TP-LINK Deco M5, 3-Pack - Reviews

Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 2.0
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk Ooms 05-07-2017

Compact, maar zeer krachtige apparaatjes

Mooie apparaatjes die een netwerk creeren in huis. Geen gedoe met moelijke instellingen, gewoon de app installeren, de instructies volgen en voilla. Na de update van vorige week een aantal opties erbij en het de deco ziet er ook nog eens mooi uit. Doordat hij zo compact is, is de deco ook makkelijk weg te werken. Nu een sterker wifi signaal dan ooit in mijn huis en ik ben van dat ellendige inloggen op verschillende netwerken af. Aanradertje dus.

Pluspunten

• Compact
  • Simpele installatie
  • Prima design
  • Razend snel internet

Minpunten

• Nog veel updates nodig

Rudy 24-10-2017

En heb je inmiddels al (veel) updates gehad? Of is TP-link daar niet zo scheutig mee?

Martens 15-11-2017

Heel goed!

Na een hoop oplossingen in de vorm van aan elkaar geknoopte kabels en wifi versterkers hebben wij nu DECO in huis. En het is geweldig. Het systeem is mooi en valt niet op. Het installeren was ontzettend eenvoudig, maar dat geldt eigenlijk voor alles in de deco app. Ontzettend gebruiksvriendelijk. We hebben nu overal een wifi netwerk. Echt op alle plekken, zelfs de tuin. En het is niet nodig om daar zelf iets aan te doen. Het werkt gewoon.

Pluspunten

• Heel makkelijk / gebruiksvriendelijk
  • Overal snelle wifi