Omega VSJ843RS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Omega VSJ843RS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AJS 07-01-2018

Mooi degelijk apparaar

Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Ik heb dit apparaat nu 5 maanden. Bevalt prima. Gekocht omdat aan het einde van de week vaak wat groente en fruit over is, niet meer zo aantrekkelijk er uit ziet en dan vaak in de groenbak verdween. Een wat rimpelig appeltje met een beurs plekkje of wat overgeschoten bleekselderij of paprika gaan tegenwoordig door de slowjuicer. Ik had een sapcentrifuge. Heb die weggedaan omdat het zo'n kliederboel was met in de rondvliegende fruitspetters. Bovendien was het schoonmaken een flinke klus. Bij de slowjuicer gaat dat een stuk eenvoudiger.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • makkelijk schoon te maken.
  • neemt weinig ruimte in

Aaldrik 04-10-2017

Op een leuke manier gezonde sapjes!

Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Heb sinds kort deze slowjuicer. Ik heb deze gekocht omdat ik eerst een sapcentrifuge had en toch liever dit wilde en heb er zeker geen spijt van!! Wat een heerlijk rustige start van de dag en een heerlijk sapje als beloning als ontbijt. Hij doet stilletjes zijn werk, niet te grote stukken erin en dan gaat alles prima. Tot nu toe nog nooit verstopt!! Echt een aanrader om eenvoudig meer groente en fruit (dus vitaminen) binnen te krijgen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Netjes afgewerkt
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Iets aan de prijzige kant maar wel waard

Esther 20-02-2017

Goede machine, doet precies wat ie moet doen

Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Eerst de Tefal ZC500 Infinitief gehad. Na 4x proberen omgeruild, liep telkens vast, kwam geen pulp uit en hoop ergenis met schoonmaken. De omega werkt perfect, ook voor gember en kurkuma. Zelfs ananas lukt goed. Veel sapopbrengst, makkelijk schoon te maken. Is geeneen keer vastgelopen, snij het wel in kleine stukjes uit voorzorg. Kan niets zeggen over de duurzaamheid, heb hem pas 2 weken maar voelt stevig en solide aan.

Pluspunten

• Krachtige motor, relatief stil
  • Veel sapopbrengst
  • Werkt naar verwachting

Minpunten

• Duur maar de prijs waard

Plouvier 28-08-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Heel goed product. Ik heb er al heerlijke groente/ftuitsappen meegemaakt.
Goed te bedienen en schoon te maken.
De sappen smaken heerlijk zuiver en zijn erg gezond.

Pluspunten

• mooi compact apparaat
  • weinig geluid

Minpunten

• geen

Gerdine 11-03-2016

Een echte aanwinst!

Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Sinds een paar weken staat deze Omega slowjuicer in onze keuken. We hebben er al heel veel heerlijke, gezonde sapjes mee weten te maken!
Andere slowjuicers kennen we niet, maar deze werkt goed. Het schoonmaken is goed te doen: eerst het apparaat doorspoelen met wat water, waardoor het ergste vuil al wordt weggespoeld.
De juicer perst goed en relatief stil. Je moet even tijd nemen om je fruit en groente te snijden, maar dan heb je daarna echt een heerlijke juice!

Gerdine 05-07-2016

Inmiddels zijn we nog steeds tevreden over het product.
We vinden het echter jammer dat we niks meer over de garantie gehoord hebben van de fabrikant. Je moet een review schrijven om recht te hebben op garantie. Vervolgens hoor je niks. Jammer van deze slechte service!

Kooijman 06-12-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Na diverse slowjuicers te hebben vergeleken qua mogelijkheden en prijsstelling hebben we gekozen voor deze Omega Slowjuicer VSJ843R Zilver. De vormgeving is echt top! Mooi compact, geen sta in de weg op je aanrechtblad. In begin even uitvogelen met hoe in elkaar te zetten,maar na een aantal keer doe je dit met je ogen dicht. Gaat de deksel wel dicht, maar gaat hij niet aan? Dan de deksel toch een andere slag draaien. Het sap wat eruit komt is echt een waar genot! Zo puur en zuiver. Wij gebruiken hem ook tijdens de trainingen in ons bedrijf en hebben velen ook enthousiast gemaakt.
Een echte aanrader dus!

G. Vredebregt 29-10-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Een zeer degelijke sapcentrifuge met krachtige motor. Hij heeft een mooie vormgeving en is niet al te groot. Het geluid is niet te hard.
Zeer tevreden met onze aankoop.

thewalt 06-10-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Dit is de RollsRoyce van de SlowJuicers. Weinig geluid, goed scchoon te maken en twee screens, 1 voor minder pulp en 1 voor meer. Juices smaken heerlijk. Wat de duurzaamheid betreft. Na het opsturen van de bon, de streepjes code, antwoordformulier en het schrijven van een review, wordt de garantie voor dit apparaat verlengt tot 15 jaar i.p.v. de wettelijke 2 jaar! Kortom ik ben een blij man en juice iedere dag.

tamara_pluis 21-09-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Deze juicer nu een aantal dagen in bezit.
Inmiddels al een aantal verschillende sappen geprobeerd.
Werkt erg gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en geeft zeer goede sapopbrengst.

M1844 01-07-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Na lang twijfelen tussen verschillende slowjuicers, ben ik blij dat ik de Omega VSJ843 heb aangeschaft. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Het sap is van goede kwaliteit, het is een degelijk apparaat en met de meegeleverde garantie van 15 jaar hoop ik er nog veel plezier aan te beleven. De VSJ843 is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk schoon te maken.

harleysurfer 20-06-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Onlangs de slowjuicer Omega VSJ843RS via Vitaminstore gekocht. De levering was vlot. Het toestel ziet er robuust en degelijk uit en is relatief stil in gebruik. Het is gemakkelijk uit elkaar te halen en terug in elkaar te steken. Het maakt zonder problemen sapjes uit appel , sinaasappel, wortelen, radijs, witloof, selder, spinazie. Eenvoudig in gebruik, en na doorspoelen valt de afwas ook wel mee. De verlengde garantie tot 15 jaar is ook goed meegenomen, want het is toch een kostelijke aankoop. Al bij al een aanrader voor iedereen die er een gezonde levenstijl op na wil houden.

hoofddorp001 31-05-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Wij hebben deze slow juicer nu een paar weken in gebruik en zijn er erg enthousiast over. hij perst zeer goed en geeft droge pulp. wat voor ons de doorslag gaf om voor deze juicer te gaan is het geluid, hij is heel erg stil voor een juicer. ook het onderhoud is erg makkelijk met zijn schoonmaak programma, en het weer in elkaar zetten na het afwassen is ook simpel. hij voelt zeer degelijk aan en de uitgebreide garantie van 15 jaar doet mij vermoeden dat wij lang plezier gaan beleven aan de Omega slowjuicer VSJ843R.

claudia_2601 15-04-2015
Geschreven voor: Omega VSJ843RS

Ik ben zeer te spreken over de slow juicer, na enkele keren gebruik is het al opgenomen in m'n dagelijkse routine! Het fijne van dit apparaat is dat er zoveel meer sap uitkomt ten opzichte van een normale sapcentrifuge! Door middel van deze slow juicer wordt het fruit optimaal benut en is de smaak van het sap wat dikker. Ook vind ik het leuk om te experimenteren, er zijn talloze combinaties mogelijk. Al met al vind ik deze slow juicer een echte aanwinst voor mijn keuken, het voorziet me van mijn dagelijkse vitamine inname, het is makkelijk te gebruiken en schoon te maken!