TP-LINK Deco M5, 3-Pack - Reviews

ethernet (RJ-45)
Kleuren
wit

Henk Ooms 05-07-2017

Compact, maar zeer krachtige apparaatjes

Mooie apparaatjes die een netwerk creeren in huis. Geen gedoe met moelijke instellingen, gewoon de app installeren, de instructies volgen en voilla. Na de update van vorige week een aantal opties erbij en het de deco ziet er ook nog eens mooi uit. Doordat hij zo compact is, is de deco ook makkelijk weg te werken. Nu een sterker wifi signaal dan ooit in mijn huis en ik ben van dat ellendige inloggen op verschillende netwerken af. Aanradertje dus.

Pluspunten

• Compact
  • Simpele installatie
  • Prima design
  • Razend snel internet

Minpunten

• Nog veel updates nodig

Rudy 24-10-2017

En heb je inmiddels al (veel) updates gehad? Of is TP-link daar niet zo scheutig mee?

Chantal 22-07-2018

Werk goed

We hebben op advies van de medewerker in de winkel dit systeem gekocht. We zijn er erg tevreden mee. Doordat je op 3 punten in huis de Deco's plaatst heb je tussen deze dingen altijd goed bereik. Zelfs tot achter in de tuin!

Pluspunten

• Goed WiFi bereik.
  • Makkelijk te installeren via de app

Simon 10-07-2018

Heel simpel te bedienen en heel goede wifi

Het zijn kleine kastjes, dat is mooi want ze vallen niet zo op. Maar er komt fantastische wifi uit. Installeren en bedienen is heel simpel in de app.

Pluspunten

• Compact
  • Goede wifi
  • Goede app

Wesdijk 29-01-2018

Push it to the limit

Eindelijk... weer full speed internet door het hele pand. Goede verpakking, werkt perfect met de app, installatie een eitje.

Rob 04-12-2017

Eindelijk overal in huis goede Wifi

Eerder van alles geprobeerd om boven in huis goede Wifi te krijgen. Homeplugs werkten in ons huis heel matig. Kabels trekken gaat moeilijk. Wifi met name op zolder was heel slecht. Na installatie van de TP-link Deco M5 hebben wij nu in het gehele huis snelle Wifi. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Zeer gemakkelijk te installeren
  • Snelle Wifi
  • Leuke vormgeving

Martens 15-11-2017

Heel goed!

Na een hoop oplossingen in de vorm van aan elkaar geknoopte kabels en wifi versterkers hebben wij nu DECO in huis. En het is geweldig. Het systeem is mooi en valt niet op. Het installeren was ontzettend eenvoudig, maar dat geldt eigenlijk voor alles in de deco app. Ontzettend gebruiksvriendelijk. We hebben nu overal een wifi netwerk. Echt op alle plekken, zelfs de tuin. En het is niet nodig om daar zelf iets aan te doen. Het werkt gewoon.

Pluspunten

• Heel makkelijk / gebruiksvriendelijk
  • Overal snelle wifi