TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack - Reviews

867 Mb/s
Aantal switchpoorten
Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack op Kieskeurig.nl.

Henk 03-01-2019

Eindelijk overal wifi

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Omdat ik het slechte bereik van mijn KPN modem zat was even in de buidel getast met de hoop op een beter bereik in huis. Zodra je de juiste plaatsing hebt gevonden (de app helpt hierbij) werkt dit perfect nu eindelijk overal in huis (3 verdiepingen) perfecte WIFI. Een echte aanrader!

Pluspunten

• groot bereik
  • makkelijk te installeren
  • 1 netwerknaam voor het hele huis

Minpunten

• toch veel geld (369 euro betaald)

AdBerg 30-12-2018

Superwifi!

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Deze week een kerstkadotje voor mijzelf gekocht en ik ben er zeer over te spreken. Makkelijke installatie, goede dekking en prima snelheid. De set is te installeren met een app, makkelijk stap voor stap met plaatjes en in normaal Nederlands, vervolgens de 2 extra stations in de keuken en boven geplaatst en nu heb ik overal wifi in huis. Deze Deco is naar mijn mening zeker aan te raden!

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • snel
  • goede dekking
  • veel extra features

Minpunten

• geen plafondmontage opties meegeleverd

wowie 27-12-2018

Overal uitstekend WIFI

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Het oude wifi netwerk voldeed niet meer steeds meer apparaten maken immers gebruik van het netwerk en overal in huis moet bereik zijn vandaar overgestapt naar een multiroom oplossing. Gekozen voor de Deco M9 3Pak en blij mee!
Gekozen voor tp-link ivm eerdere goede ervaringen en voor de M9 vanwege de hoge snelheden tov M5.
De installatie via de app was zeer eenvoudig ( de App is in het Nederlands) en stap voor stap loop je door de installatie heen.
Vervolgens doet het wat het doen moet: het huis (3 etages ) voorzien van een goed WIFI signaal met volledig bereik. Van de woonkamer tot de zolder (slaapkamer puberdame) nergens meer problemen!

Pluspunten

• installatie
  • bereik

Familie 03-01-2019

pubers weer blij

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Met 2 opgroeiende pubers is het aantal apparaten met Wifi explosief gegroeid de laatste jaren. En dus ook de problemen/het geklaag. Bij een kennis gezien dat ze een mesh systeem hadden en op basis van de reviews deze aangeschaft. Makkelijk te installeren en daarna geen zorgen meer.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • groot bereik
  • geen gezeur over wifi meer

Minpunten

• prijs...maar prestaties maken dit meer dan goed

jvv 20-12-2018

Gewoon goede wifi overal

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Deze kleine kastjes vallen bijna niet op. Je zou bijna niet verwachten dat er dan ook zoveel wifi uitkomt vergeleken met de enorme zwarte router met lange antennes die we eerst hadden. Maar dat is dus wel zo. Echt geweldig, we hadden hiervoor op delen van de eerste verdieping, de zolder en in de tuin gewoon geen of slecht signaal. Nu op al die plekken.

Pluspunten

• Heel veel wifi
  • Simpel instellen
  • Werkt met een app

Jeroen 19-12-2018

Goede wifi, eindelijk

Geschreven voor: TP-LINK Deco M9 Plus 3-pack

Al een hele tijd op zoek geweest naar een beetje fatsoenlijk ding voor de wifi hier in huis. Dit is echt een heel goed apparaat. Hiervoor met versterkers altijd gedoe. De deco maakt met al die kastjes echt een groot bereik. Installeren was heel makkelijk.

Pluspunten

• Heel makkelijk
  • Heel groot wifi bereik

Minpunten

• Duur