De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AVM 5590 Fiber AON op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Martijn K. 25-07-2023

Fritzbox 5599 direct op glas verhielp connectiviteit issues

Geschreven voor: AVM 5590 Fiber AON

Na verhuizing in nieuwe huis KPN glasvezel modem gekregen, die gaf echter veel problemen met connectiviteit en WiFi. Via een tip FritzBox 5590 aangeschaft en direct via module op glas aangesloten. Werkt gemakkelijk via interface, goede dekking met extenders in huis en tuin. Installatie ging vlekkeloos en ben erg tevreden over stabiliteit van connecties. Zeker een aanrader als je direct Fritz op glasvezel wilt aansluiten

Pluspunten

• Makkelijk in installatie
  • Interface werkt goed en is simpel in configuratie
  • Connectiviteit is stabiel en redt gigabit

Minpunten

• KPN tv box werkt niet, verholpen met KPN app

j**************@g******** 25-07-2023

Review AVM FRITZ!Box 5590 Fiber AON

Geschreven voor: AVM 5590 Fiber AON

Ik heb de AVM Fritz!Box 5590 Fiber AON nu zo'n 4 maanden en ik moet zeggen dat het een fantastische vervanger van de eerder in bezit zijnde 5490 is. Hij is aangesloten op Tweak internet en ik schreef hier toen ik hem net ontvangen had deze review over op YouTube: ......
Wat ik gaaf aan eigen modemkeuze vindt is het gebruik van de WireGuard VPN service zodat je wereldwijd overal via je eigen internet verbinding kunt internetten.

Aansluiten stelde niet veel voor, wizard starten, keuze Tweak internet

Pluspunten

• VPN
  • Stabiel internet en wifi
  • DECT telefonie