ELRO FS4610 Ultra Dunne Rookmelder met 10 jaar batterij - Voldoet aan Europese Norm EN14604 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ELRO FS4610 Ultra Dunne Rookmelder met 10 jaar batterij - Voldoet aan Europese Norm EN14604 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e*************@z******* 03-05-2022

Ziet er fraai uit

Is inderdaad dun en ziet er voor een rookmelder goed uit. Bevestigingsmateriaal (schroeven en pluggen) niet in de leveringsomvang. Of de batterij het de beloofde 10 jaar uithoud zal moeten blijken.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • Indien batterij 10 jaar meegaat, voordelig

ElroFan 28-01-2022

Geweldige rookmelder + CO2 melder set

Geweldige koop.
Design rookmelder ultradun met 10 jaar batterij inclusief montageset en -mal. Zeer snel te monteren binnen 5 minuten met duidelijke handleiding. Alarm dempfunctie en auto zelftest.
Gekocht in set van 3x FS4610 rookmelder en 1x FC4610 co2 melder.

Pluspunten

• Optische rookmelder
  • 10 jaar batterij
  • Installatieset en mal
  • Automatische zelftest
  • Alarm dempfunctie (bij vals alarm)

Minpunten

• Batterij niet te vervangen