HIj is goed geholpen met de keuze, omdat degene die ik wilde er niet meer was.
De slowjuicer draait als een zonnetje. Ook gember en wortel gaat er met gemak door heen.
De onderdelen zijn makkelijk los te maken en te reinigen.
Ik ben er dus heel tevreden mee!

Pluspunten

• degelijk
  • goed te reinigen

Minpunten

Viviane 26-10-2018

Robuust

Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer

Toestel 1 week geleden ontvangen, reeds verschillende sapjes geperst,droge pulp, wel gemerkt dat hoe krokanter de appel, hoe fijner het sap. Ik sta te popelen om meer variatie te proberen, o.a. met tarwegras.

Frank 29-09-2018

Slowjuicer, gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer

Oerdegelijk, muisstil en gemakkelijk schoon te maken. De maalmolen lijkt van plastic, maar is wel supersterk. Een heel fijn apparaat. Als je het apparaat in elkaar zet, moet je dit wel even met beleid doen (stevig in elkaar zetten). Goede garantievoorwaarden. Ook ziet het apparaat er mooi uit. BPA-vrij! (Dit wordt niet in het product verwerkt: Bisphenol A, een chemische stof die veel verwerkt wordt in plastic, of verpakkingsmateriaal voor o.a. voedsel - dit is schadelijk voor de vruchtbaarheid en kan het effect op het hormoonsysteem hebben).

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goede garantievoorwaarden
  • BPA vrij!

Ronald 12-09-2018

Zeer eenvoudig te bedienen Slowjuicer.

Geschreven voor: Byzoo Horizontale Slowjuicer

Dit apparaat overtreft onze verwachtingen. Om te beginnen met het in- en uit elkaar halen is zeer gemakkelijk. Het geluidsniveau is zeer laag, je kan ernaast een gewoon gesprek voeren. Als eerst hebben we ijs gemaakt van banaan. Lukte perfect. Daarna sap van selderij. De tip van de verkoper om het in stukken te snijden zodat het niet om het wormwiel vast zou lopen werkt ook goed.

Pluspunten

• laag geluidsniveau; zeer laag toerental
  • gemakkelijk in en uit elkaar te halen
  • garantie 15 jr voor motor. 2+1 jaar voor de rest.
  • mooi uitziend aparaat
  • BPA-vrij

Minpunten

• het ontbrken van de Nederlands handleiding