Kärcher WV 2 - Reviews

0 liter
Bedrijfstijd
35 min.

JKoop 06-05-2018

Wel stiller maar niet beter

We hebben onze oude raamwisser van Kärcher helaas moeten vervangen omdat die een paar keer gevallen was en niet meer lekker in elkaar zat.
Dus een nieuwe gekocht. die valt wel tegen. De oude werkte inderdaad streeploos, deze met een nieuwe vorm onderblad, er zit nu een golfprofiel in, laat een streeppatroon achter. Contact gehad met Kärcher hetgeen niet tot een oplossing heeft geleid. Hun advies om toch vooral de speciale vloeistof te gebruiken heeft niet tot verbetering geleid.
Wat me overigens wel opvalt in de hier getoonde afbeelding is dat het zuigblad inmiddels een andere kleur heeft gekregen, geel, wij hebben nog een zwarte. Benieuwd of daarbij ook het onderblad gewijzigd is.

Pluspunten

• stil
  • langere accuduur

Minpunten

• laat strepenpatroon achter
Geschreven voor: Kärcher WV 2

Blije Koper 02-03-2018

Goede accuduur en geluidarm.

Super product, in no time de ramen streepvrij, zonder geknoei met een emmer water, spons en zeem. Had dit product jaren eerder moeten kopen!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Bijna geruisloos
  • Werkt heel handig
  • Geen geknoei

Minpunten

Geschreven voor: Kärcher WV 2