De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Waterrower A1 Home op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 03-01-2019

Stevig, mooi en fijn roeitoestel.

Geschreven voor: Waterrower A1 Home

We wisten niet wat we van een waterroeier moesten verwachten, dus we zijn dit toestel gaan vergelijken in de showroom van betersport. We vergeleken dit toestel met de waterrower classic en diverse toestellen met een vliegwiel. Onze voorkeur ging al snel uit naar deze waterroeier. In prijs maar een tikkeltje duurder als de high end toestellen met vliegwiel, maar toch het plezier om tegen het water in te roeien. Het toestel roeit heel stabiel en is eenvoudig weg te bergen door rechtop te zetten. Het is ook een bijzonder mooi toestel door de combinatie van het hout en de metalen rail. Het enige kleine nadeel aan de waterrower was het bijkomend onderhoud, zijnde dat je om de zoveel maanden een tabletje bij het water moet doen, om algenvorming te voorkomen

Indien je graag het gemak hebt om op een knopje te duwen om de weerstand te verhogen, dat ontbreekt inderdaad aan deze waterroeier, maar des te harder je begint te roeien, des te meer waterweerstand je krijgt. Dus voor ons kan de weerstand beschouwd worden als "automatisch".

De display is simpel en zonder fantasietjes.

Een bijkomend voorstel aan dit toestel is dat alle handleidingen online in duidelijke instructievideo's terug te vinden zijn.

De duurdere waterrower classic, heeft wat meer mogelijkheden, maar dat was voor ons de meerprijs niet waard.

Wij zijn zeer tevreden over dit toestel en hopen er nog jaren met plezier aan te hebben.

Pluspunten

• Weerstand van water
  • Stabiel toestel
  • Gemakkelijk weg te bergen
  • Mooi toestel

Minpunten

• Een waterroeier heeft iets meer onderhoud nodig.